pitkä jalkasen ongelma on pitkät jalat

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
KSC
Viesti:

pitkä jalkasen ongelma on pitkät jalat

Viesti Kirjoittaja KSC »

Tämmösen 190cm kaverin tekisi mieli ostaa Road King, mutta edellisestä Ultra Glidesta joutui luopumaan juuri jalkatilojen puutteen takia. Onko kukaan heivannu noista astinlatoja pois ja laittanut jalkatappeja tilalle.
Vai miten tuohon saisi vähän lisää tilaa? Onkohan tommosesta astinlaudan siirtosarjasta apua http://www.harley-davidson.com/store/ex ... board-pans" onclick="window.open(this.href);return false;
Fxsts 1989
Chapter3

Re: pitkä jalkasen ongelma on pitkät jalat

Viesti Kirjoittaja Chapter3 »

Mulla on pituutta muutama sentti enemmän ja oon huomannu ihan saman ongelman. Mulla on Kingissä orkkis "astinlaudat" ja koivet on mukavasti silleen kun kantapää on ihan laudan etureunassa, ja päkiä kaatumarautaan kiinnitetyn lepuuttajatapin päällä. Pidemmät laudat on hommattuna, mutta kukaan ei oo ehtiny laittaa niitä kiinni :oops:
Jotenkin ajattelen ettei lautojen vaihtaminen tappeihin ainakaan helpota tilannetta...
Peacemaker76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peacemaker76 »

Mulla pituutta sanoissa kantimissa, ja Fat Boyssa aikanaan astinlaudoilla oli kyllä ahdasta. Lautojen vaihtaminen +2" jalkatappisarjaan korjasi tilanteen. Laudoillahan jalkojen asento on enemmän koukussa kuin vakiopaikoilla olevilla etutapeilla.

Fat Boyta ja Kingiä ei tietty voi suoraan verrata, mutta tappien kanssa itsellä tosiaan ongelma poistui.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

KSC kirjoitti:Tämmösen 190cm kaverin tekisi mieli ostaa Road King, mutta edellisestä Ultra Glidesta joutui luopumaan juuri jalkatilojen puutteen takia. Onko kukaan heivannu noista astinlatoja pois ja laittanut jalkatappeja tilalle.
Vai miten tuohon saisi vähän lisää tilaa?
Mä en ole edes lähellekään noin piiiitkä, mutta itse en tykännyt Electran sellaisesta kippurassa olosta kun edellisessäkin mopossa sai ajaa selkä suorassa, niin ongelmaan oli helppo ratkaisu - satulan korotus kuskin kohdalta!
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Itse olen 185 cm pätkä, mutta mullakin taitaa jalat olla vähän pidemmän puoleiset joten ymmärrän tuskan. Mulla on alla 2010 kingi, joka kaupasta haettaessa oli todella ahdas.... Talvella hommasin satulan, joka siirtää persettä taaksepäin viitisen senttiä, se antaa yllättävän paljon lisää tilaa. Noita löytyy ainakin le peralta, perusmalleista mm. cherokee ja sitten joistakin satuloista on "daddy long legs"-versiot.

Yksi ratkaisu on myös lepuutustapit (vaikka noita ei pitäisikään suosia), mutta ne kyllä tarjoavat helpotusta pitkillä siivuilla.
Viva Knievel!
basic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja basic »

Mulla on Kingissä voi +1 tuuman laudat kiinni. Ei ne sadetta tee, auttaa vähän, mutta ei kannata liikoja odotella. Tapeilla tulis parempi, ne ei vaan sovi pyörän tyyliin (omasta mielestäni).
Antti Kemppainen - SMOTO - FLSTSCI 2005
Vastaa Viestiin