Eihän tuo vielä maailmanlopulta näytä, vieläpä kun tuossa on ainakin omaan silmään sellaisia malleja, että joutaakin pois. Esim. tuo XR1200X-R Sporster on aina osunut silmään yhtenä top-3 rumimmista Harrikoista koskaan.
Joka vuosihan malleja lopetetaan, ei niistä mitään legendoja tule kuin ainoastaan poikkeuksellisen hyvistä vakiintuneen fanijoukon saaneista malleista, esim. FXR.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Juu...kyllä sitä valinnan vaikeutta silti riittäisi,jos uutta pyörää nyt lähtisi H.D:n malleista valkkaamaan.Onneksi ei ole sitä ongelmaa Ei uudempaa kuin evo,kiitos.
Harald73 kirjoitti:Eihän tuo vielä maailmanlopulta näytä, vieläpä kun tuossa on ainakin omaan silmään sellaisia malleja, että joutaakin pois. Esim. tuo XR1200X-R Sporster on aina osunut silmään yhtenä top-3 rumimmista Harrikoista koskaan.
Kyllä tämä Sporsterin malliki ol hyvä... niistä saa niin kivoja:
Minä en ole kyllä pitänyt tuota XR 1200X-R mallia mitenkään pahana.Kovinhan se poikkeaa totutusta Harley linjasta,mutta juuri sen näköinen vehje,joka houkuttelee mutka tielle herkuttelemaan.
Road Kingin lopetus tuossa on minulle isoin yllätys, koska XR:n lopetus saattaa liittyä siihen että raivaavat moisen houkutteen pois vesijäähymalleja harkitsevien vaihtoehdoista.
jman kirjoitti:Road Kingin lopetus tuossa on minulle isoin yllätys, koska XR:n lopetus saattaa liittyä siihen että raivaavat moisen houkutteen pois vesijäähymalleja harkitsevien vaihtoehdoista.
Niin eihän kingiä lopeteta vaan kovalaukkuinen perus FLHR lopetetaan Euroopasta ja nahkapäällystelaukkuinen classic FLHRC U.S.A.sta.