Aloitetaan ketju 4.5. ajetusta ch1, ch5 ja ch6 ajokauden avaustapahtumasta. Videota on kuvattu kypäräkameralla ch1 porukan lähdöstä Vantaalta aina Hirvensalmelle kääntyvään risteykseen, kunnes akku loppui
Omia ajofiilistelyjä videoin ja kuvin
Omia ajofiilistelyjä videoin ja kuvin
Tähän ketjuun voisimme kerätä omia videoita ja kuvia Harrikoilla ajelemisen fiiliksistä. Ei siis mitään linkkilistaa maailmalta hyvistä ajovideoista, vaan ainoastaan itse kuvattuja otoksia. Valokuvia tai videoita, yhtä kaikki, kunhan Harrikalla ajamisen fiilis välittyy.
Aloitetaan ketju 4.5. ajetusta ch1, ch5 ja ch6 ajokauden avaustapahtumasta. Videota on kuvattu kypäräkameralla ch1 porukan lähdöstä Vantaalta aina Hirvensalmelle kääntyvään risteykseen, kunnes akku loppui
Välillä kamera oli väärin päin kypärässä tarkoituksella, eli kuvasin takaa tulevia.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- -Harikka-
- Viesti:
Re: Omia ajofiilistelyjä videoin ja kuvin
Mie Tanskan sillalla -08 Superii menossa 
Kaveri kuvas kainalon alta satasen vauhissa.

Kaveri kuvas kainalon alta satasen vauhissa.

Viimeksi muokannut -Harikka-, 23:50 03.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Tuossa on kyllä ajofiilistä, eli sopii mainiosti teemaan. Pakko vaan viisastella vähän fingerporilaisittain. Että kuvasi siis kainalon ja vauhtiakin oli alta sata - sinä vaan osuit kuvan taustalle sopivasti-Harikka- kirjoitti: kuvas kainalon alta satasen
Jatkan tänne parilla omalla videollani, näitä saattaa tulla lisääkin, jos jaksaa leikata ja saa jotain järkevää irti. Materiaalia on kertynyt aikalailla reilusti. Tuo kypäräkamera on niin helppo käyttää.
Tämä oli jo aikaisemmin, mutta pannaan tänne samaan koosteeseen, ei ole pakko katsoa, jos katsoi tämän jo syksyllä
Leikkaamaton reitti kuvassa, ehkä leikkaan joku päivä parhaat palat:
Tässä sitten samana päivänä reissu jatkui vuoristoon ja pikkukaupunkeihin siellä, tämä on leikattu noin 5 minuuttiin ja vähän vaihtelevampaa maisemaakin:
Tämä oli jo aikaisemmin, mutta pannaan tänne samaan koosteeseen, ei ole pakko katsoa, jos katsoi tämän jo syksyllä
Tässä sitten samana päivänä reissu jatkui vuoristoon ja pikkukaupunkeihin siellä, tämä on leikattu noin 5 minuuttiin ja vähän vaihtelevampaa maisemaakin:
Testasin tänään uutta kameraa:
Vanhalla kameralla 2011:
Vanhalla kameralla 2011:
Dyna FXDF Fat Bob
Tässä Hampurista viime juhannukselta Saksan - Hollannin - puolan kiertueen alkumetreiltä tunnelmakuvia. Käsittämätön määrä Harrikoita samalla alueella.
Tässä taas lisää, nyt 3 minuutin pätkä siirtymästä rannikolta vuorille Barcelonan kupeessa.
Koettakaahan nyt muutkin aktivoitua, ettei tästä tule vain minun videokanavani
Kiitokset Trampas hienoista videoista, niissä oli kivoja kuvauksia ja etenkin se Saimaa Picnicin video oli mukavasti koostettu. Komeaa reittiä (ja valitettavasti huonokuntoista asvalttiia) oli myös järven rannalla, mistä tuollainen pätkä löytyy?
Koettakaahan nyt muutkin aktivoitua, ettei tästä tule vain minun videokanavani
Kiitokset Trampas hienoista videoista, niissä oli kivoja kuvauksia ja etenkin se Saimaa Picnicin video oli mukavasti koostettu. Komeaa reittiä (ja valitettavasti huonokuntoista asvalttiia) oli myös järven rannalla, mistä tuollainen pätkä löytyy?
Onhan noita kiva katsella jos ei ole itse ajanut , mutta itse en henk. koht. saa noista irti mitään. Mielummin ajan itse ja jaan muistoni ajokavereiden kesken
Mutta ei kai no ketään haitta, saatta jopa kannustaa jonku lähtemään liikkeelle
Helppohan sinun on sanoa, kun sinulla on niitä kavereitaKimmoV. kirjoitti: itse en henk. koht. saa noista irti mitään. Mielummin ajan itse ja jaan muistoni ajokavereiden kesken![]()
Itseasiassa tuo innostaminen lähtemiseen on varmasti oikeasti lähinnä sitä, mitä näillä voidaan saada aikaan. Itse kyllä katselen mielelläni muiden kuvia ja videoita ja saatan saada reissuideoita käydä katsastamassa joku paikka.
Muutenkin kuvalla dokumentointi on minulle mieluisaa, olen aikoinaan valokuvannut todella paljon ja julkaissut kuvia ja juttuja lehdissä freelancerina. Videoon olen innostunut vasta viime vuosikymmenellä, kun editointi alkoi olla sujuvaa tietokoneella.
Tuolla finnbikersin foorumilla vastaava kuvaketju on kerännyt reilusti yli 300 kommenttia ja päälle 50 000 lukukertaa. Siksi ajattelin täälläkin ehkä olevan tilausta tälle.
Mie kattelen näitä ihan mielellään, anna tulla lisää vaan. 
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
FXDF -09
"ihte kun tekee, niin siit tulee semmonen"
"ihte kun tekee, niin siit tulee semmonen"
- jorgegoodman
- Viesti:
Poikkesitko Andorrassa?, jos kävit niin onko sieltä mitään matskua?Joe Cool kirjoitti:Tässä taas lisää, nyt 3 minuutin pätkä siirtymästä rannikolta vuorille Barcelonan kupeessa.
Koettakaahan nyt muutkin aktivoitua, ettei tästä tule vain minun videokanavani![]()
Moro!
Pakko se on itsekkin pätkä laittaa kun taloon tuli neljäs H-D
http://www.youtube.com/watch?v=Ud1jxqAi ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Ud1jxqAi ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja heti pikitielle....KimmoV. kirjoitti:Moro!
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Tämä jos mikä istuu otsikkoon, siinä on fiilistä enemmän kuin useimman ensimmäisillä ajolenkeilläKimmoV. kirjoitti:Moro!
Mistä tuollaisen ihmeen sait hankittua?