Noh.
Ainut irronnut osa on hihnasuoja. Sen kyllä laitoin kiinni ihan tehtaan ohjeiden mukaan (securely), olisko ollut vuonna 2008 keväällä. Ajaessa kotiinpäin Bembölestä toinen motoristi viittoili, että jotain häikkää on. Viittoillut kaveri teki uukkarin ja tuli sanomaan, että vasemmalta puolelta tulee mustaa savua. Se savu oli takarenkaasta hioutuvia kumin palasia. Hihnasuoja oli samalla hakkautunut billetti aluvanteeseen ja hihnapyörään. Kun oli äänekkäät putket ja avokypärä, niin ei kuulunut mitään ylimääräistä kolinaa.
Paikalle osui Hot Biken Manne koiraa kusettamassa, ja kyseli, että et kierrelukitetta käyttänyt? No en, kun tehtaan ohjeessa sitä ei jostain syystä tässä kohtaa neuvota käyttämään. Viime aikoina olen kyllä käyttänyt. Sanoin Mannelle, että tais' tulla asiaa sun liikkeeseen.
Vaikka H-D:tä leikkisästi kutsutaankin mutterilingoksi, niin itselläni ongelmia on ollut vain omien viritysten tai kolmannen osapuolen valmistamien osien kanssa. Tsing Tsong-laadulle ei oikein muuta mahda kuin vältellä, ja omat viritykset oppii kokemuksen kautta tekemään paremmin, että pysyy.
Parhaiten pärjää, kun ajelee vaan.
