Switchbackin korkeampi pleksi
Switchbackin korkeampi pleksi
Hankin viime kesänä H-D Switchbackin ja ajoin sillä yleensä ilman "tuulilasia", koska jos se oli paikoillaan niin pyörteet kypärässä kasvoivat sietämättömäksi, alkaen 120 km/h ja jo vähän alhaisemmillakin nopeuksilla. Onko kellään kokemusta Switchbackiin saatavasta korkeammasta tuulilasista, itse olen n. 185 cm:n pituinen?
Re: Switchbackin korkeampi pleksi
Road Kingissä tämä KlockWerks TALL CLEAR Billboard Flare™ Windshield, toimi alkuperäistä paremmin sun pituiselle kuskille. Tallista(Hki) löytyy käyttämätön, myytävänä hintaan 200e. p.0505826063
Terve eran,
Niin kuin muistat teimme siitä pleksistä kaupat talvella ja nyt olen päässyt sitä jo pari kertaa kokeilemaankin. Toimii todella huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen pleksi.
Joko olet Ultraa piristänyt?
Terv. kat
Niin kuin muistat teimme siitä pleksistä kaupat talvella ja nyt olen päässyt sitä jo pari kertaa kokeilemaankin. Toimii todella huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen pleksi.
Joko olet Ultraa piristänyt?
Terv. kat
Klock Werks toimii hyvin tilattuna Jenkeistä Rahteineen 250 euroo.Hintansa väärti.eran kirjoitti:Road Kingissä tämä KlockWerks TALL CLEAR Billboard Flare™ Windshield, toimi alkuperäistä paremmin sun pituiselle kuskille. Tallista(Hki) löytyy käyttämätön, myytävänä hintaan 200e. p.0505826063