American Car Show
- ahonlaita086
- Viesti:
American Car Show
Järkyttävän kalliista
sisäänpääsymaksusta huolimatta kävin messuhallissa.Pojan skootteri nuorirakentaja osastolla joten olihan se nähtävä
.Komeita autoja,Hienoja pyöriä ja Kauniita naisia!
Die hard the hunter! 99 tc fxd
Re: American Car Show
Järkyttävän kallista tosiaan.. Hienoja autojakin, liian vähän moottoripyöriä.
Ja nykyisiin näyttelyihin kun huolitaan jo mrk1 wolkkari jettoja missä ei ole muuta erikoista kuin erikoisvanteet ja madallus yms. romurautaa jätän jatkossa ko. näyttelyn väliin.
Jos pohjoismaista ei löydy riittävästi tasokasta amerikkalaista autokalustoa eikä rahaa ole tuoda näyttelyvehkeitä jenkeistä voisi näyttelyä pienentää olennaisesti jotta pysyttäisiin asiassa. Eurothyyning showt ovat (toivottavasti) eri näyttelyitä kuin ACS..
Ja nykyisiin näyttelyihin kun huolitaan jo mrk1 wolkkari jettoja missä ei ole muuta erikoista kuin erikoisvanteet ja madallus yms. romurautaa jätän jatkossa ko. näyttelyn väliin.
Jos pohjoismaista ei löydy riittävästi tasokasta amerikkalaista autokalustoa eikä rahaa ole tuoda näyttelyvehkeitä jenkeistä voisi näyttelyä pienentää olennaisesti jotta pysyttäisiin asiassa. Eurothyyning showt ovat (toivottavasti) eri näyttelyitä kuin ACS..
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 01:18 29.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Itse olen suosiolla jättäny väliin ton Acs. Parempi näyttely löytyy Tampereelta Hot rod&rock show. On pyöriä ja vanhoja jenkkejä.
Kevään näyttelyt skipataan ja odotellaan taas alkusyksyyn . Petrol circus ja x treme car show se oli hyvä tapahtuma. Kaikkea näytillä myös euroautoja, motskareita riittävästi myös fightereita joita ei erikseen tulis lähettyä mihinkään näyttelyyn katteleen nyt nekin tuli vähän niinkuin kaupanpäälle.
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
Kuvia 2012 näyttelyn kulkineista täällä...
Kiitos! Hyvä otos.Rossi kirjoitti:Kuvia 2012 näyttelyn kulkineista täällä...
Omasta mielestä näyttely oli aika hyvä. Tuuning puolella ei juuri mitään kateltavaa (paitsi ne vähäpukeiset pompom tytöt), mutta acs puolella ihan mukava määrä hienoja vehkeitä. Paskempiakin näyttelyitä on ollut vuosien varrella.
Antti Kemppainen - SMOTO - FLSTSCI 2005
Onnistuneita kuvia. Itselläni kameran akku loppui heti alkuunsa, vaikka olin ladannut illalla, no akkukauppaan huomenna. Henkilökohtaisesti en välitä noista tunningi peleistä ollenkaan eikä silläpuolella tullut pahemmin käytyä. -jartza-Rossi kirjoitti:Kuvia 2012 näyttelyn kulkineista täällä...
XL1200, vähän niinkuin kuskikin.
Täällä sama mielipide, ja Tampereella on tullut käytyä kalustoa ihailemassa.karvinen kirjoitti:Itse olen suosiolla jättäny väliin ton Acs. Parempi näyttely löytyy Tampereelta Hot rod&rock show. On pyöriä ja vanhoja jenkkejä.
Niinkuin tuossa aiemmin joku jo mainitsikin tapahtuman nimi pitäisi muuttaa, American Car Show ei enää oikein osu..
FXD -01
Jos tykkää Rodi- ja Bobber-painotteisesta Ol` Skool kalustosta, niin suurin ja kaunein Suomessa on tämä!SG-Rider kirjoitti:Täällä sama mielipide, ja Tampereella on tullut käytyä kalustoa ihailemassa.karvinen kirjoitti:Itse olen suosiolla jättäny väliin ton Acs. Parempi näyttely löytyy Tampereelta Hot rod&rock show. On pyöriä ja vanhoja jenkkejä.
Niinkuin tuossa aiemmin joku jo mainitsikin tapahtuman nimi pitäisi muuttaa, American Car Show ei enää oikein osu..
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?p=220883" onclick="window.open(this.href);return false;
No billet queens!