Vastuksia saat pyöräliikkeistä, esim. Storm tai Allright. Ne taidettiin laittaa silleen, että ne tulee + ja - väliin. Yks mikä kans auttaa, on elektroninen vilkkurele, kaks tai kolmenapaisena muistaakseni motonetissä makso n. 10e, on halvempi ku vastukset...
Kyllä siellä pitäis halogeenipolttimo olla (2W). Mulla on takanakin 2wattiset halogeenit ,eli ei tule kai
tarpeeksi kuormaa. Hätä,eli nelivilkut mullakin toimii kai siksi että tällöin kuorma (vastus) riittää.
Tosin nelivilkku vilkuu normaalitahtiin kun yleensä aika tiheästi.
Olis kyllä syytä muistaa tämä Motopedia sivusto. Sieltähän ne vastuksen paikatkin selviää.
Kokeilin aamutuimaan irtopolttimoilla ,eli takana 21W. Näin toimi myös mini-etuvilkut,eli takavikkujen
watit ratkaisee myös. Onhan noita vaihtoehtoja. Hämmästyttävän kirkas valo on 2W halogeeni polttimossa.
Itse osti rouvan ex-sporttiin (-96) vastukset Biltemasta. Joskus 2000-luvun alkupuolella tuli H-D:hen sellainen vilkkurelehässäkkä että se "oppii" uudet vilkut hetkessä kun vain se ensin sisäistää muuttuneen vastusarvon. Ainakin -02 Softailiin ja -04 V-Rodiin olen vaihtanut ledivikut normaalien tilalle ilman ongelmia. Muutaman kerran vikutti kiivaasti, kunnes tasaantui.
Niin,juu, oliskos nämä elektrooniset releet sitten kaikki noin viisaita. Tosiaan tämä minun ikivanha
sportin rele vaatii nämä 21W polttimot. Niin ja kaikki neljä , sitten kyllä skulaa.
immoh kirjoitti:Niin,juu, oliskos nämä elektrooniset releet sitten kaikki noin viisaita. Tosiaan tämä minun ikivanha
sportin rele vaatii nämä 21W polttimot. Niin ja kaikki neljä , sitten kyllä skulaa.
Mulla alkaa lähiaikoina se vilkkujen asennus, olikos asia niin että kaikki 4 kpl vilkkuja pitää olla paikoillaan että alkaa vilkuttaa? Jos on vaikka vain takavilkut, niin ilman etuvilkkuja ne palaa koko ajan, ei vilkuta?
Ja maadoituksen voi laittaa ihan mihin huvittaa, tai sattuu sopimaan?
Näin muistelin, varmistin vain asian. Tuntuu vain olevan pitkissä kantimissa vilkkujen saanti, kuukausi sitten tilasin eikä vielä ole tullut. Otin ihan polttimomallit, en ledejä.
No ompas pitkät toimitusajat Tuntuu,että noita vilkkuja löytyy vähän joka mp puljusta,mutta tietty jos ovat jotkut niin spesiaalit?Halogeni polttimo on sitten kanssa yleensä pienempi tehoisempi ja vaatii vastuksen kaverikseen.