valot tuontipyörään?
valot tuontipyörään?
elikkäs kertokaas viisaammat tartteeko myös takana palaa parkit kun leimaa tuonti pyörää, kuin tarkkoja ovat? ja ilmeisesti tollanen vaalea, punaiseksi muuttuva ledi-valo ei kelpaa katsastajalle, siis takavalo. ja onko tollaset tangonpäähän laitettavat vilkut mielestänne ok, meinaan näkyykö ne tuolla autojen seassa kunnolla?
Re: valot tuontipyörään?
Stongavilkut ei käy takavilkuiksi. Takavalo ei saa olla muun värinen kuin punainen.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 08:48 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
MInkä ikäinen ja mikä pyörä? 2008 baggerissa homma onnistuu siirtämällä takalampun liittimessä yksi pinni naapurireikään ja etulampun takana oli liitin parkkivalolle
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
joo, 2005 custom sporty, sitä meinasin sillä takaparkilla, et jos ei oo ns normaalia parkki-polttimoo, niin käsittääkseni vie virtaa joka kerta käynnistettäessä enemmän? korjatkaa jos oon väärässä.
Niin, se parkkipolttimo ottaa virtaa tehonsa mukaan. Jos se on teholtaan 5W niin riippumatta lampputyypistä se ottaa aina saman verran virtaa. Normaali parkki/jarruvalopolttimo taitaa olla 5/21W.
FXSTS 1991
FLHCS 2022
FLHCS 2022
Ellei muutoksia ole tullut, tangonpäävilkut on hyväksytty etuvilkuiksi, mutta takana pitää olla erilliset. Tangonpäävilkuista pitää taakse päin oleva linssi peittää.
Motopediassa on katsastajan käsikirja, jossa on paljon muutakin mielenkiintoista tietoa.
Motopediassa on katsastajan käsikirja, jossa on paljon muutakin mielenkiintoista tietoa.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Takavalo toimii normaalina parkkivalona.
Jos haluaa niin voi tehdä myös sellaisen kytkennän, jolla saa erillisellä katkaisijalla toimivat parkkivalot.
Silloin parkit voi laittaa päälle ilman, että pyörässä on muuten virrat päällä. Jos virtalukossa ACC asento, niin vaikka siihen.
Jos virtalukko kaksiasentoinen, niin ensimmäinen ilman valoja (sytytys) ja toinen valot ja sytytys.
Silloin erillinen piiri parkkivaloille (vaatii diodin).
Vilkuissa on E tai e merkinnän lisäksi luku 11, 12 taikka 11/12. Jälkimmäiset vilkut kelpaa etu- sekä takavilkuiksi, ensimmäiset vain eteen taikka taakse (hyväksyntänsä puolesta, eli kun karsataja katsoo suurennuslasilla).
Siinä E/e merkin yhteydessä ympyrän sisällä oleva numero kertoo vain missä maassa ko. osa saanut hyväksynnän.
Mites se menee nyt noissa uudemmissa (tai yleensäkin) noiden DOT merkinnöillä varustettujen kanssa?
Jos haluaa niin voi tehdä myös sellaisen kytkennän, jolla saa erillisellä katkaisijalla toimivat parkkivalot.
Silloin parkit voi laittaa päälle ilman, että pyörässä on muuten virrat päällä. Jos virtalukossa ACC asento, niin vaikka siihen.
Jos virtalukko kaksiasentoinen, niin ensimmäinen ilman valoja (sytytys) ja toinen valot ja sytytys.
Silloin erillinen piiri parkkivaloille (vaatii diodin).
Vilkuissa on E tai e merkinnän lisäksi luku 11, 12 taikka 11/12. Jälkimmäiset vilkut kelpaa etu- sekä takavilkuiksi, ensimmäiset vain eteen taikka taakse (hyväksyntänsä puolesta, eli kun karsataja katsoo suurennuslasilla).
Siinä E/e merkin yhteydessä ympyrän sisällä oleva numero kertoo vain missä maassa ko. osa saanut hyväksynnän.
Mites se menee nyt noissa uudemmissa (tai yleensäkin) noiden DOT merkinnöillä varustettujen kanssa?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
DOT merkityt hyväksytään alkaen jotain, oliskohan 01 tai 03 2012 alkaen, eli ei ihan vielä mut ennen ens suvea, siit oli jokin tiedote mut ei muista voimaantuloajanklohtaa.
ok! onko "ns varma tieto" toi dot hyväksyntä?
Joo, siitä on annettu ulos Trafin tms tiedote, mut voimaantuloajankohtaa tarkasti en muista.hantta61 kirjoitti:ok! onko "ns varma tieto" toi dot hyväksyntä?
Moror,
Oisko mitään linkkiä heittää mistä ton vois tsekata? Koitin Trafin sivuja selata, mutten löytäny mittää. Ei toki tarkota etteikö se siellä olis
.
Itte olen ootellu ku kuuta nousevaa ko. päätöstä ja mulle kerrottiin notta käytäntö ei muutu. Laki/asetus ilmeisesti periaatteessa on muuttunu.
Tahtos ny tietää mitä se päätös sisältää...jottei kauhiasti tarvis "mutuilla".
-setti-
Oisko mitään linkkiä heittää mistä ton vois tsekata? Koitin Trafin sivuja selata, mutten löytäny mittää. Ei toki tarkota etteikö se siellä olis
Itte olen ootellu ku kuuta nousevaa ko. päätöstä ja mulle kerrottiin notta käytäntö ei muutu. Laki/asetus ilmeisesti periaatteessa on muuttunu.
Tahtos ny tietää mitä se päätös sisältää...jottei kauhiasti tarvis "mutuilla".
-setti-
2011 FLHTK
Paitsi ikäväksi ei koske moottoripyöriä ja autoissakin tarvitsee olla vaatimusten täyttymisestä "hyväksytyn asiantuntijan lausunto".ma^ko kirjoitti:Joo, siitä on annettu ulos Trafin tms tiedote, mut voimaantuloajankohtaa tarkasti en muista.hantta61 kirjoitti:ok! onko "ns varma tieto" toi dot hyväksyntä?
Pankaahan nyt linkkiä tai muuta dokumenttia aiheesta. Pitäisi katsastaa keväällä yksi pyörä tallista ja tämän ketjun printin kanssa on turha mennä konttorilleviltsu kirjoitti:Paitsi ikäväksi ei koske moottoripyöriä ja autoissakin tarvitsee olla vaatimusten täyttymisestä "hyväksytyn asiantuntijan lausunto".ma^ko kirjoitti:Joo, siitä on annettu ulos Trafin tms tiedote, mut voimaantuloajankohtaa tarkasti en muista.hantta61 kirjoitti:ok! onko "ns varma tieto" toi dot hyväksyntä?
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Tää kuulostaa kyllä persaatteessa ihan svitun Härmälandialta, et joo, asetus muuttu mut me mennään niiku ennenki...setti71 kirjoitti: Itte olen ootellu ku kuuta nousevaa ko. päätöstä ja mulle kerrottiin notta käytäntö ei muutu. Laki/asetus ilmeisesti periaatteessa on muuttunu.![]()
Mä olen nähnyt ko asiasta tiedotepaperin, ei muista tarkkaa sanamuotoa, mut voimaantulo oli jotain 02/12 tms.