Asiaa miehille!
Asiaa miehille!
AP areenan keskustelupalstalta:
Jumalauta sentään Katsoin eilen eukon kanssa sisustusohjelma T.I.L.A.a. (Hyvä kysymys:"Siis katsoit mitä ?"). Tajusin karmean tosiasian. Näissä perkeleen sisustusohjelmissa on aina sisustajina naiset tai sitten homomaiset miehet. Lopputulos on aina sellainen, hellanduudelis kiva, harmaa, beige, feminiini ja yhdetentekevä haistapaska ei mikään. Missä on kunnon äijät tällaisista sisustus ohjelmista? Missä on testosteroni ja toiminta? Laitetaan telkkuun perusukot sisustamaan niin saadaan olkkareihinkin actionia. Tulee flipperiä, tikkataulua, biljardia, kunnon pleikkarit, videotykit ja stereot. Laitetaan kromia kalusteisiin ja hirvenpää seinälle. Värivalikoima on julma mutta komia. Katoaa ne kummaliset tarpeettomat tyynyt sohvilta ja lattian väriin sopivat kalsariraidalliset verhot.
EI SOHVAT TARVITSE MITÄÄN SAATANAN YLIMÄÄRÄISIÄ TYYNYJÄ.
Sitten on nämä kokkiohjelmat, voi vittu sentään. Nyt raavaat ukot tekevät himassa essu päällä jotain nuudelipuudeli gurmeeta ja luulevat, että se on jotenkin normaalia. Ei perkele. Jos mies tekee ruokaa, se on joko sian- tai naudanlihaa ja mieluiten se grillataan ! Suomen kansa lihoo, koska olkkareista tehdään jotain näyteikkunoita ja oleskelukuutiota. Sinne kun laitetaan rummut tai pingispöytä niin johan rupeaa läski palamaan. Eli aktiviteettia kansan läskistämishuoneisiin. Ja mitä tekevät suomalaiset miehet ? Kulkevat ihan oikeasti vaimon perässä valitsemassa juuri niitä kalsariverhoja pitkin hönttilöitä ja Ikeoita. Aikaisemmin ne verhot vaan ilmestyivät jostain sinne ikkunalle, ei ollut miehen homma niihin puuttua.
Nyt on tultava muutos, verhoihin laitetaan formula kuviot tai sitten eri kaljafirmojen logoja. Niin ja ukot puhuvat jo keskenäänkin sisustamisesta ja paskavaipoista. Naiset ovat aivopesseet koko kansan, jotta miehen pitäisi osallistua kaikkeen!! Jumalauta, milloin ne akat rupeavat korjaamaan auton, pesukoneen, tekemään raskaat pihatyöt, rakentamaan ja kasaamaan hyllyt? Kurkkaappas äijäpaha sinne housuihisi. Onkos siellä banaani vai persikka? Nyt on tossukat herätyksen aika. Kunnioittakaa naisia, mutta älkää itse olko sellaisia.
Tosi on. Hyvää viikonloppua.
Jumalauta sentään Katsoin eilen eukon kanssa sisustusohjelma T.I.L.A.a. (Hyvä kysymys:"Siis katsoit mitä ?"). Tajusin karmean tosiasian. Näissä perkeleen sisustusohjelmissa on aina sisustajina naiset tai sitten homomaiset miehet. Lopputulos on aina sellainen, hellanduudelis kiva, harmaa, beige, feminiini ja yhdetentekevä haistapaska ei mikään. Missä on kunnon äijät tällaisista sisustus ohjelmista? Missä on testosteroni ja toiminta? Laitetaan telkkuun perusukot sisustamaan niin saadaan olkkareihinkin actionia. Tulee flipperiä, tikkataulua, biljardia, kunnon pleikkarit, videotykit ja stereot. Laitetaan kromia kalusteisiin ja hirvenpää seinälle. Värivalikoima on julma mutta komia. Katoaa ne kummaliset tarpeettomat tyynyt sohvilta ja lattian väriin sopivat kalsariraidalliset verhot.
EI SOHVAT TARVITSE MITÄÄN SAATANAN YLIMÄÄRÄISIÄ TYYNYJÄ.
Sitten on nämä kokkiohjelmat, voi vittu sentään. Nyt raavaat ukot tekevät himassa essu päällä jotain nuudelipuudeli gurmeeta ja luulevat, että se on jotenkin normaalia. Ei perkele. Jos mies tekee ruokaa, se on joko sian- tai naudanlihaa ja mieluiten se grillataan ! Suomen kansa lihoo, koska olkkareista tehdään jotain näyteikkunoita ja oleskelukuutiota. Sinne kun laitetaan rummut tai pingispöytä niin johan rupeaa läski palamaan. Eli aktiviteettia kansan läskistämishuoneisiin. Ja mitä tekevät suomalaiset miehet ? Kulkevat ihan oikeasti vaimon perässä valitsemassa juuri niitä kalsariverhoja pitkin hönttilöitä ja Ikeoita. Aikaisemmin ne verhot vaan ilmestyivät jostain sinne ikkunalle, ei ollut miehen homma niihin puuttua.
Nyt on tultava muutos, verhoihin laitetaan formula kuviot tai sitten eri kaljafirmojen logoja. Niin ja ukot puhuvat jo keskenäänkin sisustamisesta ja paskavaipoista. Naiset ovat aivopesseet koko kansan, jotta miehen pitäisi osallistua kaikkeen!! Jumalauta, milloin ne akat rupeavat korjaamaan auton, pesukoneen, tekemään raskaat pihatyöt, rakentamaan ja kasaamaan hyllyt? Kurkkaappas äijäpaha sinne housuihisi. Onkos siellä banaani vai persikka? Nyt on tossukat herätyksen aika. Kunnioittakaa naisia, mutta älkää itse olko sellaisia.
Tosi on. Hyvää viikonloppua.
-Your mind is being monitored. Please think clearly.
ASIAA
Meilläpä onkin kotona mustaa, oranssia ja valkosta, mahtavasti ideoitu H-D logo sängynpäätynä, jonka rakas ukkoni iltapuhteina vanerista ja maaleista väkäsi. Tuli muuten upea
niin ja härräkän kuvia seinät täynnä, hemmettiin rimmssut ja röyhelöt. Ei kai tosimiäs saa untaka semmosis.
Ja yleensä syödän pyttistä ja päälle kaljoo

EI muuta ko viikonloppuna sisustamaan, oikeilla väreillä ja tyylillä.
Ja yleensä syödän pyttistä ja päälle kaljoo
EI muuta ko viikonloppuna sisustamaan, oikeilla väreillä ja tyylillä.
- AngelOfAvalon
- Viesti:
Mulla on sellainen aanunki että tää on ehkä ihan inan väärä foorumi mesota aiheesta...
Luulenpa että ne naiset jotka ajelee Härräkällä ei käytä sisustuksessa rimpsuja ja hörhelöitä. Tai enhän mä voi puhua tietenkään kuin omasta puolestani mutta tuo HD-LADYn kommentti vain vahvistaa käsityksiäni.
Ja saisko sellaisen sängynpäädyn tilattua?!?!?

Ja saisko sellaisen sängynpäädyn tilattua?!?!?
I'm on the Night Train – I love that stuff
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
Meillä on olohuoneessa kolme taulua; yksi puukäsityö aiheesta vaakunaleijona, 50x100 palapeli aiheena orkkis knucklehead sekä valokuva talon isännästä (entisen) hightech-softinsa päällä. Ja ne verhot tosiaan on vain ilmestyneet sinne... Keittiön kaapista löytyy enemmän erilaisia oluttuoppeja kuin tavallisia juomalaseja, makkarissa peilin virkaa toimittaa ravintolasta poistettu olutmainos ja varastossa erilaisen baarikrääsän pino vain kasvaa...
mitä vikaa
No mitä vikaa puhviverhoissa on? Mulla on sellaset tallissakin!
Asiaa miehille
Parivuode vai singleAngelOfAvalon kirjoitti:Mulla on sellainen aanunki että tää on ehkä ihan inan väärä foorumi mesota aiheesta...Luulenpa että ne naiset jotka ajelee Härräkällä ei käytä sisustuksessa rimpsuja ja hörhelöitä. Tai enhän mä voi puhua tietenkään kuin omasta puolestani mutta tuo HD-LADYn kommentti vain vahvistaa käsityksiäni.
Ja saisko sellaisen sängynpäädyn tilattua?!?!?![]()
Asiaa miehille
Huono läppäHD-LADY kirjoitti:HUONO LÄPPÄ!!!![]()
![]()
Mut ihan miten vaan.
Terve!
Hyvä Kroits. Olen pohtinut samaa asiaa usean kerran. Olen perustanut jo No Mam-klubin (esikuvana Al Bundy, pulmuset)
taidan olla ainoa jäsen. Lohdutukseksi voin sanoa, että loppujen lopuksi ne tossukkamihet jää yksin sinne niitä verhoja katsomaan, kun siipat lähtee jossain vaiheessa trubaduurin matkaan.
Tossa muutama vuosi sitten telkkarista tuli joku jenkkiohjelma, jossa äijät sisusteli oman maun mukaan kämppiä. Tais olla enemmän huumorimielellä.
Mutta onhan meillä sohvat (oma pieni pesä, jossa levähdämme ja lähdemme taas metsästysretkelle). Meillä on myös autotallimme, johon voimme kerätä haisevat romumme ja sisustaa se mielemme mukaisesti.
Voi sitä miespoloista, jolta puuttu nämäkin pikkupesät.
Ollaan me vaan miehiä ja leikitään.
No mam!
Hyvä Kroits. Olen pohtinut samaa asiaa usean kerran. Olen perustanut jo No Mam-klubin (esikuvana Al Bundy, pulmuset)
Tossa muutama vuosi sitten telkkarista tuli joku jenkkiohjelma, jossa äijät sisusteli oman maun mukaan kämppiä. Tais olla enemmän huumorimielellä.
Mutta onhan meillä sohvat (oma pieni pesä, jossa levähdämme ja lähdemme taas metsästysretkelle). Meillä on myös autotallimme, johon voimme kerätä haisevat romumme ja sisustaa se mielemme mukaisesti.
Voi sitä miespoloista, jolta puuttu nämäkin pikkupesät.
Ollaan me vaan miehiä ja leikitään.
No mam!
Juuri näin Lexa! Mullakin oli entisessä elämässäni, kun olin kolmen pojan yksinhuoltajiafaija, ikkunaverhoina armeijan suojaverkot ja seinillä bike- ja autoaiheisia peltitauluja yms. äijäkrääsää. Koko ajan meillä soi rock´n roll ja pojat oli tyytyväisiä, kun faija kokkas (ei essua) hyviä safkoja; kuka muukaan sen olisi tehnyt siinä tilanteessa?
Sanon vaan, että on turha kehitellä mitään stereotypioita. Mä teen juttuja yleensäkin just päinvastoin, kun mun olemuksesta tai jostain muusta syystä oletetaan. Teen mielelläni myös tässä uudessa elämässäni suht usein ruokaa mun somalle rouvalleni, etenkin karjalaisia perinneruokia, koska juuret ovat siellä. Sultsinat..hmmmm
Muuten viime sunnuntaina oltiin poikieni kanssa Tavastialla Uriah Heepin keikalla. Oli todellinen nostalgiapläjäys! Äijät ne vaan jaksaa...
Sanon vaan, että on turha kehitellä mitään stereotypioita. Mä teen juttuja yleensäkin just päinvastoin, kun mun olemuksesta tai jostain muusta syystä oletetaan. Teen mielelläni myös tässä uudessa elämässäni suht usein ruokaa mun somalle rouvalleni, etenkin karjalaisia perinneruokia, koska juuret ovat siellä. Sultsinat..hmmmm
Muuten viime sunnuntaina oltiin poikieni kanssa Tavastialla Uriah Heepin keikalla. Oli todellinen nostalgiapläjäys! Äijät ne vaan jaksaa...
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Re: Asiaa miehille!
Meidän kämppä on edelleenkin kokolailla samassa kuosissa kun se oli isännän poikamiesaikoina ennenkuin muutin pirttihirmuksi pirttihirmun paikalle. Ei täällä kyllä silloinkaan ollut autojen tai moottoripyörien kuvia seinillä ja lähestulkoon kaikki ne baareista kulkeutuneet lasit löysi tiensä kaappeihin mun muuttokuorman mukana...Kroits kirjoitti:Jos mies tekee ruokaa, se on joko sian- tai naudanlihaa ja mieluiten se grillataan !
Jumalauta, milloin ne akat rupeavat korjaamaan auton, pesukoneen, tekemään raskaat pihatyöt, rakentamaan ja kasaamaan hyllyt?
Ja mitä ruokaan tulee, kunnon lihaa sen olla pitää, ei gourmetpiperryksistä saa kuin päänsärkyä.
Auton korjaamiseen ei isäntä ole mun antanut kajota, autan kyllä jos pyydetään. Kyllä mä ne renkaat vaihdan, pesen ja vahaan, osaan vaihtaa kärähtäneet polttimot ja kaataa vettä oikeaan säiliöön sinne pellin alle. Rakentaminen on tuttua puuhaa jo ihan koulutuksen ja työn puolesta, hyllyn kasaaminenkin onnistuu. Ajan nurmikon kesäisin, (paitsi tänä kesänä, kun oon ollu mopon kanssa maailmalla
Tuntuu vähän siltä, että sitten kun nainen näitä "miesten juttuja" alkaa tekemään, niin sekään ei ole hyvä kun samalla tulee astuneeksi kultansa varpaille. Itse tunkeuduin viime viikolla röyhkeästi isännän reviirille kun uskalsin raivata fättärille tilaa autotalliin.
Että mikä olikaan se "miehen mitta" ?
Re: Asiaa miehille!
Hehehe! Olipa taas hauska juttu!!!
No joo, ne korjaa kekkä osaa... ne laulaa kekkä ei osaa...
Ihan kivasti homma meillä pelittää, vaikka mää raplaan stereot, ja ukkeli (lue: rakas mies) vaikka pesee petivaatteet... toistakymmentävuotta hyvin pärjätty. Kivekset ukkelilla paikallaan. Noh myönnettäköön että rakas on 10 vuotta vanhempi minua. Noo, joskus kun töissä karjaisen kunnolla känniläisille, saattaa muutamalla kundilla olla kivekset peräkkäin...
"Pikku likka,150 senttiä sulka päässä, nou hätä" sanoo kaverit, just joo, ulkonäkö pettää.
Masa hei, oli mahtava keikka Uriah Heepiltä Tampereellakin, ukot soitti tosi hienosti!!!
Mutta, olihan kiva saada kaljaa päälle, yök!
Ensin ängetään lavan eteen, kalja loppuu, lähdetään hakeen lisää, koko yleisön läpi...
tullaan takas, läiskytetään kaljat toisen päälle, ja eikun reteesti eteenpäin.
Vaikka olin ihan seinustan vieressä, silti en voinut keskittyä bändiin, koko ajan joku töni ja tuuppi, kaatoi kaljaa päälle... jess. Ei enää Tampereen klubille ei.

No joo, ne korjaa kekkä osaa... ne laulaa kekkä ei osaa...
Ihan kivasti homma meillä pelittää, vaikka mää raplaan stereot, ja ukkeli (lue: rakas mies) vaikka pesee petivaatteet... toistakymmentävuotta hyvin pärjätty. Kivekset ukkelilla paikallaan. Noh myönnettäköön että rakas on 10 vuotta vanhempi minua. Noo, joskus kun töissä karjaisen kunnolla känniläisille, saattaa muutamalla kundilla olla kivekset peräkkäin...
Masa hei, oli mahtava keikka Uriah Heepiltä Tampereellakin, ukot soitti tosi hienosti!!!
Mutta, olihan kiva saada kaljaa päälle, yök!
Ensin ängetään lavan eteen, kalja loppuu, lähdetään hakeen lisää, koko yleisön läpi...
tullaan takas, läiskytetään kaljat toisen päälle, ja eikun reteesti eteenpäin.
Vaikka olin ihan seinustan vieressä, silti en voinut keskittyä bändiin, koko ajan joku töni ja tuuppi, kaatoi kaljaa päälle... jess. Ei enää Tampereen klubille ei.