Tarvike akku Electraan?

Sähköt, elektroniikka, valot, vilkut, hälytin, mittarit (myös mekaaniset)

Valvojat: Pertti, pressa

Rallikapu

Tarvike akku Electraan?

Viesti Kirjoittaja Rallikapu »

Olis tarve vaihtaa akku uuteen kun vanha original akku teki tenän.
Hain Ruotsalaisesta "laatukaupasta" tarvike akun jonka katalogien mukaan pitäisi sopia.
Vaan eipäs sovikaan, liian pitkä, vajaan sentin. Laitoin akkukotelon pohjalle retkipatjaa jotta saisin sen nousemaan ylemmäs, kun sitten olis enemmän tilaa. Nyt mahtuisi leveys...muttei korkeus, ottaa satulaan kiinni, eikä haluttais tehdä koloa satulan muovipohjaan.
Tiedän kyllä, että orggis on hyvä, mutta niin on hintakin. Tarvike 74,00€ ja alkuperäinen 245,50€.
Mitäs mä nyt teen??
Vallu
Viesti:

Re: Tarvike akku Electraan?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Teet niinkuin järkevä mies, joka haluaa olla ilman akkuhuolia seuraavat kymmenen vuotta, tekee: laita se Btema (nimi muutettu) akku ruohonleikkuriin ja osta se orkkis akku! Pitkässä juoksussa säästät rahaa ja hermoja! Usko pois!
Kuva LIFEMEMBER
Micke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Micke »

Rock rock . Olen täysin samaa mieltä Vallun kans !!!!! Kerran se kirpasee mut starttihuolet loppuu . Kysy Tammisaarelaisesta varaosa liiteristä sitä akkua . Itse oon ostamas kyseisest liiterist omaan Electraan patteria ja toi hinta on ihan eri .
t Ruma 8)
FLHT -96. 85hp/120Nm
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Micke kirjoitti:Rock rock . Olen täysin samaa mieltä Vallun kans !!!!! Kerran se kirpasee mut starttihuolet loppuu . Kysy Tammisaarelaisesta varaosa liiteristä sitä akkua . Itse oon ostamas kyseisest liiterist omaan Electraan patteria ja toi hinta on ihan eri .
t Ruma 8)
Oletko ostamassa Tammisaaresta alkuperäistä, vai vastaavaa tarvikeakkua?
Vaikka niissä teoriassa on samat lukemat, niin käytössä ero on silti huomattava orkkiksen, sen sikakalliin hyväksi.
Timpan kannattaa ehdottomasti sijoittaa kunnon akkuun, kun kuitenkin sitä humppaa pitää stereoista soittaa yötä myöten 8)
moderattori

Romu rauhoittaa!
Micke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Micke »

Pertti kirjoitti:
Micke kirjoitti:Rock rock . Olen täysin samaa mieltä Vallun kans !!!!! Kerran se kirpasee mut starttihuolet loppuu . Kysy Tammisaarelaisesta varaosa liiteristä sitä akkua . Itse oon ostamas kyseisest liiterist omaan Electraan patteria ja toi hinta on ihan eri .
t Ruma 8)
Oletko ostamassa Tammisaaresta alkuperäistä, vai vastaavaa tarvikeakkua?
Vaikka niissä teoriassa on samat lukemat, niin käytössä ero on silti huomattava orkkiksen, sen sikakalliin hyväksi.
Timpan kannattaa ehdottomasti sijoittaa kunnon akkuun, kun kuitenkin sitä humppaa pitää stereoista soittaa yötä myöten 8)
Rock rock . Nyt en pistä tyhjää päätäni panttii et on HDn oma mut soittamalla varmaa selvii . Edelliseen pyörään (Sportster) ostin kyseisest liiterist "vastaavan" uuden akun ja ero edellisiin UUSIIN exi.....
akkuihin oli suuri!!!!! Loppu käynnistys ongelmat saman tien .
t. Ruma 8) 8) 8)
FLHT -96. 85hp/120Nm
janne63
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janne63 »

Mulla loppui parikesää sit HD:n oma akku ja tilalle menin ja ostin Pilateeman geeliakun...kesti kesän.En oppinut mitään vaan ostin Vartan "tehoakun" kesti kesän...Nyt olisin ostanut OEM akun mutta...ei niitä Oulusta saanut tähän hätään eikä edes Jep Jepillä ollut vaikka webkauppa niitä myy...Oli pakko ostaa Motor Factoryn tehoakku(paino 8 kg !) jossa startti ampeereja 350 ja tehty USA:ssa Harrikoihin laatikon mukaan.Pari pakkasaamua takana ja startaa paremmin kuin koskaan.Toi Motor Factory maksoi 120 euroa.
Viimeksi muokannut janne63, 15:29 30.04.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Myykö joku noita Motor Factoryn akkuja Härmälandiassa?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
janne63
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janne63 »

Ostin Rannikon MP osasta Lambergin Harrilta.Tuli matkahuollossa päivässä.
Malli on mulla tämä.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BATTERY- ... 20add29b67
Blizzard
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blizzard »

motor faktoreja myydään myös loimaalla
Vastaa Viestiin