vakuutus
-
vanhakoira
vakuutus
mitäs vakutusyhtiötä suositellaan harleyn suhteen? käsittääkseni niiden hinnat on aika ok verrattuna kyykkyihin
Re: vakuutus
Vakuutus yhtiöistä ollaan niinmontaa mieltä kun on vakuutuksen ottajia. Kaikki niistä kusettaa pientä ihmistä, mutta mulla on if:issä kaikki, saa hyvät prosentit kun on puuliiton jäsen ja taitaa muutenkin olla edullisemmasta päästä h-d: vakuutukset. Siitä en tiedä kuinka homma toimii jos joutuu hakee korvauksia.
-90 FXR Super Glide
-
vanhakoira
muistan kun mulla oli 80 luvulla kyykkypyörä ni vak maksut oli ihan hirveitä. siihen se sitten hyyty mun moottoripyöräily. mutta nyt systeemi on vissiin muuttunut.
kilpailuta ihmeessä yhtiöt.... kaikkiin vaan saman sisältöinen meili ja vertaat,,,
itse tein tuon ja if sekä pohjola olivat parhaat/edulllisimmat... molemmista on myös korvauskokemusta ja molemmilla toimii hyvin (pohjolalla ehkä viel paremmin)
alennuksiin tietysti vaikuttavat myös muiden vakuutusten voimassaolo.
if hävisi lähinnä hieman hinnassa ja siksi että vaimon hd:n vakuutus oli NAISILLE korkeampi!!!
näköjään kannattaa kilpailuttaa/tarkastaa vakuutukset 1-2 vuoden välein,,, viimeksi säästöä tuli n 700 egee/v...
(siis ei pelkät mopot
)
itse tein tuon ja if sekä pohjola olivat parhaat/edulllisimmat... molemmista on myös korvauskokemusta ja molemmilla toimii hyvin (pohjolalla ehkä viel paremmin)
alennuksiin tietysti vaikuttavat myös muiden vakuutusten voimassaolo.
if hävisi lähinnä hieman hinnassa ja siksi että vaimon hd:n vakuutus oli NAISILLE korkeampi!!!
näköjään kannattaa kilpailuttaa/tarkastaa vakuutukset 1-2 vuoden välein,,, viimeksi säästöä tuli n 700 egee/v...
ts
"Aquila non capit muscas"
"Aquila non capit muscas"
Joo, nykyään kun vaikuttaa tuo tehopainosuhde, eli h-d:ssä huomattavasti halvempi kuin "kyykkypyörissä". Mullaki on ympäri vuoden vakuutukses, 60 bonusta, ja vakuutus about 300€kii vuosi.vanhakoira kirjoitti:muistan kun mulla oli 80 luvulla kyykkypyörä ni vak maksut oli ihan hirveitä. siihen se sitten hyyty mun moottoripyöräily. mutta nyt systeemi on vissiin muuttunut.
-90 FXR Super Glide
-
vanhakoira
hyvä sanoo mullaki bonuksii 60 mutta mun bonukset on autossa. ja mulla on pakko olla auto. jos mä alotan pärrän vakutukset 0 bonuksella se on toinen juttu. mä asun maalla pakko olla auto ei pääse muuten duuniin entinen hesalainen.
Jotkut yhtiöt saattaa antaa esim. 20 boonusta uuteen vakuutukseen. Autostahan ei vissiin enää saa siirtää pyörään. Tosta 20:stä mäkin alotin.vanhakoira kirjoitti:hyvä sanoo mullaki bonuksii 60 mutta mun bonukset on autossa. ja mulla on pakko olla auto. jos mä alotan pärrän vakutukset 0 bonuksella se on toinen juttu. mä asun maalla pakko olla auto ei pääse muuten duuniin entinen hesalainen.
-90 FXR Super Glide
Liikennevakuutusta ei voi enää siirtää ajoneuvon luokasta toiseen. Esim Autosta moottoripyörään.
Vakuutusyhtiöiltä voi saada kuitenkin tarjouksena alku bonuksia. Kaskoon saa helposti paljonkin bonuksia kun vähän kilpailuttaa.
Vakuutusyhtiöiltä voi saada kuitenkin tarjouksena alku bonuksia. Kaskoon saa helposti paljonkin bonuksia kun vähän kilpailuttaa.
Fxsts 1989
Juuri kokeilin Pohjolan, IF:n ja lähivakuutuksen välil. If oli halvin ja heiltä sai toiseen seisonta-ajallisen vakuutuksen. Lähivakuutus oli liki kolminkertainen verrattuna muihin. Liikennevak. lähtöbonus yleensä 20 ja kaskoon sai 70. Keskittäminen tuo aina huomattavat edut ja vakuutuksen ottajan ikä vaikuttaa paljon.
Jos toimii yrittäjänä, niin sen voi hyödyntää että.
Itse on on pyörän omistaja ja yritys toimii haltijana.
Tällöin saa heti täydet bonukset käyttöön.
Hyöty on noin reilu 150-200 eur vuodessa.
Vakuutus maksu tulee yrityksen nimissä, mikä kannattaa maksaa
kuitenkin itse. Näin ei tarvitse selitellä tilintarkastajalle tositteiden
tarpeellisuutta yritystoimintaan.
Itse on on pyörän omistaja ja yritys toimii haltijana.
Tällöin saa heti täydet bonukset käyttöön.
Hyöty on noin reilu 150-200 eur vuodessa.
Vakuutus maksu tulee yrityksen nimissä, mikä kannattaa maksaa
kuitenkin itse. Näin ei tarvitse selitellä tilintarkastajalle tositteiden
tarpeellisuutta yritystoimintaan.
H-D "maailman työnnetyin moottoripyörä"
-
kasikasi
Kilpailuta ihmeessä.
Itse tein juuri niin ja niistä oli IF huomattavasti edullisepi, kuin muut. Tosin mitä on ollut noita korvauksen saanti juttuja, niin niissä IF ainakin mua kohtaan on ollu huonoin.
Itse tein juuri niin ja niistä oli IF huomattavasti edullisepi, kuin muut. Tosin mitä on ollut noita korvauksen saanti juttuja, niin niissä IF ainakin mua kohtaan on ollu huonoin.
Kannattaisi muistaa myös Tryg (=ent Nordea)
Sieltä ainakin meille myivät kaikille kulkineille halvimmat vakuutukset ja korvauksetkin on jopa sujuneet erittäin asiallisesti ainakin tähän asti.
Pohjolan A-vakuutukseen päin en enää edes pissi. Kauhea tappelu kun korvauksia pitäisi maksaa. Kokemusta on ja vieläpä kolarin syyttömänä osapuolena
Sieltä ainakin meille myivät kaikille kulkineille halvimmat vakuutukset ja korvauksetkin on jopa sujuneet erittäin asiallisesti ainakin tähän asti.
Pohjolan A-vakuutukseen päin en enää edes pissi. Kauhea tappelu kun korvauksia pitäisi maksaa. Kokemusta on ja vieläpä kolarin syyttömänä osapuolena
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Samanlaisia kokemuksia Pohjolan korvauksista (myös syyttömänä osapuolena), minun piti viedä asiani vakuutusoikeuteen.TipiL kirjoitti:Kannattaisi muistaa myös Tryg (=ent Nordea)
Vaikka voitin jutun puhtaasti 6-0 silti venkoilivat vielä korvausten kanssa.
Nykyisin on kaikki vakuutukset Pohjantähdessä, edullisuudesta en tiedä, mutta muutoin asiat ovat sujuneet ok. Tosin olin jo valmistautunut siirtämään vakuutukset Trygiin, kun Pohjola yritti ostaa Pohjantähden. Onneksi hanke kaatui.
Mr. Biker vm 2005