Softail -09 PowerCommander & vapaavirtasuodattimen hyödyt?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Peeppe
Viesti:

Softail -09 PowerCommander & vapaavirtasuodattimen hyödyt?

Viesti Kirjoittaja Peeppe »

Mitä hyötyä, jos laitan Softailiin -09 PowerCommanderin ja vapaavirtaussuodattimen, (putket on jo vaihdettu) ja sen jälkeen penkitys, tuleeko tehoa/vääntöä lisää niin että sen huomaa?

Meinaan vaan että on melkoisen hintava toimenpide, eli saako rahalle vastinetta :D
LeClerc
Viesti:

Re: Mitä hyötyä,jos...

Viesti Kirjoittaja LeClerc »

Niin mikä on sitten paljon tai vähän... Mä sain hankittua itselleni vastaavat vähän käytettynä muutamalla saturaisella. Ainakin 883 muuttui tuon rahan arvosta mukavampaan suuntaan ;)

Seuraile osta/myy ja ulkolaisia nettikauppoja, esim.

http://www.hardracing.com/POWERCOMMANDERS/HARLEY.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Täällä nopealla googlella löytyi PC V 279 taalaa... + auto tune kit 219 taalaa, pitääköhän tuo tune olla pakollisena -09 softailiiin vai meneekö pelkällä laatikolla?
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
sorsaa

Re: Softail -09 PowerCommander & vapaavirtasuodattimen hyödyt?

Viesti Kirjoittaja sorsaa »

Saat PowerC:llä kokonaisuuden toimimaan -> vääntöä voit rukata oman mieltymyksesi mukaan. Mulla oli noiden muutosten jälkeen - ennen penkitystä - 1500 r/min kohdalla väännössä iso monttu ja sen häviämisen kyllä huomasi ajossa penkityksen jälkeen. Jokunen hevosvoimakin tuli lisää. Kannattaako? Ei sitä kukaan pysty sanomaan - se pitää itse päättää.
Vastaa Viestiin