Moro kaikille
En löydä sopivaa avo pottaa.
En halua meilläpäin sanottua läski pottaa vaan hyvä avo potta joka ei ole paksu.
arvostaisin sitä todella jos auttaisitte tässä asiassa
Hyväksyttyjä, ohkaisia (=pieniä) avokypäriä on nykyisin vaikeampi löytää.
Davidankin uusi malli on aika paksu.
Eikä oikein viestistäsi taikka tiedoistasi selviä, missä on "meilläpäin" kun et paikkakuntaasi ole laittanut näkyville.
Saattaisi tulla täsmällisiä ohjeita missä "teilläpäin" voisi käydä katselemassa.
kakeman kirjoitti:Moro kaikille
En löydä sopivaa avo pottaa.
En halua meilläpäin sanottua läski pottaa vaan hyvä avo potta joka ei ole paksu.
arvostaisin sitä todella jos auttaisitte tässä asiassa
Bandit Jet on ainakin ohut kuorinen ja ollut hyvä käytössä.Nolanilla on ollut myös joku ohut kuorinen malli,mutta se ei mielestäni ollut yhtä hyvä päässä,kuin tämä Banditin potta.
Kaverilla on ohutkuorinen potta nahkaliepeillä, ei kutsu sitä kypäräksi vaan aivolakiksi. Oli mulle uusi sana. Itse ostin "läskipotan" vaikka meinasin laittaa sen takaisin hyllyyn kun katsoin peiliin. Tosin ei se peilikuva sen paremmalta näyttänyt vaikka otin kypärän pois...
Joo, toi arain freeway on todella hyvä, itselläkin moinen. Mutta ei se ole ihan ohutkuorinen, kuten bandit tai historiallinen Nolan 01. Eipä taida saada hyväksyttyä kypärää ohutkuorisena mistään. Arain sisusta on hengittävä ja istuu tosi hyvin. Eikä sivufylleistä tuule kypärän sisään kuten tosi monissa avokypärissä tapahtuu. On mulla davidan jettikin, se on todella paksulla kuorella, mutta myös tiivis ja hyvin istuva. Ja kyllä hyväksytty kypärä ainakin kestaa sen, mitä siltä hyväksyntään vaaditaan. Muista ei voi mennä aina takuuseen. Nää on näitä jokaisen henkilökohtaisia valintoja.
Mulla on "tankkauskypäränä" lumilautakypärä. Kerran koukut pysäytti pelkästään kypäräntakia ja katsoivat kypärän että onko CE merkki. Ja olihan se ja matka jatkui.
Tietoa ei ole miten tollanen kypärä suojaa onnettomuudessa, ja vähän tyhmäähän sillä on ajella, mutta se on hyvä päässä ja naama tuulettuu helteellä.
#Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.#
Katoppa http://www.sunrise.fi" onclick="window.open(this.href);return false; sivuilta pottaa..mulla ollut käytössä jo nelisen vuotta ja aikas ohutkuorinen, on vielä hyväksytty mallikin ja mulla istuu vallan hyvin omaan kuuppaan tuo..muistaakseni kohtuu hintainenkin vielä...
wille kirjoitti:Katoppa http://www.sunrise.fi" onclick="window.open(this.href);return false; sivuilta pottaa..mulla ollut käytössä jo nelisen vuotta ja aikas ohutkuorinen, on vielä hyväksytty mallikin ja mulla istuu vallan hyvin omaan kuuppaan tuo..muistaakseni kohtuu hintainenkin vielä...
wille kirjoitti:Katoppa http://www.sunrise.fi" onclick="window.open(this.href);return false; sivuilta pottaa..mulla ollut käytössä jo nelisen vuotta ja aikas ohutkuorinen, on vielä hyväksytty mallikin ja mulla istuu vallan hyvin omaan kuuppaan tuo..muistaakseni kohtuu hintainenkin vielä...
Mikäs muu noista Sunrisella tarjolla olevista kypäristä on ohutkuorinen,Bandit Jet:in lisäksi?Ei tietääkseni mikään...paitsi oli siellä joku "paraatikypärä"
Juu muistin osoitteen pieleen..kuten tavallista kiitos oikasusta. Nii sillon kun ekan häksättimen hankin ni sain mukaan jonkun ruukun ja en tiedä onko se tuo ixs:n malli vai ei mutta samanlaiset ilmanvaihto reijät tuossa otsan kohdilla on kun sunrisen sivuilla tuo ixs malli..eikä lue itse ruukussakaan mikä merkki olis..ja mun mielestä on suht ohut kuorinen ..ei muistuta sitä herkkusientä Toisen missä on kohtuu pieniä pottia on suberbikers espoossa niittykummussa ..siellä näin niitä oli tullut vasta viimevuonna malli sinne liikkeeseen.