Seurannu tässä keväästä asti kaverin pyörän rempan etenemistä,fillari kaatui keväällä ja suht lievillä vaurioilla,osien vaihdolla selviäisi ja mopo toimitettiin liikkeeseen siinä uskossa,et homma toimii. Kaikki mahdollinen menny pieleen,osia tilailtu miten sattuu pitkin kesää,vieläkin kuulemma jotain pientä tulematta. itse poikkesin ohikulkumatkalla kyselemässä mopediini osia ja totesin pitkäaikaisen kokemukseni perusteella,et huhuh... Tuli mieleen eräs vanha speden sketsi rautakaupan palvelusta.
Jos meno jatkuu samantasoisena,niin nimikin kohta vaihtuu sgn bikes:ksi,ku nykyinen menee konkkaan,ku asiakkaat palaa entisiin luotettaviksi todettuihin paikkoihin,joita sentään vielä löytyy...
HD-TAMPEREEN KÄMMÄILYT JATKUVAT...
tampereen motoxi tai mikä keula 45 onkaan!!
kyseisestä firmasta ei tunnu olevan oikeen kellään hyvää sanottavaa, eikä myöskään mulla,oon tilaillu sieltä osia ja luvattu et ensviikol tuut hakeen ku oon menny ni eihän siä mitään oo ei ees yleisiä kulutuskamoja hyllys!!!kaikki joutuu tilaan ja kestää n.4viikkoo en asioi kyseisessä firmassa enään ikinä eikä kaveritkaan!!
sääli firman huolto miestä joka on mukava ja asiansa osaava jäbä!
sääli firman huolto miestä joka on mukava ja asiansa osaava jäbä!
Tampereen HD liike(45)
Pakko antaa oma kommentti aiheeseen. Itse olen saanut hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä. Tosin en teetä remontteja siellä vaan pyrin itse tekemään kaiken mikä liittyy omaan pyörään. Tyypit kyseisessä puljussa ovat aina auttaneet kun on tarvinnut hieman teknistä tukea eikä ensimmäiseksi ole pyytäneet tuomaan pyörää sinne korjattavaksi. Itse olen kiitollinen että saatiin Tampereelle muukin pulju kuin vain eräs uusien pyörien öljynvaihtopaikka Jankassa. Osien saatavuuteen on kommentoita sen verran että täytyy muistaa että tää liike on aika tuore, tarkoitan HD jutuissa, ei uudella firmalla välttämättä heti ole varaa tilata osia kaikkiin pyöriin. Itse pyrin tukemaan firman toimintaa hankkimalla vähäiset kulutusosat kyseisestä paikasta jotta saataisiin pidettyä firma Tampereella. Tosin hankin tarvittavat osat jo ennakkoon ja en odota välttämättä saavani kaikkia heti kerralla. Joten tilatkaa vaan osat halvalla internetin avulla 3 euroa halvemmalla muilta mailta ja boikotoikaa liikettä niin saada tääkin liike lopetettua!!!
PS. Tää ei ole mainos vaan asiallisen palvelun saaneen asiakkaan mielipide
Tampereen liikettä on nyt haukuttu kovasti, täytyypä mununkin kertoa omakohtaisia kokemuksia.
Kesällä olin menossa klubin kokoukseen, kun remmi napsahti poikki pirkkalassa. Soitto Nortille, löytyykö remmiä, kyllä löytyy, tuonko tienviereen remmin ja työkalut? kuului vastaus. No, sain kuitenkin pyörän kuskattua liikeeseen, siellä oli huoltopöytä tyhjänä odottamassa, pyörä siihen, Nortin kanssa remmi paikalle, ja paanalle. Eipä menny aikaa hukkaan. Enkä myöhästynyt kokouksesta kuin tunnin.
Viime maanantaina piti lähteä mopolla asioille, niin remmi poikki kotipihassa! Nyt meni hermot. Soitin Nortille, ja kysyin löytyykö ketjuja ja rattaita? Hetken päästä puhelin soi, ja ketjut ja rattaat olis tiskillä odottamassa.Hyvä. Sovittiin , että tulen myöhemmin hakemaan. Meni tunti ja puhelin soi taas. Nortti alko jutteleen, että kun se remmi laitettiin täällä, niin kyllä sen täytyy kestää enemmän kuin n. 4000km. Tuo katkennut tänne, niin saat takuuseen uuden tilalle. Näin tehtiin, ja loppukesän ajan sittenkin remmillä.
Joten ainakaan minulla ei ole valittamista ko. liikkeen toiminnasta, olen saanut apua kun olen tarvinnut.
Kesällä olin menossa klubin kokoukseen, kun remmi napsahti poikki pirkkalassa. Soitto Nortille, löytyykö remmiä, kyllä löytyy, tuonko tienviereen remmin ja työkalut? kuului vastaus. No, sain kuitenkin pyörän kuskattua liikeeseen, siellä oli huoltopöytä tyhjänä odottamassa, pyörä siihen, Nortin kanssa remmi paikalle, ja paanalle. Eipä menny aikaa hukkaan. Enkä myöhästynyt kokouksesta kuin tunnin.
Viime maanantaina piti lähteä mopolla asioille, niin remmi poikki kotipihassa! Nyt meni hermot. Soitin Nortille, ja kysyin löytyykö ketjuja ja rattaita? Hetken päästä puhelin soi, ja ketjut ja rattaat olis tiskillä odottamassa.Hyvä. Sovittiin , että tulen myöhemmin hakemaan. Meni tunti ja puhelin soi taas. Nortti alko jutteleen, että kun se remmi laitettiin täällä, niin kyllä sen täytyy kestää enemmän kuin n. 4000km. Tuo katkennut tänne, niin saat takuuseen uuden tilalle. Näin tehtiin, ja loppukesän ajan sittenkin remmillä.
Joten ainakaan minulla ei ole valittamista ko. liikkeen toiminnasta, olen saanut apua kun olen tarvinnut.