Ja kiitokset jo etukäteen!
Tomppa
LIFEMEMBERJotta kiireellä kauppaan ehtimään niitä vanhoja tom tom of ... joita poistavat halvennuksella, uudessa kait ainakin mukana tuleva varustus on heikompi.Vallu kirjoitti:
Tompasta on tulossa kesäkuussa uusi versio!
Itse olen tomppaa käyttänyt vähän ja Navigonia hyvin paljon - ja pidän Navigonin ohjelmasta paljon enemmän. Mm. reittiprofiileja on 4 erilaista, helmenä Kaunis reitti ja reittisuunnittelu paremmin minun mieleeni. Nämä siis autokäytösstä. Pyörämalleja Navigonilla ei kai olekaanmilehigh kirjoitti:Tomtom on kyllä käytöltään mun mielestä paras, vaikken pyöräillessä ole sellaista (vielä) käyttänyt.
Tarkoittaa mitä? Onhan Tompassakin vaikka mitä vaihtoehtoja ja tietskarilla tehdään lisää!Mm. reittiprofiileja on 4 erilaista,
LIFEMEMBEROtan tähän paremmin kantaa, kun ehdin tompan kimppuun. Voi hyvinkin olla, että olen väärässä, mutta en ole sieltä löytänyt niin selkeästi noita reittiprofiileja.Vallu kirjoitti:Joe CoolTarkoittaa mitä? Onhan Tompassakin vaikka mitä vaihtoehtoja ja tietskarilla tehdään lisää!Mm. reittiprofiileja on 4 erilaista,
Noita "kaunis reitti" optiolla keksittyjä reittejä ei välltämättä pääse ajamaan katupyörällä... endurollakin ehkä... muutamassa kohtaa (kaverin kertoman mukaan) on tullut vastaan paikka jossa ei ole ollut tietä ollenkaan (kaavassa on mutta maastossa ei) tai se on kasvanut umpeen.Joe Cool kirjoitti: Se navigoniin hauskin profiili on siis ihan nimellä Kaunis reitti ja se saattaa kierrättää avan käsittämättömien pikkuteiden kautta, joissa on tullut nähtyä yhtä jos toista, joka ilman gaattoria olisi 100% varmasti jäänyt näkemättä.
Varmastikin tämä on mahdollista, mutta siinäkin tullaan vain tilanteeseen, jossa havaitaan, että kartta pitää olla aina mukana. Pelkän separaattorin kanssa ei kannata reissuun lähteä.Sepixlh kirjoitti:"kaunis reitti" ... on tullut vastaan paikka jossa ei ole ollut tietä ollenkaanJoe Cool kirjoitti: Se navigoniin hauskin profiili on siis ihan nimellä Kaunis reitti ja se saattaa kierrättää avan käsittämättömien pikkuteiden kautta, joissa on tullut nähtyä yhtä jos toista, joka ilman gaattoria olisi 100% varmasti jäänyt näkemättä.
LIFEMEMBER