Palaan taas asiaan eli onko joku törmännyt ajolaseihin mihin saa vahvuudet kaksilla linsseillä?
Siis niin että jos vaikka ajelee päivällä kohteeseen ja iltahämärissä pois niin olisi kirkkaat tai keltaiset linssit taskussa kovassa/pienessä rasiassa ja voisi itse vaihtaa näppärästi tummien linssien tilalle pimeän tullen.
Nyt iltaisin ajellut mustilla linsseillä takaisin, pakko ajaa kun ajokortissa merkintä, tosin itselläni niin pieni heitto että turvallisempaa olisi ajaa ilman laseja yöllä kun tummien kanssa.
Toisien rillien mukana rahtaaminen nahkatakin taskussa vain niin hankalaa.
Aurinkolasit vahvuuksilla+toiset linssit
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Aurinkolasit vahvuuksilla+toiset linssit
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Thunder-Max EFI
Re: Aurinkolasit vahvuuksilla+toiset linssit
Enpä ole törmännyt, mutta mulla on aurinkolasit,
jotka on lähinnä ruskeat linssiltään. Näillä oon
ajanut melkein pilkkopimeässä ja hyvin näkee.
Korjausta on -1.5 ja 45 tarkistuksesta pääsin läpi
ilman merkintää juuri ja juuri. Optikko tosin sanoi,
että toivottavasti sä ajelet lasit päässä.
Nämä on ostettu Eyeniltä, joka on jo lopetettu.
-eeko
jotka on lähinnä ruskeat linssiltään. Näillä oon
ajanut melkein pilkkopimeässä ja hyvin näkee.
Korjausta on -1.5 ja 45 tarkistuksesta pääsin läpi
ilman merkintää juuri ja juuri. Optikko tosin sanoi,
että toivottavasti sä ajelet lasit päässä.
Nämä on ostettu Eyeniltä, joka on jo lopetettu.
-eeko
- Sulkava
- Viesti:
mulla on kovassa kotelossa kirkkaat silmälasit aina mukana.. joskin olen jo 70-luvun alusta käyttänyt myös piilolinssejä ajellessa. Nykyiset kertakäyttöiset ei maksa ku muutaman euron pari ja voi pitää koko päivän-- ilman purkkeja ja nesteiden kanssa löträämistä. Ainakaan crossia ajellen tai kelkalla ei millään pysy lasit kirkkana --eli huurtuu AINA -- sixipä piilarit on ehoton juttu.. eikä oikeesti oo vaikeeta oppii käyttään....
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos

Moi, mulla on tällaiset Baruffaldi Wind Tini -lasit, vaihdettavat linssit, oikein mukavat ainakin mun päähän. Hintaa neljänkympin hujakoilla.Teetin optikolla tummennetut vahvuuksilla joitain vuosia sitten, tais olla satkun luokkaa.
Viimeksi muokannut atco, 10:03 07.05.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
tuolta hommattu työsuoja laseja omilla vahvuuksilla ja kuoria voi vaihtaa monenmoiseen,kirkasta ja tummaa
http://www.tampereensuojainpiste.fi/tuo ... 7&prod=213" onclick="window.open(this.href);return false;
ap
http://www.tampereensuojainpiste.fi/tuo ... 7&prod=213" onclick="window.open(this.href);return false;
ap
Moro!
John Doe merkkisten lasien Washington-mallissa tulee mukana neljän sorttiset lasit. Kehysten sisällä on sitten irrotettavat silmälasit.
Muuten ihan ok setti, mutta ankarammassa vesisateessa tuppaavat huurtumaan.
Ja niitähän löytyy Motorcycle Storehuusin kataloogista. Muualta en o löytänny, kun ettin lisälinssejä.
jussi
John Doe merkkisten lasien Washington-mallissa tulee mukana neljän sorttiset lasit. Kehysten sisällä on sitten irrotettavat silmälasit.
Muuten ihan ok setti, mutta ankarammassa vesisateessa tuppaavat huurtumaan.
Ja niitähän löytyy Motorcycle Storehuusin kataloogista. Muualta en o löytänny, kun ettin lisälinssejä.
jussi
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Mistä moiset hommasit?atco kirjoitti:
Moi, mulla on tällaiset Baruffaldi Wind Tini -lasit, vaihdettavat linssit, oikein mukavat ainakin mun päähän. Hintaa neljänkympin hujakoilla.Teetin optikolla tummennetut vahvuuksilla joitain vuosia sitten, tais olla satkun luokkaa.
Saako vahvuuksilla ne vaihdettavatkin, voiko vaihtaa ihan lennossa jossain huoltiksen pihassa?
Dyna Low Rider -08
Thunder-Max EFI
Thunder-Max EFI
Ota noista ne orgislinssit mukaan optikolle ja tilaa sun vahvuuksilla ja sopivaksi katsomallasi väreillä niin monet linssit kuin on tarpeen. Ja vaihtuu ihan lennossa. Ostin paikallisesta rauta/mopo -liikkeestä, ei oo mitenkään harvinaiset. Luulis etelässä joka toisesta mopoputiikista löytyvän...google?Lippajärven kreivi kirjoitti: Mistä moiset hommasit?
Saako vahvuuksilla ne vaihdettavatkin, voiko vaihtaa ihan lennossa jossain huoltiksen pihassa?
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
-
moottori-hannu
- Viesti:
Jyväskylässä ak moottorin pihassa (vapaudenkatu 38) mp/mopo iltapäivä 14.5 noin 11-16.00 ja paikalla prätkäkäyttöön sopivia ajolaseja esittelemässä motoristi Flander Cazze.optikoista.
Ride free; Ride safe; Ride hard; you can rest when you die