Street Glide 2009-2010 madallus

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

johper

Street Glide 2009-2010 madallus

Viesti Kirjoittaja johper »

Istuin korkeus muuttunut korkeammaksi kuin aiemmin.Onko kukaan madalloittanut ko. mallia ? Miten?
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 23:33 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Reissumies
Viesti:

Re: Street Glide 2009-2010 madallus

Viesti Kirjoittaja Reissumies »

Itse ostaisin better reach penkin enkä koskisi iskareihin ollenkaan. Kaverille vaihdettiin takaisin normi iskarit ja jouset vuoden jälkeen, mopo meni aika kovaksi. Mutta makunsa itse kelläkin. Harrikan sivuilta löytyy näitä penkkejä...

http://www.harley-davidson.com/en_US/me ... cale=en_US" onclick="window.open(this.href);return false;
Sen minkä nuorena oppii, niin vanhana unohtaa..
hdjokke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

hemuli kirjoitti:Ainakin vanhemmissa FLT-runkoisissa se kaikkein helpoin ja edullisin madalluskonsti on kääntää takahaarukka ylösalaisin - takaiskareiden kiinnityspisteet putoaa melkein pari tuumaa mutta kulma pysyy käyttökelpoisena.
Mahtaisko hemulin madalluskonsti toimia uudemmissa FLT-runkoisissa matkamalleissa?
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

hdjokke kirjoitti:
hemuli kirjoitti:Ainakin vanhemmissa FLT-runkoisissa se kaikkein helpoin ja edullisin madalluskonsti on kääntää takahaarukka ylösalaisin - takaiskareiden kiinnityspisteet putoaa melkein pari tuumaa mutta kulma pysyy käyttökelpoisena.
Mahtaisko hemulin madalluskonsti toimia uudemmissa FLT-runkoisissa matkamalleissa?
Tuo Hemulin mainitsema madalluskonsti toimii muistaakseni FLT rungoissa jotka tehty ennen vuotta 1994. Näin uusiin homosohviin pitää jo ostella erilaisia kikkareita madalluksen toteuttamiseksi, onneksi niitä on katalogit pullollaan, ilmajousitusta tarjoa jo monikin valmista. Fat baggers tarjoaa kattavan kuvan mitä kaikkia homosohviin saa, mukaan lukien istuinkorkeutta 3" tiputtavan uuden takarungon tykötarpeineen: Kuva
Zimi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Morjens, juuh onhan se mopo pareman näkönen ku ei oo niin korkee. Se oli ainaki mulla syy Ultran laskemiseen, ja tehtaan madallussarjan hankkimiseen. Ei se, että en olis yltäny jaloilla hyvin maahan (183cm).

Ajoa laskeminen rajoittaa, sillä jos vetelee "hieman" vauhdikkaammin mutkatietä tai kiertoliittymiin, niin ottaa ja raapii asfalttiin... jälkiä voi tarkastella mun moposta.

Ei toi mulla ainakaan muuttunu mitenkään kovaksi, vois olla ehkä jopa kovempikin.

Fatbagger' sillä olis tarjolla kaikkea kivaa matkamalleihin, mm. leveetä persettä jne. Pitäs olla vaan pelimerkkejä. Veikko Veikkaus HALOO!

Että näin........

Zimi 8)
"May the force be with you"
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Eiks toi Street Gliden jousitus oo madallettu jo Milwaukeessa valmiiks ?
Vastaa Viestiin