Tarvitseeko USA-tuonti Sportyssä ('92) olla EPA-tarra jos haluaa hoitaa rekisteröinnin ongelmitta? Tämmöistä sain kuulla kun kävin konttorilla kyselemässä. FMVSS löytyy eli siitä ei huolta.
Jos tarra tosiaan tarvitaan niin joku voisi laittaa kiireellä mulle tarkan valokuvan tarrasta pikaisesti!
Epa-tarra
- juotosbetoni
- Viesti:
Re: Epa-tarra
Itselläni sama edessä -95 Softailin kanssa. Jos EPA tarraa ei ole, niin ei ilmeisesti auta kuin hankkia vaatimuksenmukaisuustodistus Sumekolta. Maksaa vissiin jotain 320,- luokkaa
. Omasta pyörästä löytyy FMVSS-tarran lisäksi toinen tarra, missä puhutaan päästöistä(EPA-tarra?). Kuva tarrasta tosiaan kiinnostaisi.
-95 FXSTS
-56 BelAir
-56 BelAir
Tuolta: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=893.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa linkissähän käsitellään lähinnä vaan FMVSS-tarraa.
Mutta itse itselleni vastaten, EPA-tarra katsurin mielestä tarvitaan, mulla semmonen oli, mutta kytkinvaijeri oli hangannut osan pois. Onneksi kuitenkin tärkeimmät tiedot vielä näkyi, eli pyörä on nyt leimattu!
Mutta itse itselleni vastaten, EPA-tarra katsurin mielestä tarvitaan, mulla semmonen oli, mutta kytkinvaijeri oli hangannut osan pois. Onneksi kuitenkin tärkeimmät tiedot vielä näkyi, eli pyörä on nyt leimattu!
Ei tarvita (ilmeisesti) 1.1.2010 jälkeen EURO I pyörissä tarroja eikä todistuksia päästöihin - ainakaan kaikissa tapauksissa.
Jos ennen 4.1.99 leimattu, niin normi valot, lukkolaite, mittari yms riittää. Ilman todistuksia.
Jos sattuu olemaan euro tarra (ei siis se pitkä E**...) niin siitäkin taitaa löytyä tarpeeksi tietoa, jopa noihin 99 ja myöhemmin leimattuihin.
Jos ennen 4.1.99 leimattu, niin normi valot, lukkolaite, mittari yms riittää. Ilman todistuksia.
Jos sattuu olemaan euro tarra (ei siis se pitkä E**...) niin siitäkin taitaa löytyä tarpeeksi tietoa, jopa noihin 99 ja myöhemmin leimattuihin.