.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

-Harikka-
Viesti:

.

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:10 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
maicol

Re: WANTED...

Viesti Kirjoittaja maicol »

Joku erikoisruuviliike. Stadissa siellä Vallilassa on se jossa kaikki käy hakeen HDeisiin tai jenkkeihin.
En nyt muista liikkeen nimeä, jos muistan edes kadun niin oisko Päijänteenkadulla. Jos joku tietäis ja laittas sulle puh numeron niin ehkä tulis postilla Salåån.
"HASTA LA PISTA"!
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Tarkoitatko maicol Helsingin Ruuvikulmaa, joka on Karjalankadulla. Tuosta kellarista mie olen ruuveja noutanut.

http://www.ruuvikulma.fi
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Kupru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kupru »

Helsingin Ruuvihankinta malmilla osoitteessa Pekaraitti 4 soitteleppa sinne ja kysy 09-350 5880
Mr.Hyde

Viesti Kirjoittaja Mr.Hyde »

Ei varmasti löydy yhdestäkään ruuviliikkeestä KROMATTUJA ruuveja. Kyllä ne on ihan HD-putiikkien tavaraa ja tuskin kellään hyllyssä on.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Mr.Hyde kirjoitti:Ei varmasti löydy yhdestäkään ruuviliikkeestä KROMATTUJA ruuveja. Kyllä ne on ihan HD-putiikkien tavaraa ja tuskin kellään hyllyssä on.
Näin itsekin arvelin kun tuota kommenttia kirjoittelin. Hot Bikellä on hyllyssä ollut kromattua tavaraa - ainakin sen muutaman kerran kun itse jotain pulttia olen tarvinnut.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
smuige
Viesti:

Re: WANTED...3/8" UNC 2-1/4" kromattu torx pultti

Viesti Kirjoittaja smuige »

Löytyiskö noita sitten rosterisina? Niiden kantaahan saa sitten vaikka muokattua kuperammaksi.

Ja miksei käy kuusiokoloruuvit? Ainoastaan Torx-kannalla?

Tuolta löytyy osoitteita tuumakokoisia pultteja myyviin liikkeisiin
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=244" onclick="window.open(this.href);return false;
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
maicol

Re: WANTED...3/8" UNC 2-1/4" kromattu torx pultti

Viesti Kirjoittaja maicol »

Rosteria itsekin kannatan kun nuo kromatut alkaa aina ruostua siittä kolosta. Luulen että jos on ihan pakko olla kromia niin sitten voipi maksaa vähän lisää ja kromauttaa. Täällä kromaamo ottaa 80 centtiä per
ruuvi, suomihinta on varmaan jotain muuta muttei ne o ihan halpoja ne valmiit pakettisatsit kaupan hyllylläkään ja ovat tosi ohuesti kromattu (siinä ainaisessa taiwaallisessa paikassa tehdyt)
tai puuttuu jotain metallia välistä, laitin itse 3 kk sitten uudet pinnat eteen ja lakan päälle ja ovat jo alkaneet ruostua!!! 8O Tosin asun merenrannalla mutta pesen usein ym. Rosteriset pinnat oli 5 krt hintavammat mutta näin jälkikäteen...
"HASTA LA PISTA"!
Vastaa Viestiin