Joe Cool kirjoitti:Kisa on epäilemättä ollut äärimmäisen tasokasta, tarkkaa ja taidokasta, mutta rohkenisiko joku valottaa (jopa rehellisesti), millaisia pisteitä parhaat heittivät? Menikö jo lähelle 200 vai peräti puhki?
Olet aivan oikein ymmärtänyt sen että kisan tasokkuus ja taidokkuus ei välttämättä ollut sidoksissa saatuihin pisteisiin

Ikävä kyllä kisan tuloslistoja kohtasi sellainen ilmiö että ne tuli laitettua hyvään talteen joten viime kisan tarkkoja tuloksia en pysty antamaan. Sen verran muistelen että 200 ei mennyt rikki ja 4 hengen yhteistuloskin olisi pysynyt vielä alla 600 pisteen... Jos joku muistaa paremmin niin saa tarkentaa.
Joe Cool kirjoitti:Että tietää miten tällainen 140-170 pisteen haarukkaan yleensä yltävä keskimäärin kerran vuodessa keilaava amatööri tohtisi joukkoon liittyä

No, jos sulla on joukkueessa kolme (tai 4 jos haluaa varmistella) muuta saman tasoista heittäjää niin vahvoilla alkais olla. Tämä tietty edellyttäen ettei edellinen kisa ollut puhtaasti tuntuman hakua
Joe Cool kirjoitti:Tästä siis pieni vinkki Helsigin joukkueita kasaaville, olenko sitten vahvistus vai tasoitus, selviää Lahdessa - mutta värväyksiä ja tarjouksia vastaanotetaan

Vai käykö tässä niin, että tämän tarjouksen jälkeen
Lahden ja Tampereen joukkueet tekevät kaikkensa saadakseen minut mukaan -
Helsingin joukkueeseen

kyllähän se siltä vaikuttaa että sua kannattaa alkaa jonkun värväämään mutta jos ei kutsua kuulu niin ilmoittaudu Tossulle ja sano että haluat mukaan. Helsingistähän ei kuulemma tosin ole tulossa kun "hyvien ja vielä parempien juokkueet"

Mutta jotenkin mä luulen että tuosta Helsingin psyykkauksesta huolimatta huumorisarjakin onnistuisi mukana joten nekin heittäjät joiden pistemäärä on samaa luokkaa kun oma ikä voivat hyvin ilmoittautua. Itse heitin viime treeneissä tuloksen 47, ja ilman yhtään totaalista missiruutua
Mutta ihan vielä kertauksena että kisa on avoin kaikille joukkueille jotka mahtuvat yllä mainittuihin "sääntöihin". Ei siis mitää rajoituksia esim paikkakuntien osalta vaan ihan joka reunalta Suomea saa tulla heittämään. Tietoa vaan Kosalle ASAP jos haluaa mukaan.
Affe