Los Angeles

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
vepa

Los Angeles

Viesti Kirjoittaja vepa »

Olen suunnitellut (eli vaimoni) matkaa californiaan ja ajattelin hyödyntää reissua harrastukseeni, eli onko tietoa Los Angelesilaisista hd-osa kaupoista ja löytyykö niiltä sellasia nettisivuja että pääsis herkuttelee etukäteen?
JKKo

Re: Los Angeles

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Kokeile "Harley-Davidson" ja "Los Angeles" Googleen ja sieltä niitä tupsahtaa. Samalla tekniikalla olen kartoittanut San Diegon alueen - näes menossa sinne samaan suuntaan ihan lähiaikoina. Ja liikkeiden välillä saattaa olla suuria eroja. Olen joskus nähnyt semmoisenkin valtuuten dealerin jollakin maailman kolkalla, jonka kaupassa ei ollut rätin rättiä myynnissä. Ei ainuttakaan! Vain pyöriä ja niiden osia!
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

San Diegoa lähempänä LA:ta on Palm Springsissä dealeri jossa oli pyöriä ja osia sekä vaatetusta, siellä oli joku custom paja joka oli kiinni kun koetin siellä käydä mutta sen nimeä en enää muista... vaimolle vinkiksi Cabazon Outlet Mall eli merkki liikkeiden tehdaspoistoja....oikea ostelu helvetti....ei heikkohermoisille.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Mr.Hyde

Viesti Kirjoittaja Mr.Hyde »

JKKo kirjoitti:...Olen joskus nähnyt semmoisenkin valtuuten dealerin jollakin maailman kolkalla, jonka kaupassa ei ollut rätin rättiä myynnissä. Ei ainuttakaan! Vain pyöriä ja niiden osia!
Kun ottaa huomioon millä palstalla tämä kommentti tulee niin on pakko kysyä - oliko se mielestäsi hyvä vai huono asia? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tinde123
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tinde123 »

Marina del Reyn virallinen diileri: http://www.bartelsharley.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

On fillaria toisen perään. Ja mukia rättiä stilettiä peflettiä... :?

Siinä toisella puolella katua vastapäätä on Schwartzkopf Customs joka on ns. oikee paja. Kotisivut: http://www.fatharley.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sano Ericille terveisiä tindeltä... :D
jocke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jocke »

Moro..
Prkleen iso paikka Los Angeles mut jos intoa riittää niin pienen matkan päässä on myös California Harley, Harbor City. osoite: 1517 Pacific Coast Highway. Löytyy San Pedtrosta alueelta missä on myös yksi maailman isoimmista satamista. californiaharley.com
-ei ole huonoja kelejä, vain vääriä varusteita.
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Mr.Hyde kirjoitti:
JKKo kirjoitti:...Olen joskus nähnyt semmoisenkin valtuuten dealerin jollakin maailman kolkalla, jonka kaupassa ei ollut rätin rättiä myynnissä. Ei ainuttakaan! Vain pyöriä ja niiden osia!
Kun ottaa huomioon millä palstalla tämä kommentti tulee niin on pakko kysyä - oliko se mielestäsi hyvä vai huono asia? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Toki tuommoinen vaatevapaa Harley -liike, oiskohan ollut Leeuwarden, Hollanti, huokui jotenkin respectiä itse asiaa kohtaan *). Kysyjähän saattoi olla vaikka vaateostoksille menossa. Siks kannattaa kurkata webbisivujen kautta, miltä liikkeessä näyttää.

*) Pätee myös erääseen pieneen käytettyjen Harley-Davidsonien erikoisliikkeeseen Kalasataman metroaseman lähimaastossa. Olkoonkin, että hyllyssä roikkuu muutama t-paita. Saakoot anteeksi....
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Vastaa Viestiin