Shovel ei ole myynnissä.
Shovel ei ole myynnissä.
Mie olen tuola jenkkien foorumeilla paljon ollut ja mitä enemmän olen jenkkejä oppinut tuntemaan niin sitä vähemmän pidän heistä tai heidän roskakultturista. Tartten irtioton. Muuten ei oo heidän kanssaan tekemistä mutta niitten valmistaman romun omistan ja olen rakentanut.
Brittipyörään en vaihda kun ne ei oo muuta kuin jenkkien perseennuolijoita ja niitten tekeleitä en halua.
Johonkin isoon japsi customiin vois vaihtua mutta pitää olla vähän ajettu ja huollettu ja rakentamaton. Yamaha XV 1600 ois yksi? http://kuvablogi.com/nayta/2261759/" onclick="window.open(this.href);return false; ja http://kuvablogi.com/nayta/2260979/show/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sillä on vuodenvaihteen jälkeen katsastus. Rosentit rittää. Tulee muutokset otteeseen. http://kuvablogi.com/nayta/2367639/show/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brittipyörään en vaihda kun ne ei oo muuta kuin jenkkien perseennuolijoita ja niitten tekeleitä en halua.
Johonkin isoon japsi customiin vois vaihtua mutta pitää olla vähän ajettu ja huollettu ja rakentamaton. Yamaha XV 1600 ois yksi? http://kuvablogi.com/nayta/2261759/" onclick="window.open(this.href);return false; ja http://kuvablogi.com/nayta/2260979/show/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sillä on vuodenvaihteen jälkeen katsastus. Rosentit rittää. Tulee muutokset otteeseen. http://kuvablogi.com/nayta/2367639/show/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut jensen, 00:11 07.12.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Shoveli vois olla myynnissä.
Mikä on hinta?
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
Katotaan tuossa keväällä kun saan sen koeajettua ja näen että toimii hyvin ennen kun myyn sitä kellekkään. Mie ruukaan 1000 kilsaa ajaa ennen kuin myyn. Omituista? Löytänyt kivan eukon sieltä jenkeistä.. Jätkät mitä tiedän niin totallisesti perseestä.
Alkaneet jo sen verran pattiin ottaa että tiedä enää haluanko niitten naisiakaan?
Niin se eukko on kovasti Shovelin myyntiä vastaan.. Kuulemma kadun jos myyn? Viime kesä maaliskuun 20 aloitin kauden ja kun tämä ilmasto lämpenee kovaa vauhtia kuten tyhmempikin jo huomaa niin voi olla että pääsee jo tuotakin varemmin baanalle..
Hintaa en oikein vielä tiedäkkään. Täytyy miettiä.
Eiköhän se ilmaannu keväällä nettimotoon. Tai sitten ei? Jos vaikka tykästyn siihen?
Alkaneet jo sen verran pattiin ottaa että tiedä enää haluanko niitten naisiakaan?
Niin se eukko on kovasti Shovelin myyntiä vastaan.. Kuulemma kadun jos myyn? Viime kesä maaliskuun 20 aloitin kauden ja kun tämä ilmasto lämpenee kovaa vauhtia kuten tyhmempikin jo huomaa niin voi olla että pääsee jo tuotakin varemmin baanalle..
Hintaa en oikein vielä tiedäkkään. Täytyy miettiä.
Eiköhän se ilmaannu keväällä nettimotoon. Tai sitten ei? Jos vaikka tykästyn siihen?
Kannattaisko tänne laittaa sellanen ehkä myydään, ja en tiedä mitä maksaa palsta ..... ei ehkä myydään palstalle näin pitkää tarinaa pyöristä ja naisista ja....En tarkoita vi....lla vaan ihan aikuisten oikeesti.. 
Voi poistaa..
Jep.. Aattelin kuitekki Shovelin pitää. Nykyjään pyörät niin huonoissa hinnoissakin että pitäis nyt ostaa eikä myydä. Hinnat on romahtaneet minun mielestä.. Olen nettimotoa ja pörssiä seaurannut vuosikaudet. Esim Evo softaileja saa nyt tosi edullisesti. Saas nähdä nousseeko keväällä kuinka paljon?
On muuten hyvä akka.. Haluaa itselleen Knucleheadin.. Ei ole heti minun pyöriä hukkaamassa tarpeettomana kuten suomalaiset sisaret noin yleensä.. Ottakee poes..
On muuten hyvä akka.. Haluaa itselleen Knucleheadin.. Ei ole heti minun pyöriä hukkaamassa tarpeettomana kuten suomalaiset sisaret noin yleensä.. Ottakee poes..
- hippaheina
- Viesti:
Re: Voi poistaa..
jensen kirjoitti:Jep.. Aattelin kuitekki Shovelin pitää. Nykyjään pyörät niin huonoissa hinnoissakin että pitäis nyt ostaa eikä myydä. Hinnat on romahtaneet minun mielestä.. Olen nettimotoa ja pörssiä seaurannut vuosikaudet. Esim Evo softaileja saa nyt tosi edullisesti. Saas nähdä nousseeko keväällä kuinka paljon?
Eikös tällaisia pohdintoja vois poistaa tai ainakin siirtää johonkin parempaan osioon ? Jos joka jamppa kirjoittelis että pitäis tuo pyörä myydä ja naista saada niin olis ainakin luettavaa... Mutta kuuluuko ne tänne myydään pyörät osioon empä usko ? Oho ! Pete olikin jo kerinnyt samasta aiheesta kirjoittamaan mutta samoilla linjoilla mennään !!!
-
PaskaLapio
Aihe siirretty "Myydään pyörät" osiosta tänne keskustelupuolelle.
Re: Shovel ei ole myynnissä.
Kumma maa tuo amerikka? Niin ja nuista naisista.. Täälä härmässä ei ole ole oiken flaksi käynyt mutta Texasista on emäntä tulossa.. Niin sivumennen lensin pihalle kahdelta foorumilta.. Mie olen aina luullut että suomalaisilla heikko itsetunto ja aina miettivät mitä muualla heistä sanotaan? No eipä oo jenkit kyllä yhtään kummempia.
Suuttuivat kuin turakkeet kun ohimennen mainitsin että amerikkalaiset ovat mailman läskein kansa..
: Alkoi tulla viestejä että sanotko heitä läskeiksi.. Kuulemma jos Shovelfesteille ilmaantuisin niin saattais tulla sanomista..
Toinen foorumi millä olin taisi olla nuita paremman väen foorumeja? Alkoivat vittuilla että olen joku vannabee biker.. Kerroin että pyöräilyn aloitin 1978 ja rakentanut 15 pyörää. Sitten vain kysäisin yhdeltä hörhöltä että kerrohan montako konetta olen rempannut sekä että montako chopperia olet rakentanut=0 kpl.. Suutahti kun mainitsin että sinusta ei oo muuhun kuin ruuvaamaan joku arlen nessin design ilmanputsari kolmella ruuvilla paikalle ja sitten ihailet että tulipa komea..
Pahin mitä keksivät haukkua oli minun pyörää AMF:si..
Kait mulla nuo sosiaaliset taido vähän heikot. Olin kerran mielenterveysongelmaisten arjen avaimet kurssilla mutta paskat sielä mitään oppinut..
Suuttuivat kuin turakkeet kun ohimennen mainitsin että amerikkalaiset ovat mailman läskein kansa..
Toinen foorumi millä olin taisi olla nuita paremman väen foorumeja? Alkoivat vittuilla että olen joku vannabee biker.. Kerroin että pyöräilyn aloitin 1978 ja rakentanut 15 pyörää. Sitten vain kysäisin yhdeltä hörhöltä että kerrohan montako konetta olen rempannut sekä että montako chopperia olet rakentanut=0 kpl.. Suutahti kun mainitsin että sinusta ei oo muuhun kuin ruuvaamaan joku arlen nessin design ilmanputsari kolmella ruuvilla paikalle ja sitten ihailet että tulipa komea..
Pahin mitä keksivät haukkua oli minun pyörää AMF:si..
Kait mulla nuo sosiaaliset taido vähän heikot. Olin kerran mielenterveysongelmaisten arjen avaimet kurssilla mutta paskat sielä mitään oppinut..
hyvä mainos.
http://www.youtube.com/watch?v=Cs22KAw8 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; 
Jensen
Tota en olisi ikinä uskonut???

Kas kummaa?Niin sivumennen lensin pihalle kahdelta foorumilta..
Taitaa suomalaiset olla jo aika kintereillä tuossa lihavuus asteikolla..ei pidä herjata lihavia..lihavat on lepposia.
Ilkimys kirjoitti:JensenKas kummaa?Niin sivumennen lensin pihalle kahdelta foorumilta..![]()
Tota en olisi ikinä uskonut???
![]()
![]()
Harrikka on käyttökalu ja tehty korjattavaksi. Toisin on japanin raudat. Nyt on päähän ottanut Honda romun moottorin korjaus. Kertakäyttösyys kävi ilmi vasta tänään. Runkolaakerin liuskat asennettu kiinteästi lohkoon ja periaatteessa niitä ei voi vaihtaa ja niitä ei ole saatavilla. Moottori koostuu kahdesta lohkosta jotka maksaa 1000euros kpl. Eli totaalinen Honda moottorin remontti maksaisi jopa noin 3000euroa.
Nyt tiedän miksi edellinen omistaja niin halukkaasti sen myi. Runkolaakereista on tullu näkyville kuparointi. Sitä oli aukastu ja jämillä koottu ja räjähti.
Onkohan nämä uudemmat Harrikan moottorit samanmoisia killereitä? Toivottavasti ei??
Taas yksi syy pitää Shoveli. Japsit panen keväällä myyntiin.
Tuomosta vanhaa Honda paskaa ei paljon kannata korjailla. Evo koneitakin on ollut alle parin tonni myynnissä. Korjaantuis samalla ne onnettomat äänetkin.
Tuli siihen romuun jo satsattua ja Ultima keulankin kerkisin jo ostaa.
Nyt tiedän miksi edellinen omistaja niin halukkaasti sen myi. Runkolaakereista on tullu näkyville kuparointi. Sitä oli aukastu ja jämillä koottu ja räjähti.
Onkohan nämä uudemmat Harrikan moottorit samanmoisia killereitä? Toivottavasti ei??
Taas yksi syy pitää Shoveli. Japsit panen keväällä myyntiin.
Tuomosta vanhaa Honda paskaa ei paljon kannata korjailla. Evo koneitakin on ollut alle parin tonni myynnissä. Korjaantuis samalla ne onnettomat äänetkin.
Tuli siihen romuun jo satsattua ja Ultima keulankin kerkisin jo ostaa.