Rakentelusta ja maalailusta...
Rakentelusta ja maalailusta...
Viestiketju muokattu sopivampaan muotoon.
Juttua rakentelusta ja pyörien maalailusta.
Juttua rakentelusta ja pyörien maalailusta.
Viimeksi muokannut Anonymous, 21:26 27.10.2009.. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: Aloitusviesti muokattu...
Syy: Aloitusviesti muokattu...
Re: Meinaan tämä rakentelu hommelin lopettaa.
Yksinkertainen vastaus on väärät aihiot. Paskasta on hankala tehdä muuta kuin paskaa.
Säästät hetken ja bongaat jonku Sportster jenkeistä ja sit talven aikana kuosille. Keväällä myyntiin ja saat voita näkkärille. Harrikoissa kun tuo arvo säilyy vähän paremmin ku muissa.
Hauskanpito ilman harlikkaa on teeskentelyä!
Re: Meinaan tämä rakentelu hommelin lopettaa.
Näissä jää katetta jos joku vain ostaa?
http://www.nettimoto.com/818313" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettimoto.com/818330" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettimoto.com/818313" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettimoto.com/818330" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Meinaan tämän rakentelu hommelin lopettaa.
Eikös kyseessä oo kuitenkin harrastus ??? Mun täytys varmaan vetää itteni "Rengon keinuun" kiikkuun jos rupeisin laskeskeleen paljonko näihin kaikkiin amerikan ihmeisiin on menny rahaa ... Ja jos oikeen laskemaan ruvetaan niin tohon viikonloppuiseen oheistoimintaanhan ym. "suunnitteluun" sitä vasta onkin kulunut. Mut nähtävästi tämä markkinatalous ja maksimaalisen voiton tavoittelu on jo tavoittanu osan "harrastajistakin" ... 
Aivan, harrastaminen maksaa aina. Eikä prätkän rakenteluun ja huoltamiseen mennyttä rahaa kannata laskea. Eikä ainakaan miettiä pyörää myytäessä.pee aaa kirjoitti:Eikös kyseessä oo kuitenkin harrastus ??? markkinatalous ja maksimaalisen voiton tavoittelu on jo tavoittanu osan "harrastajistakin" ...
-Lonely rider-
-
Bronson Eye
- Viesti:
menny toi liikkeitten hinnoittelukin oudoksi, vaikka on -09 luettelo handussa ja siinä normi hinta niin myyjä ei meinaakan suostua myymään sillä hinnalla vaan väittää, että hinta onkin noussut?,
toisessa liikkeessä ei voi tilata jotain pikkuosaa kun postikulut kun he tilaavat onkin kuulema enemmän kuin tilauksen hinta, (..kele joka liikkeessä samat luettelot/tukut),
oonkin aina funtsinu et noi pikkunarikat, ..vettiin ja esim. kerhot tilais suoraan tukuista, ja yksityiset vaik vaan liikkeen joka antaa hdcffän alennukset kautta, group is power,
hoodee jengi kuitenkin marginaalinen sakki, (mitkähän on prosentit jos verrataan kaikkien merkkien rekisteröintejä),
näin lomautusten kultaisena aikakautena kun olis aikaa duunata masiinaa niin hinnat vaan nousevat,
näin z6sen pienessä gallialaiskylässä, isommissa kaup varm. eri meininki
(joku yrittäjä taas itkee kun ei kannata et joutuu oleen jenkeissä talvet ku ei kauppa käy),
jatketaan..
ps. t;reen stormissa vielä jopa inhimillisiä tarjouksia, on vaan parisataa kilsaa matkaa,
toisessa liikkeessä ei voi tilata jotain pikkuosaa kun postikulut kun he tilaavat onkin kuulema enemmän kuin tilauksen hinta, (..kele joka liikkeessä samat luettelot/tukut),
oonkin aina funtsinu et noi pikkunarikat, ..vettiin ja esim. kerhot tilais suoraan tukuista, ja yksityiset vaik vaan liikkeen joka antaa hdcffän alennukset kautta, group is power,
hoodee jengi kuitenkin marginaalinen sakki, (mitkähän on prosentit jos verrataan kaikkien merkkien rekisteröintejä),
näin lomautusten kultaisena aikakautena kun olis aikaa duunata masiinaa niin hinnat vaan nousevat,
näin z6sen pienessä gallialaiskylässä, isommissa kaup varm. eri meininki
(joku yrittäjä taas itkee kun ei kannata et joutuu oleen jenkeissä talvet ku ei kauppa käy),
jatketaan..
ps. t;reen stormissa vielä jopa inhimillisiä tarjouksia, on vaan parisataa kilsaa matkaa,
-
Evo Chopper
Veli Jensen,
Joo, olen samaa mieltä - myy ne jap-crap pyörät hemmettiin!
Mutta pidät tietysti hienon Shovelisi
Kun sulla tekemisen puute iskee/on iskenyt, hommaat jostain rungon (tai teet itse!) ja alat haalimaan siihen swäpeistä, eBaystä, ihan mistä vaan koneen, lootan, keulan, muut osat värkkäät ite ja kun sulla maalaushommatkin "toimii", teet sellaisen laitteen että Norrtäljeen vaan ja podiumille
Ihan oikeesti, teet OMAN MAKUSI MUKAISEN pyörän, älä haaskaa valuuttaa ja energiaa idioottikatsureihin ja byrokratiaan - vaan säästä ne LUOVUUTEEN! Suomalaiset on virkamieskoneiston maksavia orjia...
Olen ihan varma että lopputuloksestasi tulee hieno!
Minulla ei ole varaa tehdä mitään, töitä ja tuloja ei ole, mutta sulla on TAITO, eli osaat maalata, käytä sitä! Jeesaa kavereita välillä kaverihintaan, kuten olet fiksuna tehnytkin, siitä saa aina pientä rakentelurahaa ja siten ostat pikkuhiljaa osia uuteen projektiisi
Mut ihan ekaks, myy hittoon ne kiinanpyörät, aina ei voi voittaa... eiks vaan
-nimim. lotto vetämään taas lauantaina-
Joo, olen samaa mieltä - myy ne jap-crap pyörät hemmettiin!
Mutta pidät tietysti hienon Shovelisi
Kun sulla tekemisen puute iskee/on iskenyt, hommaat jostain rungon (tai teet itse!) ja alat haalimaan siihen swäpeistä, eBaystä, ihan mistä vaan koneen, lootan, keulan, muut osat värkkäät ite ja kun sulla maalaushommatkin "toimii", teet sellaisen laitteen että Norrtäljeen vaan ja podiumille
Ihan oikeesti, teet OMAN MAKUSI MUKAISEN pyörän, älä haaskaa valuuttaa ja energiaa idioottikatsureihin ja byrokratiaan - vaan säästä ne LUOVUUTEEN! Suomalaiset on virkamieskoneiston maksavia orjia...
Olen ihan varma että lopputuloksestasi tulee hieno!
Minulla ei ole varaa tehdä mitään, töitä ja tuloja ei ole, mutta sulla on TAITO, eli osaat maalata, käytä sitä! Jeesaa kavereita välillä kaverihintaan, kuten olet fiksuna tehnytkin, siitä saa aina pientä rakentelurahaa ja siten ostat pikkuhiljaa osia uuteen projektiisi
Mut ihan ekaks, myy hittoon ne kiinanpyörät, aina ei voi voittaa... eiks vaan
-nimim. lotto vetämään taas lauantaina-
Evo Chopperin kanssa täysin samoilla linjoilla. Ja kun saat kiinanpyörät muutettua edes jonkinlaiseksi rahasummaksi, kirjaat sen vaan tylysti väärän hevosen veikkaamiseksi ja oppirahoiksi
Sitten shoveli kilpiin keväällä, että pääset ajamaan ja samalla rakentamaan pikkuhiljaa oman makusi mukaista Harrikkaa muista aihioista! Kyllä se sinulta sujuu!
Ei se halpa japanialainen romu muutu ainakaan Suomessa tai Ruotsissa kullaksi, vaikka kuinka lakkaa vetäisi ja hienon tekisi. Täällä noissa arvostetaan vain hyvin entisöityä tuutti-Hondaa, niistä saa museokilpisinä jo halvan Harrikan hinnan. Muut japsit ovat vaan ajan ja rahan haaskausta
Yksi juju olisi myydä Venäjälle nuo japsit, siellä niitä tunnutaan rakennettavan. Kerran näin esim. Porvoossa jokirannassa 3 venäläistä hienosti rakennettua pyörää, kaikki kaukoidän tuotteita... Tyrkkää johonkin venäläisten suosimalle pyöräkauppasivulle nuo myyntiin
Ties vaikka Vasili hakisi pois 
Ei se halpa japanialainen romu muutu ainakaan Suomessa tai Ruotsissa kullaksi, vaikka kuinka lakkaa vetäisi ja hienon tekisi. Täällä noissa arvostetaan vain hyvin entisöityä tuutti-Hondaa, niistä saa museokilpisinä jo halvan Harrikan hinnan. Muut japsit ovat vaan ajan ja rahan haaskausta
Yksi juju olisi myydä Venäjälle nuo japsit, siellä niitä tunnutaan rakennettavan. Kerran näin esim. Porvoossa jokirannassa 3 venäläistä hienosti rakennettua pyörää, kaikki kaukoidän tuotteita... Tyrkkää johonkin venäläisten suosimalle pyöräkauppasivulle nuo myyntiin
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Meinaatko, että varkausvakuutuksesta saisi sitten rahat näppiinJoe Cool kirjoitti:Tyrkkää johonkin venäläisten suosimalle pyöräkauppasivulle nuo myyntiin![]()
Ties vaikka Vasili hakisi pois
Enhän minä nyt toki niin ajatellut (tai ainkaan kirjoittanut), mutta kenties, kentiesVitone kirjoitti:Meinaatko, että varkausvakuutuksesta saisi sitten rahat näppiin
Ei ole mitään käsitystä kyllä noista venäläisten pyörämarkkinoista tällä hetkellä, voi olla aika hiljaista sielläkin. Kunhan nyt meinasin vähän Jenseniä jeesata yhdellä vinkillä, kun tulivat ne Porvoon customit mieleen miettiessäni käyttöä rakennetuille japseille.
Mutta onkos Vitosella muuten parempaa tietoa tai edes luotettavaa kuulopuhetta esim. Pietarin markkinoista? Jostain kun jäi käsitys, että sijaitsisit itärajaa lähempänä
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Sieltä on jonkin verran wanhaa rautaa tullu suomen puolelle, muttei ole käsitystä raudan liikkumisesta toiseen suuntaan.Joe Cool kirjoitti:
Mutta onkos Vitosella muuten parempaa tietoa tai edes luotettavaa kuulopuhetta esim. Pietarin markkinoista? Jostain kun jäi käsitys, että sijaitsisit itärajaa lähempänä
Tekaisin välihionnan ja 2 kerrosta lisää lakkaa.. Törkeän paljon lakkaa menee. Ei se muuten mutta kallista. En taida Japanin mopea raskia flakella maalata. En tiiä tuosta rakentelu hommelista mutta mie olen aatellut että jos saan Japskit myytyä niin ostan uuden pikku Sporsterin ja en tee sille yhtikäs mitään muutosta.
Mulle riittää tuo solo kun ei emäntää minkäänlaista. En montaa tonnia halua 2 paikka lisää maksella ja 800 kuutiota mulle hyvin riittäis.
Minun velkavankeus jatkuu tämän talven. Kawasakille pitää yläpää remppa tehä ja männänrenkaat vaihtaa. Hondan kone täytyy purkaa ja siihenkin monta saturaista uppoaa kun venttiili männästä tullut läpi ja jakokettinki poikki. Niin? Joo pittää ne tuubitkin siihen Hondaan ostaa. Tiistaina taas katsastuspaikalle.
.
Mulle riittää tuo solo kun ei emäntää minkäänlaista. En montaa tonnia halua 2 paikka lisää maksella ja 800 kuutiota mulle hyvin riittäis.
Minun velkavankeus jatkuu tämän talven. Kawasakille pitää yläpää remppa tehä ja männänrenkaat vaihtaa. Hondan kone täytyy purkaa ja siihenkin monta saturaista uppoaa kun venttiili männästä tullut läpi ja jakokettinki poikki. Niin? Joo pittää ne tuubitkin siihen Hondaan ostaa. Tiistaina taas katsastuspaikalle.
.
Tässä olisi projekti osaavalle, Iz jupiter 4, ei pääse turskaa tulemaan jos jotain pyörälle osaa tehdä. Rahaa pyytäisi Viron poika tästä 230 euroa. Luulisi omat saavansa takaisin????????
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... d=200476#3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... d=200476#3" onclick="window.open(this.href);return false;
Mun Sportster vedettiin oranssi flake sekoittamalla se lakan sekaan. Sitä lakkaa muutama kerros, välihionta ja perus pintalakka päälle. Ei ollut kovin vaivalloista ja pinta on sileä.
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
juu, eihän niitä kyllä niin paljoa saa lakkaan sekoitettua, vois olla melkoista puuroa sumutettavaksi.jensen kirjoitti:...eli kiteet tekee värin...
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.