ei pitäs

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

teija

ei pitäs

Viesti Kirjoittaja teija »

Alotanpa näin, ei pitäs mut silti.(joskus lupasin et olkoon viimeinen kirjoitukseni, mut lupauksethan on tehty rikottavaksi ja jäsen se oon minäkin)
Häiritseekö ketään niitä 99% jäsenistä mitkä ei koskaan tänne kirjoita mut ehkä lukevat näitä juttuja se et: täällä kysellään musiikkimakua ja valitetaan en mun meisseli on menny rikki, mitä mä teen, noh tälle linjalle kun on lähdetty niin mitäs vessapaperia porukka käyttää........................tarkotan vaan sitä et meilläpäin päiväkerholaiset keskustelee tämmösiä, oon varmasti väärässä mut et välillä näistä jutuista tulee mieleen enintään 15v porukka, semmosenkin oon huomannu et ne entiset vanhat jarrut ei tänne kirjoita enää ollenkaan, miksköhän.
On kiva taas lukea muutaman puolustus puheenvuoro.
En haasta riitaa ja nyt lupaan kautta kiven ja kannon et enään en teitä häiritse.
pete67
Viesti:

Re: ei pitäs

Viesti Kirjoittaja pete67 »

:mrgreen:
joemosely
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joemosely »

Kyllä se taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että foorumilla kuin foorumilla on omat osastonsa tuollaiselle kevyemmälle jutustelulle, ts. "hiekkalaatikkokamalle". Eivät ne erityisemmin häiritse, tuleehan niihin joskus itsekin otettua osaa. Eikä foorumin aihepiirillä ole sinänsä merkitystä siihen, onko siellä tätä kevyempää kamaa joukossa. Kaikkialla sitä on. Kokemusta on useilta eri foorumeilta, joissa ikäjakauma on teineistä keski-ikäisiin.

Tekniikkapalsta on ihan hyödyllistä luettavaa. Meisselin mennessä rikki sieltä näyttäisi useinkin saavan hyviä vinkkejä siihen, mitä pitäisi tehdä. Keskustelufoorumien luonteeseen kuuluu tietysti aina myös se, että joku haluaa pysyttävän tiukasti sivujen aihepiirissä. Siitä kehkeytyvää väittelyä on myös mukava seurata. Useilta foorumeilta on hyvin tuttua se, että parjataan ylläpitoa, jos asiat rönsyilevät ja myös silloin jos niiden ei anneta rönsyillä. Kenenkään ei kuitenkaan ole pakko vierailla millään foorumilla, eikä etenkään seurata topicceja, jotka eivät kiinnosta. Ne, joita ne kiinnostavat oolkoot oikeutettuja niiden lukemiseen ja keskusteluun osallistumiseen.
hazzinen

Viesti Kirjoittaja hazzinen »

mie oon käyttänä tuota valkasematonta serlaa, ku se on melko halapaa ja riittosaa :lol:. pakko oli, ei mahtanu minkään
-86 1100cc evosportto
vesitaso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vesitaso »

On se synkkää... :lol:
Jame

Viesti Kirjoittaja Jame »

:D :mrgreen:
Dogo

Viesti Kirjoittaja Dogo »

teija kirjoitti:Alotanpa näin, ei pitäs mut silti.(joskus lupasin et olkoon viimeinen kirjoitukseni, mut lupauksethan on tehty rikottavaksi ja jäsen se oon minäkin)
Häiritseekö ketään niitä 99% jäsenistä mitkä ei koskaan tänne kirjoita mut ehkä lukevat näitä juttuja se et: täällä kysellään musiikkimakua ja valitetaan en mun meisseli on menny rikki, mitä mä teen, noh tälle linjalle kun on lähdetty niin mitäs vessapaperia porukka käyttää........................tarkotan vaan sitä et meilläpäin päiväkerholaiset keskustelee tämmösiä, oon varmasti väärässä mut et välillä näistä jutuista tulee mieleen enintään 15v porukka, semmosenkin oon huomannu et ne entiset vanhat jarrut ei tänne kirjoita enää ollenkaan, miksköhän.
En haasta riitaa ja nyt lupaan kautta kiven ja kannon et enään en teitä häiritse.

Miä oon koht 3x15v,eikä mun meisseli oo vieläkään menny rikki 8) Tosin eihän se enää
oo niin terhakas ku 20 vuotta sitte :roll:
KORJALA MC
5hd1gy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 5hd1gy »

Merkkiä en muista mutta pehmeintä mitä kaupasta löytyy. Se on ainoa myönnytykseni kerhomme naisjäseniä kohtaan :wink:
Ei vaiskaan, kyllä mä joskus korjaan sinkuksi jääneiden naisten mopojakin, voivat silleen näyttää exilleen kuinka hyvin tulevat itsellisinä toimeen :mrgreen:

t. Ei tosiaan pitäs
jensen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Ei sitä tekniikasta jaksa loputtomasti jauhaa. http://www.youtube.com/watch?v=Y88kIovY ... annel_page" onclick="window.open(this.href);return false; Käyttelin mopea. Noin kymmenen potkua niin lähti käyntiin.
juba
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juba »

Jame kirjoitti::D :mrgreen:
No jopa oli mahtava ensimmäinen kirjoitus tälle foorumille 8O
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

teija kirjoitti:Alotanpa näin, ei pitäs mut silti.(joskus lupasin et olkoon viimeinen kirjoitukseni, mut lupauksethan on tehty rikottavaksi ja jäsen se oon minäkin)
No, älähän nyt tuolleen, ja vielä pyyhettä kehään..
Avasit topicin, johon on jo reagoitu, ja tietysti olnet tyytyväinen, saatuasi äänesi kuuluviin, ja huomiota.
Rediä (vähintään) olisi nyt kertoa, mitkä olisivat mieliaiheitasi täällä sättimis-osastolla???

Jumpe :lol:
jensen

Miksis siitä nuin iso juttu piti tehdä? Kohta tytti myy Harrikan.. Kattelin just elokuvaa http://www.youtube.com/watch?v=Ohvqn827 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; :D
jensen

Bisnes is bisnes. :lol: http://www.youtube.com/watch?v=2NrCwEet ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 10:02 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

ei ehkä pitäis, mut silti aion kommentoida... 8)
teija kirjoitti:En haasta riitaa ja nyt lupaan kautta kiven ja kannon et enään en teitä häiritse.
Kommentti 1: Ja lupaukset on tehty edelleen rikottavaksi?.... Vai?....
teija kirjoitti:Häiritseekö ketään niitä 99% jäsenistä mitkä ei koskaan tänne kirjoita mut ehkä lukevat näitä juttuja se et:.... .
Kommentti 2: aiotko tosiaan saada niiltä vastauksen, jotka eivät tänne koskaan kirjoita??? 8O
teija kirjoitti:täällä kysellään musiikkimakua
Kommentti 3: Jep! Liittyy aiheeseen.... Pitää tietää mitä musaa kavereille bileissä soittaa. Ja tästä myös rallijärjestäjät saavat hyvää vinkkiä minkä tyylistä bändiä ralleihin hankitaan.
teija kirjoitti:ja valitetaan en mun meisseli on menny rikki, mitä mä teen, noh tälle linjalle kun on lähdetty niin mitäs vessapaperia porukka käyttää
Kommentit 4 ja 5: Työkalut hankitaan ennen pyörää, koska pyörä menee kuitenkin rikki (Sitä korjausopasta ei kyllä hankinta). Työkalut liittyvät oleellisesti harrastukseen. Vessapaperi ei kuullu, koska paskantaminen on henkilökohtainen asia. Sen sijaan käsivoide kuuluu harrastukseen - aikoinaan Iivosen tallille kiikutin Erioil-purkin kun kädet kuivuivat liottimella niitä putsatessa.
teija kirjoitti:tarkotan vaan sitä et meilläpäin päiväkerholaiset keskustelee tämmösiä,
Kommentti 6: Eikä varmaan keskustele!
teija kirjoitti:oon varmasti väärässä mut et välillä näistä jutuista tulee mieleen enintään 15v porukka ,
Kommentti 7: tähän vaikea ottaa kantaa, kun ei oikein muista että millä tasolla ne jenkkiautojutut 29 vuotta sitten liikkui.
teija kirjoitti: semmosenkin oon huomannu et ne entiset vanhat jarrut ei tänne kirjoita enää ollenkaan, miksköhän.
Kommentti 8: (Jarrut?) Syitä on monia.
- Perinteisesti syksy on ollut foorumilla hiljaista aikaa ja porukka muuttuu aktiivisemmaksi silloin kun MP-messut lähestyy ja ajatus kevätauringosta saa projektit nytkähtämään liikkeellee.
- Ajansaatossa osa aktiivikirjoittajista on vaihtanut pyörämerkkiä (ainakin Ton Up Brossin veljekset).
- Täällä on vuosien saatossa käsitelty aiheet jo niin perusteellisesti, että aina ei jaksa samoja kommentteja heittää, eikä siitä haku -toiminnosta jankuttaa.
- Elämäntilanteet vaihtelee - toiset on duunissa ja toiset on tallilla ja toiset ei oo duunissa ja silleen....
- ja Froikkareiden laulua mukaillen "Olen kuullut on foorumi tuolla, missä heebojen on hyvä kuolla..."
teija kirjoitti:On kiva taas lukea muutaman puolustus puheenvuoro...
Kommentti 9: Katso kommentti 2

Ugh! :wink:
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin