Shovelin imusarjan kohdistus...
Shovelin imusarjan kohdistus...
Yritin katella haulla muttei ihan selvinny. Shovelis vaihtui imusarja ja sormella sisäpuolelta kokeilemalla tuntuu vaativan kohdistamista pyttyihin. Jos oikein oon ymmärtäny ni imusarja huulille ja kansien löystäminen, kansia vääntämällä raot pois ja kiristäminen? Mutta kysymys kuuluu pitääkö väkisinkin vaihtaa kannentiivisteet samalla?
-
piese
Re: Shovelin imusarjan kohdistus...
Siis hä?
Ainakin mitä ite olen ymmärtäny niin jos se on noilla kumirinkuloilla, niin klemmarit löysälle rinkulat klemmareiden sisään imusarja hollilleen, suunnilleen sinnepäin ja tasasesti kiristelemällä kiinni ja suoraan.
Noin teen ainakin rautapään kanssa ja eiköhän se mene sovelissa samoin, ainakin sovelin imusarjat samat ja en vielä tähän päivään mennessä tukirautaa ole siihen laittanu (kaks rautaa olis jossain lootassa) eikä ole vielä vuotanu sen takia
Ainakin mitä ite olen ymmärtäny niin jos se on noilla kumirinkuloilla, niin klemmarit löysälle rinkulat klemmareiden sisään imusarja hollilleen, suunnilleen sinnepäin ja tasasesti kiristelemällä kiinni ja suoraan.
Noin teen ainakin rautapään kanssa ja eiköhän se mene sovelissa samoin, ainakin sovelin imusarjat samat ja en vielä tähän päivään mennessä tukirautaa ole siihen laittanu (kaks rautaa olis jossain lootassa) eikä ole vielä vuotanu sen takia
Juu noin ennen iteki saanu istumaan ,mut kun vaihdon SU:sta CV:hen ni piti vaihtaa tietyst myös imusarjaa ja niinku mainittin ni ei oikeen tunnu istuvan nätisti kansiin... Enkä ois kauheen luottavainen noihi sohvin O-renkaitten tiivistysominaisuuksiin.Sen takii haluis kohdistaa toi kunnolla kansiin ja oon joskus samankaltasii täält lueskellu?
Kannet löysään ja vääntelet kansia, kunnes imusarja on kokolailla kohdallaan. Itse vaihtaisin pahvit, mutta ymmärrän jos hiku baanalle on kova ja pahveja ei oo hyllyssä niin...omalla riskillä.
BTW, laita sitten suosiolla CV:hen heti isompaa siitintä, hyvä lähtökohta on 50/190.
Oma pannu yskähtelee vielä satunnaisesti 52:lla pilotilla, hyllyssä oottaa kokeiluja 54:n, joka on suurin, minkä CV.hen saa.
-Markku-
BTW, laita sitten suosiolla CV:hen heti isompaa siitintä, hyvä lähtökohta on 50/190.
Oma pannu yskähtelee vielä satunnaisesti 52:lla pilotilla, hyllyssä oottaa kokeiluja 54:n, joka on suurin, minkä CV.hen saa.
-Markku-
LIVINGSTONE CHOPPERS
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
Joo paikal jo 52/190, kun ny prkle pääsis ees testailee...

Sori sotken tähän rautapään.... imusarjan saa siinä kohdalleen ilman kansien löysäämistä kun löysääkin mutterit joilla sylinterit on lohkossa kiinni ja pyöräyttää koko pakettia...ja jos ei viimeisiä tehoja haeta tuolla ei ole merkitystä, tietenkin jos sitä ei saa tiiviiksi muuten pakkohan se on tehdä.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro