...kuitenki, kannataako sinne enää sunnuntaina pörötellä? ku ei prkl aikaasemmin pääse
Superiin sunnuntaina...
Superiin sunnuntaina...
Eipä tätä varmaan enää kukaan lue, pyörien kans viheriöllä...
...kuitenki, kannataako sinne enää sunnuntaina pörötellä? ku ei prkl aikaasemmin pääse
! Onko enää porukkaa? Käsitystä kellään? 
Re: Superiin sunnuntaina...
Eiköhän siellä vielä porukka ole, jatkuuhan kekkerit maanantaihin asti..
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
- Mopopoika -65
- Viesti:
Itse suosin noita yhden yön rallivisiittejä (kun sporttiin ei mahdu useamman päivän kaljat
)
Eli kannattaa mennä, onhan sunnuntai vielä ohjelmaa täynnä ja lavalla mm LOS BASTARDOS FINLANDESES.
Itse suuntaan Seinäjoen suuntaan sportsterilla nyt, tosin Kehä III:n jälkeen vaihdan mopon turvalliseen perhevolvoon ja matkaan landelle Pirkkalaan lapioimaan viikonlopuksi multaa.... Mutta hetken aikaa suunta sama... Mennää me Sepi sitten pääralliin...
Eli kannattaa mennä, onhan sunnuntai vielä ohjelmaa täynnä ja lavalla mm LOS BASTARDOS FINLANDESES.
Itse suuntaan Seinäjoen suuntaan sportsterilla nyt, tosin Kehä III:n jälkeen vaihdan mopon turvalliseen perhevolvoon ja matkaan landelle Pirkkalaan lapioimaan viikonlopuksi multaa.... Mutta hetken aikaa suunta sama... Mennää me Sepi sitten pääralliin...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Mekin lähetään ukon kanssa vast lauantaina.... 
No niihän myökii,ummeljoelt,siis naapuristminde kirjoitti:Mekin lähetään ukon kanssa vast lauantaina....
KORJALA MC
bileet jatkuu... kyllä sunnuntainakin porukkaa riittää
-
Tsaarinajan Satraappi
Tervetuloa. Portti on edelleen auki - Harrikalla saapuville. Neljä Saksmannia kurvasi juuri sisään. Sunnuntaina 00.25. Heat is on...Molly Hatchet lauteilla...