Avun sain nopeasti!!!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
BABLO# 62

Avun sain nopeasti!!!

Viesti Kirjoittaja BABLO# 62 »

Kiitos vielä kerran vinkeistä, jotka nopeuttivat mun hommia, ja kyllä tällä palstalla on jos jonkin näköistä kyselyä ollut vuosien varrella, mitkä mun mielestä ei liity tippaakaan H-D Foorumiin, joten sulje myös NE(Jussi).....ET SILLEEN!!! Musta tuntui täysin luonnolliselta kysäistä noista jousista juuri täältä foorumilta, koska itse oon ollut mukana tässä teidän isossa kerhossa sen verran aikaa, ja lueskellut mitä ihmeellisempiä juttuja aikaisemminkin. Huh miten tarkkaa, ettei vaan livetä mopoilu asiasta.......? SORRY!!
Veteraani

Re: Avun sain nopeasti!!!

Viesti Kirjoittaja Veteraani »

On vaan tainnut modella olla sellanen paha päivä. :wink: Onhan tuolla kaiken maailman peräkärrykauppaakin ja vaikea niitäkään on Harikoihin yhdistää.
Ja eikös tämä yleinen sätti ole juuri kaikenlaista sättimistä varten?
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Kaiketi ois paikallaan lisätä mille vain aiheille suunnattu hömppäosio, paikka turhakkeille. Siellä voisi sitten vaihtaa kauaskantoisia kommentteja peräkärryistä, luottokorteista, vaatteista ja sisustamisesta. Itse voisin osallistua esim pohtimalla h-d diilerin muovipussin soveltuvuutta kauppakassiksi.
The bigger, the better.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Eiköhän siinä lisää tulisi modelle hommia kun siirtäisi chatboardista kamaa tuonne muihin aiheisiin...

Kyllähän tuo pökötti -otsikko tuolla silmään pomppasi, mutta eiköhän olisi mennyt modeltakin läpi jos alkuperäinen viesti olisi muotoiltu harrikka-harrastusta liippaavaksi tähän tyyliin:

Jousien sopivuustodistus

Morjens! Tää liittyy myös mopoiluun, joten kertokaahan joku, ketä tietää, että mistä saan katsastusmiestä varten etujousista sopivuustodistuksen?

Pojan autoon on joskus vaihdettu( entinen omistaja ehkä?) matalammat etujouset, jotka ovat ihan ok, mutta sitä katsastushemmoa varmasti risosi vain nuoren miehen "tuunattu" Peugeot GTI,josta ei mitään muuta sanottavaa löytynyt..... Auto on 1998 vuosimalli, ja ne jouset ovat keltaiset, ja mitään merkkiä niistä en löytänyt.Onko kellään "tuttua" varaosa-myyjää, joka voi mulle tällaisen todistuksen korvausta vastaan laatia,tai antaa neuvoa, ettei mun tarvis ehjiä jousia pois vaihtaa?? Vittu mitä touhua!!!!!

ps. H-d -diilerin kangaskassi olisi muovipussia parempi kauppakassi ja h-d:n satulan pakkauslaatikko on kolmevuotiaalle pojalle hyvä leikkimaja.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin