Pyytää vaihtamaan salasanaa, mutta kuitenkaan ei päästä vaihtamaan. WTF...
eBay probleema
-
Evo Chopper
eBay probleema
Onko muilla(kin) ongelmia kirjautua My eBay-sivustolle, itselläni herjaa salasanaa (vaikka on taatusti oikein eikä capslock ole päällä).
Re: eBay probleema
mulla toimii ok
XL Sportster Custom 883/1200 2005
FLSTC Heritage Softail Classic 1993
FLSTC Heritage Softail Classic 1993
-
Evo Chopper
tosiaan, ei onnistu täällä! Selittää että mun salasanani ei ole tarpeeksi "yksilöllinen",muttei päästä vaihtamaankaan sitä. Ennen toiminut "no problem"...
Ei sieltä asiakaspalvelustakaan mitään apua saa, on senverran jenkkiläisen vaikea labyrintti saada yhteyttä asiakaspalveluun ja odotusaikaa on sitten varmaan viikko. Ebay sucks
Ei sieltä asiakaspalvelustakaan mitään apua saa, on senverran jenkkiläisen vaikea labyrintti saada yhteyttä asiakaspalveluun ja odotusaikaa on sitten varmaan viikko. Ebay sucks
Mulla teki eilen saman yhdenkerran , mutta kun koitin uudestaan menemällä suoraan my ebayhin, niin toimi taas. Mikähän lieneen ollut? Ja nyt toimii normaalisti.
Street bob 2007
-
Evo Chopper
Joo, sama juttu, nyt toimiihermanni kirjoitti:Mulla teki eilen saman yhdenkerran , mutta kun koitin uudestaan menemällä suoraan my ebayhin, niin toimi taas. Mikähän lieneen ollut? Ja nyt toimii normaalisti.
Mikä lienee ollut, joku "bitti vinossa"
Pääasia että toimii.