Missä se Joulujuhla on siellä Tampereella?
Missä se Joulujuhla on siellä Tampereella?
Kysyy epätietoinen kun on vähän hintsusti tietoa foorumilla...
http://www.finlaysoninalue.fi/kartta/images/14.gif
Punaisella merkittyssä rakennuksessa, oikeassa alakulmassa.
Punaisella merkittyssä rakennuksessa, oikeassa alakulmassa.
lukekaa lehteä
Katso: Harrika-lehti 3/2008 sivu 34!
Lehti on klubin virallinen tiedotuskanava, ei netti!

Re: lukekaa lehteä
Joo tiedän mutta lehti on vähän helvetin kaukana sieltä missä itse olen. Luulis että näitä asioita voisi edes kysyä täältä foorumilta mutta kiitos ojennuksesta.Vallu kirjoitti:Katso: Harrika-lehti 3/2008 sivu 34!
Tiedä häntä.... 
On se tieto ollu jo toista kuukautta esim. meikäläisen chapter2 osiossa, et jos vähän näkee vaivaa ja käyttää
hakua 
niinko Vallu Vaarimme toisinaan kuittaa: kaikki mulle heti tähän...
(toisaalta taitaa chapter3 osiosta koko tieto puuttua vaikka siellä päin ovat, Affe korjaappa asia sinnekkin)
On se tieto ollu jo toista kuukautta esim. meikäläisen chapter2 osiossa, et jos vähän näkee vaivaa ja käyttää
niinko Vallu Vaarimme toisinaan kuittaa: kaikki mulle heti tähän...
(toisaalta taitaa chapter3 osiosta koko tieto puuttua vaikka siellä päin ovat, Affe korjaappa asia sinnekkin)
-
mcmies
Re: lukekaa lehteä
Virhe.murmeli kirjoitti:Joo tiedän mutta lehti on vähän helvetin kaukana sieltä missä itse olen. Luulis että näitä asioita voisi edes kysyä täältä foorumilta mutta kiitos ojennuksesta.Vallu kirjoitti:Katso: Harrika-lehti 3/2008 sivu 34!
Täällä saa kyllä keskustella kaikesta muusta, mm. TomTomin erinomaisuudesta, lompakkobikerin määritelmästä ja homosohvista, mutta ei missään nimessä klubin asioista. Siitä keskustellaan vain kirjeitse hallituksen kanssa sekä vuosikokouksessa, jos nyt pj:n ankaran katseen alla uskaltaa suunsa avata...
Että se jaksaa
mcmies
Klubin asioista saa (ihan totta) keskustella just niin paljon kuin juttua riittää. Sitä keskustelua varten on olemassa ihan oma fooruminsa eli tämä Chatboard For Members. Mitä järkeä on kiusata "koko maailmaa" vain klubilaisia kiinnostavilla jutuilla? Siksi tämä oma foorumi!
Ja mitä tulee pj:n katseeseen niin sehän on lempeä kuin naapurin buudelilla!
Vähän asian sivusta mutta hyvin siihen sopivana pieni tarina legendaarisesta Radio Jerevanista (siis ajalta kun NL oli vielä olemassa):
kuuntelija kysyi Radio Jerevanilta, että saako puoluetta arvostella? Ja Radion Jervan vastasi, että kyllä saa mutta eikö kotona ole mukavampi asua?
Ymmärtänet viestin, ystäväni mcmies?

Että se jaksaa...Virhe.
Täällä saa kyllä keskustella kaikesta muusta, mm. TomTomin erinomaisuudesta, lompakkobikerin määritelmästä ja homosohvista, mutta ei missään nimessä klubin asioista. Siitä keskustellaan vain kirjeitse hallituksen kanssa sekä vuosikokouksessa, jos nyt pj:n ankaran katseen alla uskaltaa suunsa avata...
Klubin asioista saa (ihan totta) keskustella just niin paljon kuin juttua riittää. Sitä keskustelua varten on olemassa ihan oma fooruminsa eli tämä Chatboard For Members. Mitä järkeä on kiusata "koko maailmaa" vain klubilaisia kiinnostavilla jutuilla? Siksi tämä oma foorumi!
Ja mitä tulee pj:n katseeseen niin sehän on lempeä kuin naapurin buudelilla!
Vähän asian sivusta mutta hyvin siihen sopivana pieni tarina legendaarisesta Radio Jerevanista (siis ajalta kun NL oli vielä olemassa):
kuuntelija kysyi Radio Jerevanilta, että saako puoluetta arvostella? Ja Radion Jervan vastasi, että kyllä saa mutta eikö kotona ole mukavampi asua?
Ymmärtänet viestin, ystäväni mcmies?

Re: Että se jaksaa
Olenkin ihmetellyt mikä tässä on tuntunut niin tutulta viime aikoinaVallu kirjoitti:...Vähän asian sivusta mutta hyvin siihen sopivana pieni tarina legendaarisesta Radio Jerevanista (siis ajalta kun NL oli vielä olemassa)...
-
mcmies
Re: Että se jaksaa
No totta ihmeessä ymmärrän, siihenhän minä viittasin tuolla maininnalla puheenjohtajan ankarasta katseesta!Vallu kirjoitti:Vähän asian sivusta mutta hyvin siihen sopivana pieni tarina legendaarisesta Radio Jerevanista (siis ajalta kun NL oli vielä olemassa):
Ymmärtänet viestin, ystäväni mcmies?![]()
![]()