Olen aivan kuin Väyrysen Pate?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
delkron 15

Olen aivan kuin Väyrysen Pate?

Viesti Kirjoittaja delkron 15 »

Joo ei kannata muistella mitä olen aiemmin kirjoittanut! 8O Viimeksi suutuin kun pilkattiin mestari rumpali Neil Pearthia! 8O :D Patehan se ruukasi aina sanoa että on turha tarttua siihen mitä hän on ennemmin sanonut! :D
Mulla on välistä hermo vähän kireällä! Hoidossakin olen ollut moneen otteeseen. Pehmustettu selli ja ja pakkopaita vähän turhankin tuttuja! :evil: Vuoden ollut yhteensä hullujen huoneella. :roll: Terapiaa on ollut jo vuodesta 1993.
Smuigekin oli pahastunut jo kirjoituksiini! No ei ollut tarkoitus loukata Shovel miestä mitenkään ja polttelin vain päreeni. Sori jos kirjoitukseni ovat joitakin loukanneet! Yritän parantaa näitä "hengentuotoksia"!
Pyörää en myy ja merkissä aion pysyä kuitenkin. Aika hyvin alkanut jo tämän Shovelin tuntemaan kun jo toista kertaa paloina. Voi olla että jotain neuvoa joskus aina tarvitaan?
Miksi en muka voi julki hulluksi tunnustautua kun täälä kylilläkin olen sellainen? Turha mitää roolia alkaa vetään tai esittään! :evil: Nykyjään en sentään päissä kirjoita! Korkeintaan mielenhäiriössä! :D
Paremmat lääkkeet kuitenkin nykyjään! :D Pyörä on mulle kuitenkin erittäin tärkeä ja vaikka monasti syvällä masennuksen syövereissä niin se sentään vielä kiinnostaa. Paha jos mikään ei kiinnosta ja jää vain pimeään huoneeseen istumaan! 8O
Veteraani

Rehellistä puhetta

Viesti Kirjoittaja Veteraani »

No ainakin olet rehellinen, se on sanottava!
Bootsi

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

Ensimmäine hulluuden oire on, ettei tunnusta olevansa hullu. :wink:

...ja jos täällä pohjolan perukoilla harrastaa moottoripyöräilyä, on hulluudesta vain hyötyä. :mrgreen: (kalliit vehkeet ja vähän aikaa nauttia ajamisesta)
JPI666

Viesti Kirjoittaja JPI666 »

Se on hyvä jos uudet lääkkeet toimii. Itsekin masennuksesta muutaman vuoden kärsineenä tiedän että on aika vittumainen sairaus. Välillä tuntui että olisi ottanut ihan minkä tahansa muun taudin, kunhan pää olisi ollut kunnossa. Nykyään taas elämä maistuu ja vieläpä ilman lääkkeitä. Tsemppiä sulle, kyllä se siitä!
Tara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tara »

Tuo taudin kuva on valitettavan yleinen.siihen on mielestäni syynä tämänhetkinen yhteiskunnan takaa-ajama suorittamisen ruoska.
jos on perhe,niin varmistetaan se ettei sille jää aikaa kun työn tekemättä jättäminen aiheuttaa elin-tason alenemisen.
sitten ihmetellään miksi jälki-kasvu voi huonosti.
ja ne vielä väittävät että jos et äänestä,et voi vaikuttaa.
kertooko äänestämättä jättämisen luvut jotain?
ja vielä syytetään ja osoitellaan sormella jos tekee "jotain pientä kivaa"omaan pussiin.
eiks valtio vois muistaa hyviä kansalaisiaan touhu-tonnilla,esim kerran vuodessa??KYLLÄ VOIS!!
sanotaan että tämä harrastus ei ole pers-aukisten hommaa.olen sitä mieltä että ne jotka kerskuvat rahoillaan,ovat köyhiä tunteiltaan.
onneksi on näin upea harrastus joka todella saa ajatukset pois kaikesta
ulkopuolisten aiheuttamasta paineesta.
Voimia teille,ei aina voi sataa!!!
-Kunnioitus ja Luottamus-
delkron 15

Vähän on tuota tuohta!

Meneehän tuohon mopoon aika lailla rahaa. Taas tilaillut osia. Pääsisinpä pelkällä masennuksella! Eläkettä ne kyllä makselee mutta kyllä tämä hullun homma työstä käy! Mulla tosi iljettävä muoto jakomielitaudista. Hallussinaatioita!
Kuulen ääniä. Tosi inhottava! 8O Kaikki hoidot on kokeiltu mutta ei apua. Aivan kuin olisi vastoin tahtojaan pakotetty ääliöiden seuraan ja heidän typeriä kommenttejaan ja ölinöitään joudun kuunteleen. 8O Kuusi vuotta tämä älykääpiöiden kerho on kokoontunut tietoisuudessani.
Viinankin lopetin kun aattelin että se auttais mutta ei! En kuitenkaan aio enää viskiin sortua kun kuitenkin paremmassa kunnossa pysyn ilman viinaa.
Tuo pyörän rakentelu erinomaista terapiaa. Unohtuu ikävät asiat kun tempautuu projektoimaan moppea.
Tunnen yhden niistä äänistä. Soitin hänellä kerran että sinusta tulee vainaa jos et mölinää lopeta! :twisted:
Oli aivan kuin puusta pudonnut ja kyseli että mikä helkutin juttu tämä on :oops:
delkron 15

Noo kyllä se menee.

Toivoa että ne äljöt äänet jotenkin taas vaimenee. Alitajunnan kaikuja ja tajunnan läpi tulee. Hajontaa. Ei ne oikein tiedä nuo lääkäritkään mikä aiheuttaa? Onneksi en näe hallussinaatioita. Onhan sekin sentään jotain! :D
Vastaa Viestiin