2009 vuoden mallit julkaistu

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

softail lady
Viesti:

2009 vuoden mallit julkaistu

Viesti Kirjoittaja softail lady »

NYT NE ON JULKAISTU USA:ssa. Vuoden 2009 mallit. Löytää netistä.
marki17
Viesti:

Viesti Kirjoittaja marki17 »

Vrod-muscle näyttää ihan v-Maxille...Toivottavasti tulee viime hetken recall ja poistavat markkinoilta :o
Bootsi

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

>>>Täältä<<< niitä voi katella.
Vallu
Viesti:

Vaisua

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Melkoisen vaisulta näyttää uutuuksien osalta. Vrodin muskeli ei varsinaisia aaltoja nosta. (Siis miten niin V-Maxin näköinen? Mä en nää niissä ollenkaan samoja piirteitä 8O )

Buellien puolelle näyttää Rotaxille tulleen rinnakkaisversio (CR)

Saapi sitten nähdä tippuuko uutuuksia pitkin syksyä ja talvea.

Kuva
marki17
Viesti:

Re: Vaisua

Viesti Kirjoittaja marki17 »

Jotenkin tuli mieleen v-max 2009, tuplapuket, ledihässäkkä, ilmanotto scoopit, satulat jne...
Oz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oz »

marki17 kirjoitti:Vrod-muscle näyttää ihan v-Maxille...Toivottavasti tulee viime hetken recall ja poistavat markkinoilta :o
Ehkä niistä vähän samoja piirteitä löytyy, mutta jos ne vierekkäin laitetaan niin kyllä ne sitten toisistaan erottaa. :wink:

KuvaKuva

Asiasta kolmanteen, tuo v-rodin - virtaviivaisuuden riemuvoitto - taakse päin kenollaan oleva ajovalo on mun mielestä äärimmäisen ruma keksintö. Älkää rodistit kuitenkaan ottako itseenne. Itse vain vaihtaisin sen ensitöiksi, jos olis niin paljo ylimääräistä, että voisi moisen hankkia. V-maxin rumuus taas on niin itsestäänselvyys, ettei sitä tällä forumilla kannata puidakkaan.
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

niin, onhan tuo V-Max paaaljon räyhäkkäämmän oloinen.

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

jack kirjoitti:niin, onhan tuo V-Max paaaljon räyhäkkäämmän oloinen.

Jack
Niin, sinähän et mitään moottoripyöristä ymmärräkään :mrgreen:
(niinkuin itse allekirjoitat... :wink: )

Voiskos noita vertailla kanssa uusiin Inkkareihin...? 8)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Oz kirjoitti: tuo v-rodin - virtaviivaisuuden riemuvoitto - taakse päin kenollaan oleva ajovalo on mun mielestä äärimmäisen ruma keksintö. Älkää rodistit kuitenkaan ottako itseenne. Itse vain vaihtaisin sen ensitöiksi, jos olis niin paljo ylimääräistä, että voisi moisen hankkia.
Jos satut rikastumaan ja ostat Rodin, myy sitten mulle halvalla se "ruma" lamppu :mrgreen:
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Don Quijote kirjoitti:
Oz kirjoitti: tuo v-rodin - virtaviivaisuuden riemuvoitto - taakse päin kenollaan oleva ajovalo on mun mielestä äärimmäisen ruma keksintö. Älkää rodistit kuitenkaan ottako itseenne. Itse vain vaihtaisin sen ensitöiksi, jos olis niin paljo ylimääräistä, että voisi moisen hankkia.
Jos satut rikastumaan ja ostat Rodin, myy sitten mulle halvalla se "ruma" lamppu :mrgreen:
Mulle kelepaa kans...

Meleko komia on tuo roti. Ei oo niin paappamaanen niinku ensimmääsenä esitelty v-rod. Räyhee...tuo V-max on kunnon pokemon. Kenties joku yamahan bomber osasto suunnitelluKuva
Sportster alla jälleen.
hdjokke
Viesti:

Re: Vaisua

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Vallu kirjoitti:Melkoisen vaisulta näyttää uutuuksien osalta. Vrodin muskeli ei varsinaisia aaltoja nosta.
Vaisua on kohteliaan lievä ilmaisu. Eihän tuolla ole mitään uutta. V-Rod Muscle on suhteellisen ruma vetäisy - ainakin kuvien perusteella. Onneksi Night Rod Special on edelleen myyntiohjelmassa. Missähän se muskeli on, kun ei ole ainakaan väännössä. Kyllä luulisi H-D:ltä löytyvän muotoilijan, joka tekisi massatuotettavan jouhevamuotoisen ilmanputsarikannen (se tankin näköinen) ilmanottoaukkoineen, eikä mitään jälkipultattavaa rämmälettä. Onkokan tehty sankomuovista? Musclessa on ehkä yritetty jotain kiihdytyspyöräfiilistä - ainakin siltä vaikuttaisi. Mopo näyttää lyhyeltä, kun pitäisi näyttää pitkältä ja matalalta, missä muut V-Rodit onnistuvat paremmin.

Ei kai H-D:ltä voi joka vuosi odottaakaan vallankumouksellista uutta. Kyseessähän on massavalmistaja massavalmistuksen kompromisseillä, missä osat käytetään eri pintakäsittelyillä moneen kertaan, kuten tiedämme.

Cross Bones:issa näyttää olevan vuodelle 2009 vähemmän värejä, kuin täksi vuodeksi. Onhan sekin uutuus. :)
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

smuige kirjoitti:
jack kirjoitti:niin, onhan tuo V-Max paaaljon räyhäkkäämmän oloinen.

Jack
Niin, sinähän et mitään moottoripyöristä ymmärräkään :mrgreen:
(niinkuin itse allekirjoitat... :wink: )

Voiskos noita vertailla kanssa uusiin Inkkareihin...? 8)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moottoripyöristä kyllä...Harrikoista en mitään :lol:
Helposti voi vertailla, samaa huttua, eihän moottoripyöriä ole tehty sitten vuoden '53

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Oz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oz »

Don Quijote kirjoitti:Jos satut rikastumaan ja ostat Rodin, myy sitten mulle halvalla se "ruma" lamppu :mrgreen:
Pidetään tätä sovittuna. :lol:
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

töyring-mallien uusi runko ja muut hilppeet lienee jonkiasteinen uutuus?

tehtaan sivuilla ei ollu, mut trikestä on jo varsin luotettavan oloista tietoa saatavilla

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... lide-2009/
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Georgus

Viesti Kirjoittaja Georgus »

Ookko ajanu V-Maxilla Smuige? Meinaan että ajanu, kokeiluja ei lasketa...vaikka täähän on HD foorumi. Pitäs varmaan jättää nää jutut sinne privapuolelle.

T: Jyke
Asialliset hommat hoidetaan...muuten ollaan ku ellun kanat.
Vastaa Viestiin