2009 vuoden mallit julkaistu
- softail lady
- Viesti:
2009 vuoden mallit julkaistu
NYT NE ON JULKAISTU USA:ssa. Vuoden 2009 mallit. Löytää netistä.
>>>Täältä<<< niitä voi katella.
Vaisua
Melkoisen vaisulta näyttää uutuuksien osalta. Vrodin muskeli ei varsinaisia aaltoja nosta. (Siis miten niin V-Maxin näköinen? Mä en nää niissä ollenkaan samoja piirteitä
)
Buellien puolelle näyttää Rotaxille tulleen rinnakkaisversio (CR)
Saapi sitten nähdä tippuuko uutuuksia pitkin syksyä ja talvea.

Buellien puolelle näyttää Rotaxille tulleen rinnakkaisversio (CR)
Saapi sitten nähdä tippuuko uutuuksia pitkin syksyä ja talvea.

Re: Vaisua
Jotenkin tuli mieleen v-max 2009, tuplapuket, ledihässäkkä, ilmanotto scoopit, satulat jne...
Ehkä niistä vähän samoja piirteitä löytyy, mutta jos ne vierekkäin laitetaan niin kyllä ne sitten toisistaan erottaa.marki17 kirjoitti:Vrod-muscle näyttää ihan v-Maxille...Toivottavasti tulee viime hetken recall ja poistavat markkinoilta

Asiasta kolmanteen, tuo v-rodin - virtaviivaisuuden riemuvoitto - taakse päin kenollaan oleva ajovalo on mun mielestä äärimmäisen ruma keksintö. Älkää rodistit kuitenkaan ottako itseenne. Itse vain vaihtaisin sen ensitöiksi, jos olis niin paljo ylimääräistä, että voisi moisen hankkia. V-maxin rumuus taas on niin itsestäänselvyys, ettei sitä tällä forumilla kannata puidakkaan.
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
-
Don Quijote
Jos satut rikastumaan ja ostat Rodin, myy sitten mulle halvalla se "ruma" lamppuOz kirjoitti: tuo v-rodin - virtaviivaisuuden riemuvoitto - taakse päin kenollaan oleva ajovalo on mun mielestä äärimmäisen ruma keksintö. Älkää rodistit kuitenkaan ottako itseenne. Itse vain vaihtaisin sen ensitöiksi, jos olis niin paljo ylimääräistä, että voisi moisen hankkia.
Mulle kelepaa kans...Don Quijote kirjoitti:Jos satut rikastumaan ja ostat Rodin, myy sitten mulle halvalla se "ruma" lamppuOz kirjoitti: tuo v-rodin - virtaviivaisuuden riemuvoitto - taakse päin kenollaan oleva ajovalo on mun mielestä äärimmäisen ruma keksintö. Älkää rodistit kuitenkaan ottako itseenne. Itse vain vaihtaisin sen ensitöiksi, jos olis niin paljo ylimääräistä, että voisi moisen hankkia.
Meleko komia on tuo roti. Ei oo niin paappamaanen niinku ensimmääsenä esitelty v-rod. Räyhee...tuo V-max on kunnon pokemon. Kenties joku yamahan bomber osasto suunnitellu

Sportster alla jälleen.
Re: Vaisua
Vaisua on kohteliaan lievä ilmaisu. Eihän tuolla ole mitään uutta. V-Rod Muscle on suhteellisen ruma vetäisy - ainakin kuvien perusteella. Onneksi Night Rod Special on edelleen myyntiohjelmassa. Missähän se muskeli on, kun ei ole ainakaan väännössä. Kyllä luulisi H-D:ltä löytyvän muotoilijan, joka tekisi massatuotettavan jouhevamuotoisen ilmanputsarikannen (se tankin näköinen) ilmanottoaukkoineen, eikä mitään jälkipultattavaa rämmälettä. Onkokan tehty sankomuovista? Musclessa on ehkä yritetty jotain kiihdytyspyöräfiilistä - ainakin siltä vaikuttaisi. Mopo näyttää lyhyeltä, kun pitäisi näyttää pitkältä ja matalalta, missä muut V-Rodit onnistuvat paremmin.Vallu kirjoitti:Melkoisen vaisulta näyttää uutuuksien osalta. Vrodin muskeli ei varsinaisia aaltoja nosta.
Ei kai H-D:ltä voi joka vuosi odottaakaan vallankumouksellista uutta. Kyseessähän on massavalmistaja massavalmistuksen kompromisseillä, missä osat käytetään eri pintakäsittelyillä moneen kertaan, kuten tiedämme.
Cross Bones:issa näyttää olevan vuodelle 2009 vähemmän värejä, kuin täksi vuodeksi. Onhan sekin uutuus.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Moottoripyöristä kyllä...Harrikoista en mitäänsmuige kirjoitti:Niin, sinähän et mitään moottoripyöristä ymmärräkäänjack kirjoitti:niin, onhan tuo V-Max paaaljon räyhäkkäämmän oloinen.
Jack![]()
(niinkuin itse allekirjoitat...)
Voiskos noita vertailla kanssa uusiin Inkkareihin...?![]()
![]()
![]()
Helposti voi vertailla, samaa huttua, eihän moottoripyöriä ole tehty sitten vuoden '53
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
töyring-mallien uusi runko ja muut hilppeet lienee jonkiasteinen uutuus?
tehtaan sivuilla ei ollu, mut trikestä on jo varsin luotettavan oloista tietoa saatavilla
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... lide-2009/
tehtaan sivuilla ei ollu, mut trikestä on jo varsin luotettavan oloista tietoa saatavilla
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... lide-2009/
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry