Terhakka poika, mutta ainoa miinuspuoli oli siinä, että näyttää ihan Hjallikselta.
Uusi tuleva motoristi.
Uusi tuleva motoristi.
Pakko hehkuttaa nyt tännekin. Uusi motoristi näki päivänvalon tänään klo 13.17 naistenklinikalla.
Terhakka poika, mutta ainoa miinuspuoli oli siinä, että näyttää ihan Hjallikselta.
Kätilöt lohdutti, että se on vain ohimenevää. Onneksi 
Peace!
Re: Uusi tuleva motoristi.
Oliko Hjallis käyny teilläki!? Mä totesin samaa ku meil synty toukukuussa toinen. Kaikkein pahinta on et tää Hjalliksen näkönen on tyttöBlues kirjoitti:Pakko hehkuttaa nyt tännekin. Uusi motoristi näki päivänvalon tänään klo 13.17 naistenklinikalla.
Terhakka poika, mutta ainoa miinuspuoli oli siinä, että näyttää ihan Hjallikselta.Kätilöt lohdutti, että se on vain ohimenevää. Onneksi
Paljon onneks vaan!!!
-Know your enemy-
Re: Uusi tuleva motoristi.
Blues kirjoitti:näyttää ihan Hjallikselta.
Onneksi olkoon täältäkin. Laita muutaman kuun ajan rahaa sivuun ja hae tämmönen, niin kerkeät laittaa vielä apupyörät ennen kuin motoristi nousee kahdelle jalalle.
http://www.tex.fi/Custom.html
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.
-
Don Quijote
Onnea vaan
Onnea vaan! Pari kommenttia lapsista perustuen omiin kokemuksiin:
Vauvat ovat kuin brittipyöriä, ne huutaa ja vuotaa!
Lapsien kehityksessä on kolme hyvää vaihetta: eka kun ne oppivat käymään potalla ja pyyhkimään itse. Toka kun ne oppivat pukemaan ja riisumaan itse ja kolmas eli paras kun ne muuttavat himasta pois!

Vauvat ovat kuin brittipyöriä, ne huutaa ja vuotaa!
Lapsien kehityksessä on kolme hyvää vaihetta: eka kun ne oppivat käymään potalla ja pyyhkimään itse. Toka kun ne oppivat pukemaan ja riisumaan itse ja kolmas eli paras kun ne muuttavat himasta pois!