FXR-82 1340
FXR-82 1340
Moi, toi 1340 soveli +5vaiht. ihan outo mulle, ja silti oon siitä kauppaa tekemässä. Kertokaa viisaammat mitä pitää huomioida ko.laitteessa jos sen ostaa. Kiitoksia etukäteen!!
öööö......
-
Kokkonen
Shovelin ostoa...
Vaikea tuohon mitään luetteloa sen kummemmin antaa. Vanha pyörä, mahdollisia vikapaikkoja on siten myös paljon. Mutta tsekkaa nyt että numerot täsmää, sekä koneesta että rungosta.
Muuten pitää vaan kuunnella, kattella ja koeajaa.....ja selaa netistä tuolla malli- ja vuosikertahaulla, saa sieltä jotain vinkkiä, kuvaa ja sen sellaista.
Muuten pitää vaan kuunnella, kattella ja koeajaa.....ja selaa netistä tuolla malli- ja vuosikertahaulla, saa sieltä jotain vinkkiä, kuvaa ja sen sellaista.
Jos siihen on remonttia tehty tarkista että remontit on tehnyt joku luotettava taho.
Mua on aina nyppiny vanhojen vehkeitten kanssa ite tehdyt sähköt, myös muittenkin tekemät sähkö viritykset. Ei oo kivaa räpläillä tienposkessa jonkun ehkä poikkimenneen piuhan takia, jos piuhat menee liian pienestä välistä taikka jos joku liitin on jäänyt puristamatta kunnolla.
Mua on aina nyppiny vanhojen vehkeitten kanssa ite tehdyt sähköt, myös muittenkin tekemät sähkö viritykset. Ei oo kivaa räpläillä tienposkessa jonkun ehkä poikkimenneen piuhan takia, jos piuhat menee liian pienestä välistä taikka jos joku liitin on jäänyt puristamatta kunnolla.
-
Evo Chopper