mmaf:in sivut

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
bonne63

mmaf:in sivut

Viesti Kirjoittaja bonne63 »

Onko osoite muuttunut kun ei aukee?
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Osoite on sama, kysyin samaa Santulta tänään aamulla ja vika on kuulemma palveluntarjoajan puolella - jostain reitittimistä se höpisi.

Mutta joka tapauksessa sivut on turvallisesti vanhalla paikallaan ja toivottavasti ne aukeavat taas normaalisti lähitulevaisuudessa.
TIKKIMIES
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TIKKIMIES »

ettei kävis niinkuin mulle kävi sivujen kanssa aikoinaan , silloisen webbihotellin serverit olikin fyysisesti jenkeissä (tästä ei mulla ollut mitään tietoa), siellä alkoi firman muutto paikasta toiseen ja nämähän lastas rekkaan kaikki serverit ja pömpelit.
Suunnitelma petti vaan siinä kohtaa kun laitteet ei uudessa paikassa alkaneetkaan toimimaan samantien,itseasiassa mullakin meni selittelyjen kanssa useampi viikko ennenkuin totuus tuli ilmi (tosin senkin tiedon jouduin ite kaivamaan netistä)
Nykyisen webbihotellin kaapit sijaitseekin sitten helsingissä, sen selvitin ensimmäisenä kun vaihtoehtoja katselin.
---tikkimies---

Hard working...HarD biking
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Näyttäisi toimivan taas... :D
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

TIKKIMIES kirjoitti:ettei kävis niinkuin mulle kävi sivujen kanssa aikoinaan , silloisen webbihotellin serverit olikin fyysisesti jenkeissä (tästä ei mulla ollut mitään tietoa), siellä alkoi firman muutto paikasta toiseen ja nämähän lastas rekkaan kaikki serverit ja pömpelit.
Suunnitelma petti vaan siinä kohtaa kun laitteet ei uudessa paikassa alkaneetkaan toimimaan samantien,itseasiassa mullakin meni selittelyjen kanssa useampi viikko ennenkuin totuus tuli ilmi (tosin senkin tiedon jouduin ite kaivamaan netistä)
Nykyisen webbihotellin kaapit sijaitseekin sitten helsingissä, sen selvitin ensimmäisenä kun vaihtoehtoja katselin.
Eipä ole takeita että toimii sun suunnitelma (sori) . Meillä virman palvelin sijaitsi Turussa, mutta kun huollon aikana kaikki kaatu, niin eipä ko webhotellin tarjioaja vastannut s-postiin, puhelin hälytti koko ajan varattua (ts.luuri pöydällä) ja aattelin jo lähteä käymään kunnes kunnon "uhkailu" faxsilla auttoi ja henkilö otti yhteyttä mun henk koht. s-postiin. Viikon s-postit kateissa. No eihän se muuten mitään mutta kun se on elin tärkeä meille tänäpäivänä, että info kulkee ulkomaille ja takaisin.

No nyt olen haukkunut täällä vakuutus myyjän nyt webhotelli tarjoajan, pahoitteluni. Nyt lopetan ja lähden laskemaan verenpaineita mopon sarviin :)
-Know your enemy-
TIKKIMIES
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TIKKIMIES »

juu , eihän tässä maailmassa varma voi olla mistään , mutta jos edellytykset edes on paremmat niin johan sekin on jotain... :D
---tikkimies---

Hard working...HarD biking
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

MMAF:n sivut (kuten myös parinkymmenen muun kerhon, mm. BajaHill MC) sijaitsevat compart.fi:llä Vantaalla. Compart ostaa yhteytensä Netsonicilta jonka runkoverkossa on viime päivinä ollut ongelmia.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
Vastaa Viestiin