Mistä Sportsterin siirtosarja pitkäjalkaiselle?
Mistä Sportsterin siirtosarja pitkäjalkaiselle?
Onko kellään tietoa löytyykö siirtosarjaa 5-vaihteeseen Sportsteriin joka tulisi pakoputken etupuolelle.
Olen koittanut etsiä internetistä mutta onko etsintä turhaa.
-
Don Quijote
Itse ratkaisin tilaongelman muotoilemalla satulan uusiksi. Istumakohta siirtyi n. 5 cm taaksepäin ja ainakin mulle se riittää. "Ohjaamo" on nyt väljempi ja ulkonäkökin koheni
...ainakin omasta mielestä.
Tosin nyt on jakkara verhoilijalla, mutta vapun jälkeen sen taas saa. Siihen asti istutaan polvet koukussa badlanderin päällä mutta kai sen mies kestää
Tosin nyt on jakkara verhoilijalla, mutta vapun jälkeen sen taas saa. Siihen asti istutaan polvet koukussa badlanderin päällä mutta kai sen mies kestää
Kiinnostaisi nähdä tuo mutoilutsydeemi. Laita kuva tänne joskus, kiitos.Don Quijote kirjoitti:Itse ratkaisin tilaongelman muotoilemalla satulan uusiksi. Istumakohta siirtyi n. 5 cm taaksepäin ja ainakin mulle se riittää. "Ohjaamo" on nyt väljempi ja ulkonäkökin koheni...ainakin omasta mielestä.
Re: Mistä Sportsterin siirtosarja pitkäjalkaiselle?
Pitkäjalkaisena sporttikuskina olen itsekin tuskaillut saman ongelman edessä. Penkin muotoilu on yksi näppärä tapa, mutta tällöin tuppaa stonga jäämään ulottumattomiin - pitkäkätiselläkin.vexil kirjoitti:Onko kellään tietoa löytyykö siirtosarjaa 5-vaihteeseen Sportsteriin joka tulisi pakoputken etupuolelle.
Yhden linkin 'extended forward controls sportster' -hakusanoilla löysin:
http://www.harleypartscanada.com/c193240p9603461.2.html. Jos jollain olisi tiedossa muita linkkejä (esim. yllä mainittu italo-OMP), voisitteko laittaa tiedoksi. Tuppaavat vaan ko. kilkkeet olemaan reilulla kädellä hinnoiteltuja...
"Itsensä ylittäminen on järjestelykysymys"
M. Servo
M. Servo
-
Evo Chopper
Siirtopalikat voi suunnitella ja toteuttaa itsekin...edullisesti.
Pahvista muotoilee mallit ja sitten sovittaa, ja leikkauttaa alumiinista tai mustasta raudasta sopivat. Lopuksi kromaus tai kiillotus.
Varmasti tulee halvemmat kuin noista Canadan lähes 600 US$ hintaisista osista.
Mut jos rahaa on niin siitä vaan tilailemaan... muistakaa laskea hintoihin päälle vielä rahti, alv + tulli...
Pahvista muotoilee mallit ja sitten sovittaa, ja leikkauttaa alumiinista tai mustasta raudasta sopivat. Lopuksi kromaus tai kiillotus.
Varmasti tulee halvemmat kuin noista Canadan lähes 600 US$ hintaisista osista.
Mut jos rahaa on niin siitä vaan tilailemaan... muistakaa laskea hintoihin päälle vielä rahti, alv + tulli...
-
Don Quijote
Kysyin maililla tuota sarjaa mitä Tyko linkitti kahdesta eri paikasta ja sain vastauksen molemmista etteivät lähetä Suomeen.
"Sorry, we will not ship forward controls to Finland
Heritage Cycle Works"
"Thank you for writing. I'm sorry, but we cannot mail this item to Finland.
Ride safe,
Kat
Steel Thunder Custom Cycles
6950 Highway 5
Grovespring, MO 65662
417-741-7577"
Joten seuraavaaksi kysyn täältä:
http://www.kustomwerks.com/catalog.pdf
näillä näyttää olevan samaa tavaraa eli Kraft/Tech:in valmistamaa sarjaa, ei löydy edes saksalaisilta sivuilta.
"Sorry, we will not ship forward controls to Finland
Heritage Cycle Works"
"Thank you for writing. I'm sorry, but we cannot mail this item to Finland.
Ride safe,
Kat
Steel Thunder Custom Cycles
6950 Highway 5
Grovespring, MO 65662
417-741-7577"
Joten seuraavaaksi kysyn täältä:
http://www.kustomwerks.com/catalog.pdf
näillä näyttää olevan samaa tavaraa eli Kraft/Tech:in valmistamaa sarjaa, ei löydy edes saksalaisilta sivuilta.
- Sporttiboy
- Viesti:
Mä siis tein itse jämäraudasta jota löytyi pajan nurkasta, kotisivuilta saattaa löytyä mallia jos jaksaa kaivaa 2003 rakentelukuvia.
Kustannukset oli vähän työtä ja maalia pintaan sekä parit uudet pultit. Kaveri duunas biletistä vastaavat (jäi yli mun kolmiopaloista), on kun tehtaan tekemät. Kustannukset työtä ja kossupullo koneistajalle joka jyrsi mallin mukaiset lovet että istui nätisti.
Jos hinta on 460 eskoo vastaan ei ehkä ihan niin nätit mutta takuulla omalle kropalle sopivat arvatkaa kumman valitsisin jos en olis jo tehnyt niitä kilkkeitä...
Kustannukset oli vähän työtä ja maalia pintaan sekä parit uudet pultit. Kaveri duunas biletistä vastaavat (jäi yli mun kolmiopaloista), on kun tehtaan tekemät. Kustannukset työtä ja kossupullo koneistajalle joka jyrsi mallin mukaiset lovet että istui nätisti.
Jos hinta on 460 eskoo vastaan ei ehkä ihan niin nätit mutta takuulla omalle kropalle sopivat arvatkaa kumman valitsisin jos en olis jo tehnyt niitä kilkkeitä...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Don Quijote kirjoitti:Itse ratkaisin tilaongelman muotoilemalla satulan uusiksi. Istumakohta siirtyi n. 5 cm taaksepäin ja ainakin mulle se riittää. "Ohjaamo" on nyt väljempi ja ulkonäkökin koheni...ainakin omasta mielestä.
Missäs täällä Kirkkonummella päin mahtais saada satulan laitettuu. Oon todennu että penkin muokkaus riittäisi. Onkos noin kuis tyyristä hommaa??
On se sit nii inanaa!
-
Don Quijote
Enpä tiedä Kirkkonummesta, mutta jos Helsinki ei ole liian kaukana
kannattaa kysyä esimerkiksi Primasta:
http://www.verhoomoprima.com/
Tai keltaisilta sivuilta, kohdasta "verhoomoja" Soitat muutaman läpi ja kyselet vaihtoehtoja. Jotkut suutaritkin ehkä osaavat auttaa.
Hinta on sitten suoraan verrannollinen työmäärään, materiaaliahan tuohon ei juurikaan mene.
Omaani tein uuden mallin muotoilemalla kahdenistuttavan singleksi, lyhentämällä pohjaa ja verhoilin itse.
Ensimmäisen koeversion ja parin viikon ajelun jälkeen päätin laittaa toppaukset vielä kokonaan uusiksi ja vein sitten ammattilaiselle verhoiltavaksi.
Pohjana on HD:n oma sopivasti lyhennettynä ja takakiinnityksen reikä on siirretty suunnilleen keskelle takalokkaria, eli alkuperäisten singlen ja tuplan kiinnitysten väliin.
Laitan kuvia tänne, kunhan saan satulan verhoomosta. Selvittää hieman tätä sekavaa esitystä
kannattaa kysyä esimerkiksi Primasta:
http://www.verhoomoprima.com/
Tai keltaisilta sivuilta, kohdasta "verhoomoja" Soitat muutaman läpi ja kyselet vaihtoehtoja. Jotkut suutaritkin ehkä osaavat auttaa.
Hinta on sitten suoraan verrannollinen työmäärään, materiaaliahan tuohon ei juurikaan mene.
Omaani tein uuden mallin muotoilemalla kahdenistuttavan singleksi, lyhentämällä pohjaa ja verhoilin itse.
Ensimmäisen koeversion ja parin viikon ajelun jälkeen päätin laittaa toppaukset vielä kokonaan uusiksi ja vein sitten ammattilaiselle verhoiltavaksi.
Pohjana on HD:n oma sopivasti lyhennettynä ja takakiinnityksen reikä on siirretty suunnilleen keskelle takalokkaria, eli alkuperäisten singlen ja tuplan kiinnitysten väliin.
Laitan kuvia tänne, kunhan saan satulan verhoomosta. Selvittää hieman tätä sekavaa esitystä