kerron
kerron
Moi työn raskautetut.Kesäsä tulee kaikista ennusteista huolimatta.Ajellaan ja moikataan kun kohdataan kellä on täs vaiheessa vehkeet nipussa.VITTU TÄÄ EI TUU VALMIIKS IKINÄ(vähä itketäs jos osais).Masennus on mun voima ja jakari ja leka.ÄITIII
Voi hell,,,
Joo,ei paljon naurata,kasasin osat ja huomio,ei nouse öljy yläkertaan,.
Ny lykkää kyllä migreeniä,juu.
-----Immo.

Ny lykkää kyllä migreeniä,juu.
-----Immo.
Re: kerron
neroharri kirjoitti:VITTU TÄÄ EI TUU VALMIIKS IKINÄ(vähä itketäs jos osais
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
-
Don Quijote
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Niin no, meillä on molemmissa tankit täynnä bensaaDon Quijote kirjoitti:Ripotellaan vähän lisää suolaa haavoihin... tallissa on kaksi mopoa valmiina ja ajokuntoisena, bensat vaan tankkiin ja sitten onkin se vaikein osuus edessä kun pitäisi päättää kummalla lähtee liikkeelle....![]()
Muuten, eilen Talvirallista tultuamme näin yhden pariskunnan (?) kakspäällä ajelemassa moottoripyörällä... Kyyllä se kesä tulee...
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
- Lokomotiivi
- Viesti:
Kiusataan, kiusataan...täällä kesä 12kk vuodessa. Sain homosohvan kolarikorjauksesta tasan viikko sitten (otti 4,5kk). Ylihuomenna 14.3. klo 4.15 startti frendin jäähyväisajolle (muuttaa Suomeen) suuntana Krabi ja Phuket...kilsoja luvassa yli 3,000, aikaa 8 päivää. Ei jaksais odottaa, mutta eihän tuota kauaa tartte odottaa.
Mut vanhimpaan peliin Suomessa pitäis saada etujarrut (levy rummun paikalle Hydraan) ennen kesää...kukahan haluaisi väsätä, toimitanko Jep Jepiin vai onko ehdotuksia...täältä käsin ei kädet yllä. Muuten tekisin kaikki mielellani ite.
Mut vanhimpaan peliin Suomessa pitäis saada etujarrut (levy rummun paikalle Hydraan) ennen kesää...kukahan haluaisi väsätä, toimitanko Jep Jepiin vai onko ehdotuksia...täältä käsin ei kädet yllä. Muuten tekisin kaikki mielellani ite.
Every time u go away u take a piece of meat with u