kerron

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
neroharri
Viesti:

kerron

Viesti Kirjoittaja neroharri »

Moi työn raskautetut.Kesäsä tulee kaikista ennusteista huolimatta.Ajellaan ja moikataan kun kohdataan kellä on täs vaiheessa vehkeet nipussa.VITTU TÄÄ EI TUU VALMIIKS IKINÄ(vähä itketäs jos osais).Masennus on mun voima ja jakari ja leka.ÄITIII
Ortiz

Voi hell,,,

Viesti Kirjoittaja Ortiz »

Joo,ei paljon naurata,kasasin osat ja huomio,ei nouse öljy yläkertaan,.

Ny lykkää kyllä migreeniä,juu.

-----Immo. :twisted: :twisted:
joka
Viesti:

Re: kerron

Viesti Kirjoittaja joka »

neroharri kirjoitti:VITTU TÄÄ EI TUU VALMIIKS IKINÄ(vähä itketäs jos osais
8O no panic :) ootellaan ihan kaikessa rauhassa, runko on maalaamon nurkassa.... edelleen... eilen sain loksut maalauskuntoon, tankeista ei tietookaan... kun saisi rungon maalaamosta, pääsis niputtamaan... otin riskin sovittamatta tankkeja, mutta pakkomaalata, etuvanne lähtee tuleen suomeen aikaisintaan kahdenviikonpäästä, ellei joku tietäs keltä sais billetti napaista 21x3,5 romi vannetta tuplalevyille tuuman akselille !!! tulee varmasti valmiiksi, mutta milloin ?! ei kannata päivää lyödä lukkoon...

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Ripotellaan vähän lisää suolaa haavoihin... tallissa on kaksi mopoa valmiina ja ajokuntoisena, bensat vaan tankkiin ja sitten onkin se vaikein osuus edessä kun pitäisi päättää kummalla lähtee liikkeelle.... 8)

Neroharrille tsemppiä, kyl se siitä. Vielä on kesään matkaa...
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Don Quijote kirjoitti:Ripotellaan vähän lisää suolaa haavoihin... tallissa on kaksi mopoa valmiina ja ajokuntoisena, bensat vaan tankkiin ja sitten onkin se vaikein osuus edessä kun pitäisi päättää kummalla lähtee liikkeelle.... 8)
Niin no, meillä on molemmissa tankit täynnä bensaa 8) Se kolmas onkin sit aivan palasina pöydällä, mut ei sillä enää niin kiire... :lol: Mut meille ei tota valinnanvaikeutta kyllä tule kun on molemmilla oma :)

Muuten, eilen Talvirallista tultuamme näin yhden pariskunnan (?) kakspäällä ajelemassa moottoripyörällä... Kyyllä se kesä tulee... :D
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Lokomotiivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lokomotiivi »

Kiusataan, kiusataan...täällä kesä 12kk vuodessa. Sain homosohvan kolarikorjauksesta tasan viikko sitten (otti 4,5kk). Ylihuomenna 14.3. klo 4.15 startti frendin jäähyväisajolle (muuttaa Suomeen) suuntana Krabi ja Phuket...kilsoja luvassa yli 3,000, aikaa 8 päivää. Ei jaksais odottaa, mutta eihän tuota kauaa tartte odottaa.

Mut vanhimpaan peliin Suomessa pitäis saada etujarrut (levy rummun paikalle Hydraan) ennen kesää...kukahan haluaisi väsätä, toimitanko Jep Jepiin vai onko ehdotuksia...täältä käsin ei kädet yllä. Muuten tekisin kaikki mielellani ite.
Every time u go away u take a piece of meat with u
Vastaa Viestiin