Kopteri vieläki tulematta?
Kopteri vieläki tulematta?
Oletteko saaneet lehden numero 79? Olen Kopteriin lähettäny viestin mikä kopterin sivulla neuvotaan tekemään. Itselleni ei ole vielä kuulunut. 
- preeriasusi
- Viesti:
Minä joskus aikoinaan esitin hieman kritiikkiä Kopterin toimitukseen siitä että lehti on myöhässä eli osa happeningistä oli jo ollut kun lehti tuli kotiin.Vastauskin tuli,oli niin tulikivenkatkuinen että lopetin tilauksen siihen paikkaan...Tästä on nyt jotain 5-6 vuotta aikaa mennyt mutta näyttää siltä että sama rata jatkuu.
Vahinko että k:n vastaus on aikoja sitten hävinnyt bittiavaruuteen muuten sen vois C/P tänne...
Vahinko että k:n vastaus on aikoja sitten hävinnyt bittiavaruuteen muuten sen vois C/P tänne...

Kopteri on edelleen ok
niinkuin ko lehtikin on informoimut, perilleltulemattomuusongelmat ovat johtuneet jostain muusta syystä kuin Chopper Syndikaatin tuotteesta.
Ent Posti, nykyinen Itella haluaa ilmeisesti pitää asiakkaidensa tuotteet Itellä...
taikka logistiikka mättää
Kopterin sisältö on sitten eri asia, siitä joko pitää tai ei. Ja jos ei miellytä. nin ainahan voi lähestyä toimitusta hyvällä jutulla...
Sama koskee H-DC lehteä.kin..
Ent Posti, nykyinen Itella haluaa ilmeisesti pitää asiakkaidensa tuotteet Itellä...
taikka logistiikka mättää
Kopterin sisältö on sitten eri asia, siitä joko pitää tai ei. Ja jos ei miellytä. nin ainahan voi lähestyä toimitusta hyvällä jutulla...
Sama koskee H-DC lehteä.kin..
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Vähän asian vierestä, mutta tilasin tuossa hiljakkoin MMAF krääsää ja kun itellan toimittama paketti sitten lopulta saapui niin se oli avattu. Ilmeisesti kuoressa ollut teksti BOMBER(siis kamat tulevat bomber-shopista) sai pikkuvirkamiehen säikyksi... S*****A!!! täällähän on pommi! Kopteria olen tilannut alusta asti, ja ei valittamista. Paranee vain vanhetessaan...
Oliko osoite oikea? http://www.kopteri.fi/