Kromausjuttua.....
Kromausjuttua.....
Runko olis tarkoitus Shovelista kromata....purettuna on jo ja jäykkä peräkikkarekin hitsaantuu ehkä huomenissa paikalleen. Laikka on laulanut ja runko kiiltelee kohta niinku se kuuluisa juutalaisen m....u, mutta....oon tossa soitellut aika monta firmaa läpi missä kyseisiä hommia tehdään ja melkein joka paikassa on ollut aika nihkeä suhtautuminen asiaan....mistähän johtuu? Eikö oikeesti tästä maasta löydy firmaa joka haluaa ottaa tällaisen homman vastaan? Hintaa kun olen kysellyt niin haitari on liikkunut...siis pelkän kromausoperaation osalta, ei pohjatöiden.....150-1000 ?!!! Tuntuu uskomattomalta tuollainen haitari! Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia/vaikeuksia/vinkkejä/muutaasiaanliittyvää!!! Vanhoja juttujakin oon kyl selannut mutta eipä niistä muuta apua oo ollut kun suosittelevat lähettään joko Ruotsiin tai Viroon mutta en nyt ihan ekaks siihenkään lähtisi!
ei kannata tulee susi ja kromaamo ei ota siitä vastuuta menee kaikki pohjatyö ihan hukkaan. niillä pitäis olla altaissa anodisauvat sun muut systeemit että sais tarttuu kromin kunnolla näillä nykyajan myrkyillä. runko on silleen vaikee kromattava kun siinä on noin parikyt uittoo ja se pitäis saada aina ihan kuivaksi välissä myös putkien sisäpuolelta. jos niklaat pelkästään niin voi olla paremmat mahikset onnistumiseen.tsemppiä! toivottavasti tästä runosta on apuja päätöksiisi.
in god we trust others pay cash!
- Psycholasse
- Viesti:
Muutama automies duunissa puheli tosiaan noiden virulaisten kromauksista ja kuulemma hel..... hyvää jälkeä. Siellä kun taidetaan käyttää oikeita myrkkyjä eikä mitään hyttytyttö litkuja. Mutta kertoivat että ei kannata haulikko ammunnalla lähetellä osia virun pojille. Vaan pitäis tietää pajat mihin lähettelee. Täytyy kysellä kun palailen oravan-nahkoja tienaamaan
-Lasse-
-Lasse-
-
Grasschopper1