Olen miettinyt semmosta asiaa,että kun tää meidän 6 chapter ei oikein mun mielestä pelitä niinkun pitäs.Jotain vois vissiin tehä.Onko millanen homma vaihtaa aluepäälikkö ,jos se tois jotain virtaa tähän touhuun.Ottakaa kantaa.
Ps.Mulla saattas olla hyvä ehokas(en varmasti ite)
Kuhan kysyin?
Heippa vaan!!!
Ei oo muuta vaikeutta kun vapaaehtoisten puute.... hommaan kelpaa kuka tahansa innokas kerhonjäsen, tässä tapauksessa kuutos alueelta. Tapahtumissa tai niiden puuttessa on useimmiten takana kerholaisten toiveet. Kannattaa AINA ottaa yhteys oman alueen aluepäällikköön jos jotain juttuja haluaisi, tiedot löytyy organisaatio sivulta.
Ei oo muuta vaikeutta kun vapaaehtoisten puute.... hommaan kelpaa kuka tahansa innokas kerhonjäsen, tässä tapauksessa kuutos alueelta. Tapahtumissa tai niiden puuttessa on useimmiten takana kerholaisten toiveet. Kannattaa AINA ottaa yhteys oman alueen aluepäällikköön jos jotain juttuja haluaisi, tiedot löytyy organisaatio sivulta.
Vaihdetaan vaan
neroharri
Tiedä ton kuutosen toiminnasta mutta monasti tuntuu siltä, että JÄSENET pitäisi vaihtaa. Päällikkö järkkää juttuja ja sitten kukaan ei tule!meidän 6 chapter ei oikein mun mielestä pelitä niinkun pitäs