Hatunnosto keski-suomeen!!!!!!!!!!
-
moottori-hannu
- Viesti:
Hatunnosto keski-suomeen!!!!!!!!!!
Ens kesänä nähdään todella upeita pyöriä keskisessä suomessa!!!!! Riders cafessa keskiviiikkoisin ei käy ketään=kaikki on tallilla rakentamassa. Oon käynyt kolme kertaa ja agentiit vielä useammiin eikä pyöräporukkaa ole näkynä!!!!!!!!!! 
Eikä tuu, mie vaa huuli pyöreenä kahtelen ko tallilla valmistuu toudella komia pitkäkeula nortoni, tavoitteena norrtälje...
...niin ja kohtuu moni evola/shoveliki on viä levällänsä, alkutalvestahan riderssiin tuli hieno vihreä pitkäkeula, tosin koristeeksi, mutta jokatapauksessa...
Nii, ens keskiviikkona _ei_ ole iltavuoroa, niin vois vaikka tunkee karvasen per... eiko naamansa paikalle.
-rieska
...niin ja kohtuu moni evola/shoveliki on viä levällänsä, alkutalvestahan riderssiin tuli hieno vihreä pitkäkeula, tosin koristeeksi, mutta jokatapauksessa...
Nii, ens keskiviikkona _ei_ ole iltavuoroa, niin vois vaikka tunkee karvasen per... eiko naamansa paikalle.
-rieska
Riders Cafe
Kiitos Hannu!On tosi hyvä,että joku yrittää potkia porukkaa liikkeelle.Tämä keskiviikkotapaaminenhan on sen takia järjestetty,että alueen jäsenet voisivat tavata ja tutustua.Tietenkin näin talvikautena on hieman tahmeeta tuo porukan liikkuminen,eihän pääse edes motskarilla vaan pitää tulla jalan (se on paha) tai autolla.Mielestäni on parempi,että tapaamisilta on joka keskiviikko, koska näin tulee enemmän mahdollisuuksia käydä.
niimpä
Kaikella kunnioituksella viikko tapaamisia kohtaan, mut pitää muistaa et tässä porukassa on kuitenkin paljon ns. oman tien kulkijoita, kaikki ei tarvitse kädestä kiinni pitäjää mopo hommissa kun muutenkaan elämässä, mut haluuvat silti olla HDCF:än jäseniä.
Foorumi -> aluekohtaiset tiedotteet -> Chapter 7
Tervetuloa mukavaan porukkaan
Tammikuusta alkaen Chapter 7 kokoontuu klo 18... Jyväskylässä Rider`s Rock Kafessa,Väinönkadulla.
Näin siis tuolla foorumin aluetiedotteissa
Korjatkaa jos ei pidä paikkaansa...
T. Timo Konttinen, Espoo
Tammikuusta alkaen Chapter 7 kokoontuu klo 18... Jyväskylässä Rider`s Rock Kafessa,Väinönkadulla.
Näin siis tuolla foorumin aluetiedotteissa
T. Timo Konttinen, Espoo
Re: Foorumi -> aluekohtaiset tiedotteet -> Chapter 7
Morjensta vaan kaikille!!!Fxsts03 kirjoitti:Tervetuloa mukavaan porukkaan![]()
Näin siis tuolla foorumin aluetiedotteissa![]()
T. Timo Konttinen, Espoo
EN tiedä mutta luultavasti mä vedin ny pohjat Jyväskylässä kun olin aluetapaamisessa tänään.Paikalla oli 1 jäsen ,sekin UUSI jäsen eli minä ite
Terkuin : Wellu
Moro!mikira kirjoitti:Onhan se parannusta tämän viikon osallisumiseen. Mutta viime viikolla meitä oli peräti 3 ja yksi tuli vielä juuri kun oltiin vedetty takit päälle ja lähdössä ulospäin.
Jos vaikka ensi viikoksi tultaisiin kaikki paikalle olisi meitä jo tosi paljon.
Joo olisihan se kova juttu jos porukkaa tulisi kun eihän vielä voi olla se perinteinen kiire kun ajokauden alkuun on enemmän kuin 1 viikko