ratasjarrupuristajaan?? mahtaisko olla missään japania-mallin puristajassa?!?
Auttakkee!!
-Hanski-
ps.uusia "Tollen"omia saa kyllä mut mut..
Oakland kirjoitti:"Tollen"omia saa kyllä mut mut..
Kitkaliimauksessa ei mun mielestä kannata prätkän levyjarrupaloja teetättää.j7on kirjoitti:Oakland kirjoitti:"Tollen"omia saa kyllä mut mut..
Jos rahaa haluat säästää niin käy:
http://www.kitkaliimaus.fi/
Itse olen joitain tuolla teettänyt(esim. vanhoihin rumpujarruihinkin) ja halvempaa oli.
Oakland kirjoitti:...no tuota eihän niissä Tollen omissa paloissa mitään vikaa ole...
ajattelin lähinnä varmistella ETTÄ saako muun merkkisenä kyseisiä paloja...
ei AINA viittis maksaa sitä "oma"-tuotelisää jos muutakin on tarjolla...
![]()
kitkaliimaus-hommiin EN lähde...
Ei mitään kitkaliimauksiaOakland kirjoitti:...no tuota eihän niissä Tollen omissa paloissa mitään vikaa ole...
![]()
kitkaliimaus-hommiin EN lähde...
Lawless kirjoitti:Ei mitään kitkaliimauksiaOakland kirjoitti:...no tuota eihän niissä Tollen omissa paloissa mitään vikaa ole...
![]()
kitkaliimaus-hommiin EN lähde...![]()
Eikä Tollella "omia" paloja ole, ne ovat SBS:n paloja.
Otin tallillta iskemättömän jarrupalapaketin takaa seuraavat tiedot:
ETUPALAT:
Yamaha
- TZ 250 82 ->
- RD 250 D 77
- RD 250 A-C 73-77
- RD 350 A, B 73-79
- XS 360 B 76 ->
- RD 400 C, D 77
- RD 400 S 73-76
- XS 500 75-77
- TX 500 A, B 74 ->
- XS 650 B, C , XS2 75-77
- TX 650 72 ->
- TX 750 A 73-76
Näistä nyt luulisi löytyvän.
Itse olen ostanut omat palani Bikelinesta. Ei ne nyt niiiiiiiin kalliita ole, ja ISR:n palat menee suoraan Tolleen
Oakland kirjoitti:kitkaliimaus-hommiin EN lähde...
No joo, itsellä ei ole kokemuksia ISR/SBS/Tolle/Jytäjammun palasista mutta kun pito loppuu omista HERVOTTOMAN kokoisista AmericanSuspension paloista niin käyn ne liimaamassa koska niihin ei saa paloja mistään(halvalla).Lawless kirjoitti:Ei mitään kitkaliimauksia![]()
Joo joo, mutta nyt olikin kyse ISR/Tolle jarrupaloista eikä mistään suspendereistäj7on kirjoitti:Oakland kirjoitti:kitkaliimaus-hommiin EN lähde...No joo, itsellä ei ole kokemuksia ISR/SBS/Tolle/Jytäjammun palasista mutta kun pito loppuu omista HERVOTTOMAN kokoisista AmericanSuspension paloista niin käyn ne liimaamassa koska niihin ei saa paloja mistään(halvalla).Lawless kirjoitti:Ei mitään kitkaliimauksia![]()