Pannuralli 2007 kuvia
Pannuralli 2007 kuvia
-mike-
Kiva tilaisuus ja porukka mukavasti kasassa. Ja sika oli mahtavan hyvää ja makkarasoppakin maistui! Kiitokset järjestäjille.
Se Antsu Haahtela oli mainio, harmi että retkikuntamme joutui lähtemään jo ekan setin lopussa takaisin kohti Helsinkiä.
Se Antsu Haahtela oli mainio, harmi että retkikuntamme joutui lähtemään jo ekan setin lopussa takaisin kohti Helsinkiä.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
kiitoksia paljon järjestäjille! bileet oli hyvät! kuski selvis paremmin ku pannu tästä reissusta vaikka olin kyllä siinä kunnos että paluumatkalla oksensin 80km/h:n vauhdista puoliks päälleni. JESH! menomatkalla hajos sisärengas edestä, onneks olin lähellä loimaata ni sain haettua v-twin citystä uuden, pannusta löysty molemmat putket, tankki, vaihdelaatikon pultit ja repes lohkon kiinnikkeet. kuskille ei tullu muuta ku ehä vähän vaurioita maksaan! eli tää oli samalla ajokauden päättäjäiset mulle.. mutta hauskaa oli! 
PS. Helvetin suuret kiitokset BOARS MC: porukalle ku muljautitte eturenkaan päälle ja pois sisärenkaan vaihdossa!!!
PS. Helvetin suuret kiitokset BOARS MC: porukalle ku muljautitte eturenkaan päälle ja pois sisärenkaan vaihdossa!!!
-PANHEADS MC-
-
Don Quijote
Joo, mun matkanteko hyytyi jo alkuunsa huonoon kipinään, ensin vaihdoin tulpat Bembölessä ja lopulta matka katkesi hajonneeseen puolaan aika pian bembölen jälkeen. Ei kipinää => ei matka etene
Onneksi löytyy teiden ritareita, wanhalla bemarilla ohiajanut herrasmies pysähtyi auttamaan ja haki lopulta kotoaan auton ja peräkärryn ja heitti mut ja pyörän kotiin.
Kiitos myös sille shovel-kuskille, joka pysähtyi apuaan tarjoamaan, siinä vaiheessa oli homma jo hoidossa.
Nyt on puola vaihdettu ja kone rokkaa taas!
Kiitos noista kuvista, vähän balsamia haavoihin...
Onneksi löytyy teiden ritareita, wanhalla bemarilla ohiajanut herrasmies pysähtyi auttamaan ja haki lopulta kotoaan auton ja peräkärryn ja heitti mut ja pyörän kotiin.
Kiitos myös sille shovel-kuskille, joka pysähtyi apuaan tarjoamaan, siinä vaiheessa oli homma jo hoidossa.
Nyt on puola vaihdettu ja kone rokkaa taas!
-
Don Quijote
Ei se sade lannistanut vielä siinä vaiheessa, tuli vaan semmonen fiilis, että tämä korjaus saattaa hieman kestää. Siksi viittoilin teitä muita jatkamaan ettei matkanne enempää hidastuisi. Kun se lähtökin jo hieman takkuili...maria kirjoitti:Voi ei! Luulin (ja niin luuli muutkin) että sateen takia jätit matkan keskenja kun vielä viitoit että menkää vaan niin ajateltiin että kaikki on kuitenkin kunnossa.
Ja menihän siinä aikansa, loppujen lopuksi olin kotona vasta joskus klo. 18 maissa, stoppihan tuli joskus 13.00 nurkilla...
Olisit soittanu, niin olisit saanu mun puolan lainaksi. Itse kun en päässyt mukaan retkelle. No joo ei kiusata enempää.Don Quijote kirjoitti:Joo, mun matkanteko hyytyi jo alkuunsa huonoon kipinään, ensin vaihdoin tulpat Bembölessä ja lopulta matka katkesi hajonneeseen puolaan aika pian bembölen jälkeen. Ei kipinää => ei matka eteneNyt on puola vaihdettu ja kone rokkaa taas!
Kiitos noista kuvista, vähän balsamia haavoihin...
If U can't stand the heat, stay out of the kitchen
- JuicyFruit
-
Rautis Pappa
- Viesti:
tuolta kans löytyy kuvia pannurallista ,
http://www.islebastardsmc.com/index.htm
ja sieltä : Road Photos 2007
http://www.islebastardsmc.com/index.htm
ja sieltä : Road Photos 2007
---tikkimies---
Hard working...HarD biking
Hard working...HarD biking
- JuicyFruit
hepskukkuu.
kotvasen kesti saada fotot ulos puhelimen uumenista.
tässä muutama:
http://koti.mbnet.fi/jsu2/TheLoner/
kauniin illan muistoja
kotvasen kesti saada fotot ulos puhelimen uumenista.
tässä muutama:
http://koti.mbnet.fi/jsu2/TheLoner/
kauniin illan muistoja
The bigger, the better.
-
jean-baptiste