Pannuralli 2007 kuvia

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

mike

Pannuralli 2007 kuvia

Viesti Kirjoittaja mike »

Varoitus: joukossa myös muita kuin Pannuja!

http://public.fotki.com/mmaunu/pannuralli2007/
-mike-
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Kiva tilaisuus ja porukka mukavasti kasassa. Ja sika oli mahtavan hyvää ja makkarasoppakin maistui! Kiitokset järjestäjille.

Se Antsu Haahtela oli mainio, harmi että retkikuntamme joutui lähtemään jo ekan setin lopussa takaisin kohti Helsinkiä.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Pörre

Viesti Kirjoittaja Pörre »

kiitoksia paljon järjestäjille! bileet oli hyvät! kuski selvis paremmin ku pannu tästä reissusta vaikka olin kyllä siinä kunnos että paluumatkalla oksensin 80km/h:n vauhdista puoliks päälleni. JESH! menomatkalla hajos sisärengas edestä, onneks olin lähellä loimaata ni sain haettua v-twin citystä uuden, pannusta löysty molemmat putket, tankki, vaihdelaatikon pultit ja repes lohkon kiinnikkeet. kuskille ei tullu muuta ku ehä vähän vaurioita maksaan! eli tää oli samalla ajokauden päättäjäiset mulle.. mutta hauskaa oli! :D

PS. Helvetin suuret kiitokset BOARS MC: porukalle ku muljautitte eturenkaan päälle ja pois sisärenkaan vaihdossa!!!
-PANHEADS MC-
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Joo, mun matkanteko hyytyi jo alkuunsa huonoon kipinään, ensin vaihdoin tulpat Bembölessä ja lopulta matka katkesi hajonneeseen puolaan aika pian bembölen jälkeen. Ei kipinää => ei matka etene :?

Onneksi löytyy teiden ritareita, wanhalla bemarilla ohiajanut herrasmies pysähtyi auttamaan ja haki lopulta kotoaan auton ja peräkärryn ja heitti mut ja pyörän kotiin.
Kiitos myös sille shovel-kuskille, joka pysähtyi apuaan tarjoamaan, siinä vaiheessa oli homma jo hoidossa.

Nyt on puola vaihdettu ja kone rokkaa taas! 8) Kiitos noista kuvista, vähän balsamia haavoihin...
maria
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maria »

Voi ei! Luulin (ja niin luuli muutkin) että sateen takia jätit matkan kesken :( ja kun vielä viitoit että menkää vaan niin ajateltiin että kaikki on kuitenkin kunnossa.
No onneksi kuitenkin sait apuja ja pääsit kotiin.

-m-
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

maria kirjoitti:Voi ei! Luulin (ja niin luuli muutkin) että sateen takia jätit matkan kesken :( ja kun vielä viitoit että menkää vaan niin ajateltiin että kaikki on kuitenkin kunnossa.
Ei se sade lannistanut vielä siinä vaiheessa, tuli vaan semmonen fiilis, että tämä korjaus saattaa hieman kestää. Siksi viittoilin teitä muita jatkamaan ettei matkanne enempää hidastuisi. Kun se lähtökin jo hieman takkuili... :lol:

Ja menihän siinä aikansa, loppujen lopuksi olin kotona vasta joskus klo. 18 maissa, stoppihan tuli joskus 13.00 nurkilla...
Walde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walde »

Don Quijote kirjoitti:Joo, mun matkanteko hyytyi jo alkuunsa huonoon kipinään, ensin vaihdoin tulpat Bembölessä ja lopulta matka katkesi hajonneeseen puolaan aika pian bembölen jälkeen. Ei kipinää => ei matka etene :? Nyt on puola vaihdettu ja kone rokkaa taas! 8) Kiitos noista kuvista, vähän balsamia haavoihin...
Olisit soittanu, niin olisit saanu mun puolan lainaksi. Itse kun en päässyt mukaan retkelle. No joo ei kiusata enempää. :twisted:
If U can't stand the heat, stay out of the kitchen
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Kyllä kelpasi. Järjestelyiltään tyylikäs, ohjelmaltaan ennakkoluuloton, musiikiltaan maltillinen ja ennen muuta porukkansa puolesta tosi mukava pikkuralli.

Tukka meni entistä enemmän sekaisin ja liivit melkein liikutuksesta solmuun. Pannurallin kaltaisia pitäisi olla enemmän.
Rautis Pappa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rautis Pappa »

Kiitos järjestäjille. Hieno ralli.
Lisää kuvia löytyy:http://www.mcwestside.com

-Marko NNMC
Kurjalan taikayössä....
TIKKIMIES
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TIKKIMIES »

tuolta kans löytyy kuvia pannurallista ,

http://www.islebastardsmc.com/index.htm

ja sieltä : Road Photos 2007
---tikkimies---

Hard working...HarD biking
MsMC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MsMC »

Montako kuvaa on numerolla 17? *tietämätön kysyy*
TIKKIMIES
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TIKKIMIES »

bugi korjattu , nyt pitäs näkyy kaikki kuvat , yksi pieni pilkku
väärässä kohdassa voi saada ihmeitä aikaan 8O
---tikkimies---

Hard working...HarD biking
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

hepskukkuu.

kotvasen kesti saada fotot ulos puhelimen uumenista.

tässä muutama:
http://koti.mbnet.fi/jsu2/TheLoner/

kauniin illan muistoja
The bigger, the better.
Pannupiä

Viesti Kirjoittaja Pannupiä »

Sättänä!
Jäi jo toisen kerran peräkkäin väliin.... :evil:
No, kunhan talot on rakennettu niin ens vuonna olen paikalla jo viikkoa etuajassa.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
jean-baptiste

Viesti Kirjoittaja jean-baptiste »

Kuvia katsellessa kiinnitti huomion tuo "kickstart only"-kangasmerkki.
Mistä kioskista noita löytyy? Tietääkö kukaan?!
Vastaa Viestiin