Tiedän, olen kyyninen sika mutta...

:mrgreen::mrgreen:
Aloitetaan siitä järkyttävimmästä:
Softail Rocker - tämä on taas näitä "tehdascustomeita". Voin nähdä sieluni silmin Willie G:n johtamassa suunnittelupalaveria...
- "jengi tykkää jäykkäperistä"
- "joo, tehdään mekin sellainen!"
- "ei me voida, pitää olla jouset - HOGilaiset valittaa muuten..."
- "mä näin kerran Hicksvillen Ultimate Custom Hog Styling show:ssa yhden softailin jonka lokari oli kiinni takahaarukassa - se näytti MELKEIN jäykkäperältä"
- "no siinä se, näin mekin tehdään!"
- "mut sitte pitää olla jatkettu tankki kans"
- "no mut otetaan se deucen tankki - sehän on alkuperäistä pidempi ja niistä on hitosti ylivarastoa"
- "sovittu - keksiiks joku tälle vielä jonku tosi raflaavan nimen, vaik jotain poorntupiivaild tai sinne päin..."
Häveliäisyyssyistä jätetään loppu kertomatta, kuten esim. se miten siihen penkinkuvatukseen päädyttiin

...
Dyna FatBob vielä menettelee, tässä tehdas on selkeästi katsellut asiakkaittensa tekemisiä eikä ole lyönyt hommaa läskiksi

- hinta vaan on aika karmea siitä että pyörässä on paksumpi etukumi ja tuplavalot.
Nightster on näistä allekirjoittaneenkin suosikki, senkin huono puoli on vaan tuossa mitä Mikira sanoi - niitä on kohta ralliparkissa kymmenen rinnakkain niin kuin kävi StreetBobienkin kanssa. Eli meikäläiselle se ei ole kuin turhan kallis aihio. Hemmetin näpsäkkä laite sellaisenaan, varmasti hyvä vaihtoehto jollekin joka haluaa uuden pyörän eikä halua lähteä sitä heti pilkkomaan. Tässäkin on R&D-osasto ollut hereillä eikä ole päästänyt insinöörejä työntämään lusikkaansa soppaan niin kuin on käynyt Rockerin kanssa. Tietäähän sen, insinööri kuvittelee tietävänsä mitä asiakas haluaa - samalla kun kulkee laput silmillä aina kun on jossain missä ne todelliset käyttäjät ovat.
Sinänsä turhaa jorinaa, minä kun en uutta pyörää kuitenkaan osta. Ainakaan niin kauan kuin näitä vanhempia riittää aihioiksi.