Yksinkertaiset asiat ovat aina yksinkertaisia,
Jos haluat HooDeen valkosivurenkaan valkosivut vakoisiksi, käytä CRCtä.
Johan valkenee...
Vakosivut valkoisiksi
-
Don Quijote
Pata Pata !!
Pata Pata - saippuateräsvilla + vesi = Vanha jenkkiautomiesten keino, tulee muuten hohtavan valkoiset valkosivut , ja naurettavan helposti !!

If it doesn´t work, chrome it !
Pineline (Würthin kamaa) vannepesu, car+go tai moottoripesu toimii ainakin!. Oon itse tiskannut harrasteautojen valkosivuja noilla ja kyllä kakka lähtee.
Ruiskuttaa renkaan kylkeen, antaa vaikuttaa hetken, hieroo vähän jollain vaikka harjalla ja pesee poies. Jos on tuoretta kakkaa, niin ei välttämättä tarvitse hieroa millään.
Kokeillut olen vuosien varrella vaikka mitä, mutta helpoimmin lähtee noilla. Ainakin Us-parts myy valkosivuille tarkoitettua pesuainetta ja sekin toimii hyvin ja on iso pönttö, eli riittää pitkään! Mutta viimeksi kun sitä kaipasin eivät saaneet sitä toimitettua lukuisista yhteydenotoista ja piiiitkästä odottelusta huolimatta. Päätin kokeilla muuta ja löysin Pinelinet.
Ruiskuttaa renkaan kylkeen, antaa vaikuttaa hetken, hieroo vähän jollain vaikka harjalla ja pesee poies. Jos on tuoretta kakkaa, niin ei välttämättä tarvitse hieroa millään.
Kokeillut olen vuosien varrella vaikka mitä, mutta helpoimmin lähtee noilla. Ainakin Us-parts myy valkosivuille tarkoitettua pesuainetta ja sekin toimii hyvin ja on iso pönttö, eli riittää pitkään! Mutta viimeksi kun sitä kaipasin eivät saaneet sitä toimitettua lukuisista yhteydenotoista ja piiiitkästä odottelusta huolimatta. Päätin kokeilla muuta ja löysin Pinelinet.
Testasin tota bensavinkkiä omaan eturenkkuun. Innostuin kun ei tarvinnut pesuainetta puolta metriä kauempaa hakea.
Toimii!
Lähes kertapyyhkäisyllä lähti pinttyneemmätkin paskat. Rättiin jäi valkoista väriä mutta eiköhän toi pinta muutaman putsauskerran kestä anyway..
Toimii!
Lähes kertapyyhkäisyllä lähti pinttyneemmätkin paskat. Rättiin jäi valkoista väriä mutta eiköhän toi pinta muutaman putsauskerran kestä anyway..
Pessimismi on aivan turhaa. Ei se kuitenkaan mitään auta.