pulverimaalausta, hyvinkäällä.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

jyrie
Viesti:

pulverimaalausta, hyvinkäällä.

Viesti Kirjoittaja jyrie »

Kuva

takaloksu...ja tankki sekä etuloksu...edullisesti, ja värivalinnanvaraa löytyy...

Kuva

ja löytyy numerosta: 019463015
live now & pay later
uuze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uuze »

Nättiä jälkeä tulee. Mites noi pohjat? Pitää ilmeisesti olla tinattu? Mun pitäis talvella saada sivuvanu maaliin ja se kun on alumiinia niin tuli mieleen et pulverilla vois tulla kestävä.
jyrie
Viesti:

mun täytyy tunnustaa että mitään pohjia ei tehty. eli mieto hiekkapuhallus ja pulverit kiinni. etuloksu oli alkuperäsessa maalaissa ja muissa osissa vaan harmaa suojamaali. mutta hei hintaan nähden suorastaan hienot.

vien sinne kyllä lisää kamoja. mutta taitaapi olla enempi tuota volkkari ja porsche kamaa... :roll:
live now & pay later
rampo63

kittiä kans

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Koittakaas ettii kittii mikä kestää sen lämmön...voip olla harvassa.
Jos jollaan on tietoo ni pankaas ilmoottaen...eivät viime talvena ainakaan uskaltaneet luvata että kitit pysyis kiinni niissä lämmöissä... tiärä sitte
jyrie
Viesti:

no voe tokkiinsa...musta on ainakin pysynä hyvin tossa pellissä! sä oot ny ihan väärässä topikissa? jos siis lohkoa meinasit käsiteltämän? :lol:
live now & pay later
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Eipä pysy kitit ei... ja tinakin tahtoo valahtaa alas niissä lämmöissä missä pulveri sulaa. Kuinkas paksu kerros ylipäänsä saa olla metallin päällä sähköä johtamatonta ainetta että pulveri siihen tarttuu?

On tainnut Jyrien osat olla aika kolhuttomia kun noin hyvä pinta on saatu aikaiseksi. Kiiltoaste on suorastaan hämmästyttävä kun sitä vertaa muihin näkemiini pulverimaalaamalla käsiteltyihin osiin.
uuze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uuze »

Taitaa tarkottaa sitä uunin lämpöä mihin osat viedään pulveroinnin jälkeen.
Ei siinä normaali kitti varmaan kestäkään mut onko tinaus ainoa tapa?
rampo63

jyrie kirjoitti:no voe tokkiinsa...musta on ainakin pysynä hyvin tossa pellissä! sä oot ny ihan väärässä topikissa? jos siis lohkoa meinasit käsiteltämän? :lol:
musta voip pysyäkkii koita seuraavax sinistä :lol: :lol: :lol:
jyrie
Viesti:

tuota noin, tankki oli uusi, mutta siis ilman mitään maalia, ja viimeistely just sitä mitä saa kun ostaa uuden maalaamattoman tankin, loksu oli silee, ja ainoostaan se harmaa pinta siinä. mä aattelin että kun mähän voin tehä vahinkoa "tekemällä pohjat" niin mä mieluummin katon mitä tuolta tulee...
ja MIKÄ PARASTA, niin arvatkaas mitä noiden käsittely makso? selvisin asiasta alle viidenkympin, joka sekin ois ollu halpaa, mutta nää makso mulle alle 30 eskoo, ja tietty bensat ees taas, mutta silti.
ok, tää heppu sano että noista tulee melko varmasti aplari-pintasia, mutta mä aattelin että se varmasti riittää mulle.

eli, musta toi on niinku "best bang for a buck" vai mitä ootte mieltä?

t. back in black

ps, toi kyllä huutaa paria "shelby stripeä" ;-)
live now & pay later
rampo63

No on hinta/laatu kyllä kohillaan...
jyrie
Viesti:

juu ja tosiaan noi on lakattu, eli musta taittaa vähän vaaleeseen, eli ei ole niin syvä kuin olis ilman lakkaa, mutta i´m happy!
live now & pay later
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

jyrie kirjoitti:juu ja tosiaan noi on lakattu...
Ai ihan vaan tämmöinen pikku juttu jäi kertomatta :roll: ... Jäi vissiin kertomatta myös se että ennen lakkausta hioit pulveripinnan tasaiseksi vesissä?

Märkälakkaus pulverimaalauksen päällä muuttaa pinnan ihan toisennäköiseksi. Aloin jo ihmettelemään että onko pulverointitekniikat kehittyneet jo noin paljon että kertavedolla saadaan peilipintaa...
jyrie
Viesti:

ei ei, en mä tehnyt muuta kun vein ja hain, enkä usko että toi hemmo niitä muuten käsittelee, ei hinta ois tollanen jos se hiois ne?!
siis mä vaan kysyin että saako sen lakattuna ja se sano että se ei sit oo niin sysimusta.
live now & pay later
jyrie
Viesti:

taidanpa mennä sovittaan ton 1.5 senttiä liian leveen takaloksun tohon runkoon niin sit näkee miltä näyttää tuo kokonaisuus. :roll:
live now & pay later
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

sori vaan kaikki, mut itse en usko pätkääkään tähän storyyn. Että muka 30e:lla ja lakattuna (mistä ei alussa mainittu mitään 8O ).
Varsinkin Hemulin kommentin jälkeen epäusko vain vahvistui :twisted:

...joku mainoskikka :? :?:
Vastaa Viestiin