Harrikkaleffoja
-
Läski-Freddy
Mulla on leffat Fixing The Shadow joka on suomessa nimellä "Arizonan kyttä" jossa on pääosassa Charlie Sheen. Näköjään tolla leffalla on monta eri nimeä.
Toinen on muistaakseni nimeltään "Stone Gold". Vähän sama juoni kuin Arizonan kytässä mut vähän rankempi leffa.
Mun mielestäni molemmat ihan katottavia leffoja...
Toinen on muistaakseni nimeltään "Stone Gold". Vähän sama juoni kuin Arizonan kytässä mut vähän rankempi leffa.
Mun mielestäni molemmat ihan katottavia leffoja...
- Sporttiboy
- Viesti:
Mulla ei oo
Mulla ei oo, mutta kiinnostais saada jostain vanhat legendaariset Bronsonit (on ollu keskustelua täälläkin). Ja onks kukaan nähny "Tulikuumat pakoputket"-leffaa missään, aikoinaan tsiigasin teatterissa ja oli silloin ihan asiallinen mutta aikahan voi kullata muistot.
Sit jossain Eddie Murphyn Bewerly Hills kytistä oli bikeriporukka tietenkin pahiksina. Muutama asiallinen mopo ja stuntti.
Sit jossain Eddie Murphyn Bewerly Hills kytistä oli bikeriporukka tietenkin pahiksina. Muutama asiallinen mopo ja stuntti.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
leffoja
Itseltä löytyy noiden lueteltujen lisäksi Rebel Rousers joka on Nicholsonin tekemä b-luokan pätkä 70-luvulta sekä Me and Will joka on täyttä roskaa sekin (kaksi naikkosta ajelee ympäri Ameriikkaa). Tulikuumat pakoputket eli Hell's Angels on Wheels sekä Wild Angels on saatavilla DVD:llä ainakin jenkeistä tilaamalla (löytyy itseltä molemmat). Joskus aikoinaan oli mulla myös She Devils on Wheels mutta jonnekin olen onnistunut hukkaamaan. Ja tietysti Iron Horsemen! Vuokraamosta löytyy kuulemma semmoinen kuin The Last Chapter, en ole katsonut. Taitaapi olla tuo; http://www.cbc.ca/lastchapter/episode1.html - eli laadukkaalta näyttää..
Edellisten lisäksi tulee mieleen vielä kotimainen dokkari "Onnenpyörä(t)" sekä hieno, usalainen "Electra Glide in Blue", joka kertoo tarinan prätkäpoliisien maailmasta. Unohtaa ei myöskään sovi "The Wild One" -leffaa, jossa Marlon Brandon johtamat brittibikerit ottavat yhteen Lee Marvinin HD-pahisten kanssa.
Pölyn alta löytyi "Rough Boys", filmi Angels-kerhon edesottamuksista joskus jossakin. Takakansi lupaa, että kyseessä olisi HA, vaan näin ei sentään ole asia. Hienoja Kalifornian maisemia, olematon juonentapainen, ajelua, äijät menee kapakkaan ja mitäköhän seuraa - yllätys, tappelu pystyssä. Erikoismaininta äijälle, joka polkee pannuchopperia käyntiin kuin kiimainen kani.
Pink Angels on niin pöyristyttävää saastaa aiheenaan mopoilevat homoseksuaalit, ettei pysty kokonaan katsomaan. Huono, mutta väärällä tavalla. Joskus huonoista leffoista voi nauttia (Ed Wood Jr:n tuotteet), mutta tästä ei.
Sinners Blood on kertomus kahdesta siskoksesta, LSD:stä ja prätkäjengistä. Ei järjen häivää. Tolkuttomuus viittaa jo lahjakkuuteen.
Angel Warriors : Rival gangs of men on machines roaming the countryside in search of victims clash over the bloody slaughter of one of their leaders women. Ja Kaliforniassa ajellaan.
Angels Revenge.. Kertomus kostonhimoisesta prätkäjengistä ja väkivaltainen loppu, yllättäen. Violent Story & Bloody Terror.
Sietokyky loppuu nyt, selataan myöhemmin lisää. Uskomattoman kaavamaisia filmejä ovat. Prätkäily on rakasta, mutta eihän näitä usein voi katsoa.
Pink Angels on niin pöyristyttävää saastaa aiheenaan mopoilevat homoseksuaalit, ettei pysty kokonaan katsomaan. Huono, mutta väärällä tavalla. Joskus huonoista leffoista voi nauttia (Ed Wood Jr:n tuotteet), mutta tästä ei.
Sinners Blood on kertomus kahdesta siskoksesta, LSD:stä ja prätkäjengistä. Ei järjen häivää. Tolkuttomuus viittaa jo lahjakkuuteen.
Angel Warriors : Rival gangs of men on machines roaming the countryside in search of victims clash over the bloody slaughter of one of their leaders women. Ja Kaliforniassa ajellaan.
Angels Revenge.. Kertomus kostonhimoisesta prätkäjengistä ja väkivaltainen loppu, yllättäen. Violent Story & Bloody Terror.
Sietokyky loppuu nyt, selataan myöhemmin lisää. Uskomattoman kaavamaisia filmejä ovat. Prätkäily on rakasta, mutta eihän näitä usein voi katsoa.
rätkäleffat
Jokos joku mainitsi aikoinaan ilmestyneet Clintin leffat?Mies San Fernandosta ja sit joku jatko-osa. 
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: rätkäleffat
Se toinen oli muistaakseni "Lällärit lakoon" tai jotain muuta yhtä henkevää... Mopot lähinnä vitsikkäässä sivuosassa tosi looserin bikeriporukan kanssa, parasta koko leffoissa on Clyde niminen oranki joka on jopa parempi luonnenäyttelijä kun Clint!hile kirjoitti:Jokos joku mainitsi aikoinaan ilmestyneet Clintin leffat?Mies San Fernandosta ja sit joku jatko-osa.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
-
roadrunner66
Harrikkaleffoja
Tere!
Hyllystä löytyy myös näitten muitten lisäksi
The last riders-asfaltti tappajat
Devil's angels-paholaisen enkelit
Hell's angels-asfaltin rypistäjät
Hyllystä löytyy myös näitten muitten lisäksi
The last riders-asfaltti tappajat
Devil's angels-paholaisen enkelit
Hell's angels-asfaltin rypistäjät