V-Twin City rulez

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Mebi

V-Twin City rulez

Viesti Kirjoittaja Mebi »

Kokemukset ko.puodista aivan mahtavat.Ostin talvella -50 Pannun ja palvelu oli todella hyvää.Samaa ei voi sanoa stadin Hd-puodeista,jossa asiakas tuntee olevansa vain kiireisten ja asiantuntevien myyjien jaloissa tyhmine kysymyksineen.Ostin ekan Hd-n aikoinaan wanhasta kunnon Hd-centteristä,siitä hernesaaren kupeesta ja silloin Sakke kyllä palveli hyvin.Ajankohta oli ehkä pikkasen erikoinen ostaa fillaria(Tammikuu)??!! Eipä ollut tungosta ja käteiskaupalla sain kaikki ne muutokset pyörään mitä halusin ja vieläpä samaan rahaan.Jälkimarkkonointi ei vaan oikein pelannut kun kykin laukesi toisena ajokesänä.Korjasin itse ja pyörä vaihtoon."Old Harleys never die they just keep on rocking".
karva

hd-centeri

Viesti Kirjoittaja karva »

Muutaman kerran oon käyny hd-centerissä täällä rakkaassa pääkaupungissamme, koska sattuu olemaan ihan työmaan vieressä. Aina saa ottaa vuoroaan vähintään puol tuntia, vaikka kauppa melkeen ammottaa tyhjyttään. Siis varaosa puolella.
Tullu sellanen tunne, että kauppa on ainoastaan liikemiehiä varten, jotka hakee uuden karheeta imago pyörää alleen. Nyt kun Piipot muut puupäätkin niillä ajelee. Neuvoa ei auta kysyä, vastausta ei tule, ainakaan helpolla. Vähä sillä meinigillä, et: "Vittuako multa tollasii kyselet!"

Että ei pysty kykene suosittelemaan hd centerii kellekään, jotka siis ei hae uutta pyörää ittelleen. Tai kannattaa ainakin laittaa puku päälle, jos haluaa päästä siellä jonku juttusille. Mutta markkinavoimathan ne säännöt sanelee...

Ajakaa vapaasti veljet ja siskot!!!!
laphilainen
Viesti:

Pakko sanoa...

Viesti Kirjoittaja laphilainen »

Tähän soppaan on pakko lusikka työntää.
"Suurilla liikkeillä" on tosiaan asiakaspalvelu hanskassa.
Parille kaverille on tokaistu mm. tämmöisiä lauseita neuvoa kysyttäessä: "No ostat sä tän osan vai et" ja "Säkö mun palkan maksan, jos MÄ alan sua tässä neuvomaan"
Eli aika on rahaa ja tulosta tehtäessä ei kai kannata alkaa puhelimessa tekniikkatippejä antamaan....
Jii

VTC

Viesti Kirjoittaja Jii »

:D On ihmeellistä että bikerit on veljiä ja sisaria muualla paitsi tietyissä helsinkiläisissä SUURISSA osia ja pyöriä välittävissä kaupoissa. Ehkä siellä on tämä brotherhood- touhu unohtunut kun alkaa raha liikaa kiinnostaa. Ei oo aikaa jutella vanhoista haisevista pyöristä kun toisella linjalla joku tyyppi ostaa uutta rodia pojalle synttärilahjaksi.

Mutta,mutta.
Loimaalla ei ole kertaakaan käynyt niin kuin muualla monasti on. Eli siellä ei oo tarvinu lähteä kaupasta kesken pois. Kaikki kunnia.
Ilkimys

Mistä se johtuu

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Loimaan kaupan hyvä palvelu johtunee siitä, että siellä henkilökunta on itsekin pyörämiehiä ja pojjaat tietävät mistä puhuvat. Ja oma vaikutuksensa lienee myös ollut johtajan omalla toiminnalla. Asennus ym. vinkkiä tuli aina jopa pyytämättäkin.
Näissä moderneissa suurmyymälöissä taitaa olla tuloksen teko pääasia. Eli ei kannata palvella asiakkaita jotka ostavat muutaman kympin kikkareita.
Toi neuvomisen vaikeus taitaa useimmiten johtua siitä, että myyjä ei osaa antaa neuvoja ja se käy vähän itsetunnon päälle. Pitipä eräästä helsinkiläismyymälästä hakea itse öljynsuodatin hyllystä kun varaosamyyjä ei tiennyt :mrgreen: millainen suodatin pitää olla!
Vastaa Viestiin