Vakuutusasiaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

rami

Vakuutusasiaa

Viesti Kirjoittaja rami »

Onko kukaan saanut If:iltä tarjousta teho/paino suhteeseen perustuvasta vakuutuksesta? Minulle lupailtu useampaan otteeseen mutta ei ole näkynyt. Joulukuun puolivälissä luvattiin alkujaan. Luulisi kiinnostavan yhtiötä kun uusia pyöriä rekisteröidään jo.

-r-
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

...en ole saanut, mutta keneltä muilta vakuutusta kannattaa pyytää ! Tapiola ilmoitti viimeviikolla ettei tee muutoksia ensi kesän vakuutuksiin, joten pyysin heti tarjouksen vakuutuksista pohjolasta, keneltä muulta kannattaa pyytää ?

Siis onko If ilmoittanut samanlaisesta vukuutuksesta ? Kuinkas Turva ?

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Timppa

iffi

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Mulle IF kertoi kun soitin joskus marraskuussa (?) ja kysyin teho/painosuhteeseen perustuvaa vakuutusta, että tulossa on... ja joulukuun aikana.

Oli kuulemma tullut paljon kyselyjä ja puhelinneuvonnalle oli kerrottu näin sanoa asiakkaille.

"Yllättävää" kyllä, sen jälkeen ei ole mitään kuulunut.
rami

If

Sain saman automaattivastauksen kuin 3 kertaa aiemmin. Yhtiön vaihto tuli sitten eteen ihan If:in pyynnöstä, pakko pyörä johonkin vakuuttaa kun rekisteröi.
Codesan

Viesti Kirjoittaja Codesan »

Moro

Soitin eilen IF:iin ja virkailijakin ihmetteli että miksi heillä ei asia edisty kuten pohjolassa, hän oli kuitenkin tietoinen siitä että asialle ollaan tekemässä jotain, se mitä ei selvinnyt mullekaan.
Kuitenkin hän oli saanut tietoa että kevään kuluessa jotain tapahtuisi,
saas nähdä kuinka käy... ja mitä tapahtuu!
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Niinku mä jo oon sanonu, vedetään henkeä vielä hetki!

Mopot seisoo ja Smoton puolella ollaan ihan kalkkiviivoilla ratkaisuissa jotka saattaa olla kiinnostavia kaikkien kannalta, mutta katotaan ne ensin. Ajokauteenhan on vielä melkein kuukaus...

Kyl niitä tarjouksia kannattaa kysellä silti, mut eihän tässä vielä kiire oo.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Turvasta lupasivat valmiit tariffit reilusti ennen ajokauden alkua. Eli malttia, nautitaan nyt ilmaisesta talviseisonta-ajasta ja odotetaan että muutkin yhtiöt pääsevät leikkiin mukaan.
läde

Viesti Kirjoittaja läde »

Tosta teho/paino vakuutuksesta voin varmana tietona kertoo että uusi tuote on valmis IF:llä ennen ajokauden alkua. Aika varmaa on myös että messuilla (Helsingin MP messut) on asiasta jo tarkempaa tietoa ja jopa ehkä uusi vakuutuskin valmiina.

Joten niinkun tossa yllä sanottiin, malttia malttia kun ajokauden alkuun on (ikävä kyllä) vielä useampi kuukausi!

Kun asiasta selvii lisää laitan infoa tänne sivuille.

P.S. Kyllä Tapiolastakin jotakin kuuluu...
rami

Uudet on pakko vakuuttaa jossain ja kun vaihtaa yhtiötä tulostetaan uusi rekisteriote ja näyttää historiassa omistajanvaihdolta, ainaski vanhassa punaisessa otteessa, sarjanumero.
Viimeksi muokannut rami, 13:52 12.01.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Siellähän on ulkona jo ajokeli :) Aurinko paistaa ja tiet on sulat. Pitäsköhän hakea vakuutus....

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Walde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walde »

hemuli kirjoitti:Eli malttia, nautitaan nyt ilmaisesta talviseisonta-ajasta ja odotetaan että muutkin yhtiöt pääsevät leikkiin mukaan.
"Ilmaisesta talviseisonnasta"? Kyllä mä saan joka kuukausi maksaa IFille seisonta-ajalta palo ja varkausvakuutusta, vaikka pyörä nököttää omakotitalon autotallissa. Voi olla omaa tyhmyyttä, kun periaatteessa talonkin täysarvovakuutus vastaa irtaimistosta. Vai onkohan se niin ettei moottoriajoneuvot ole irtaimistoa? No ei toi ole kuin vähän toista kymppiä/kk.

Totta kuitenkin se ettei vielä kannata lyödä kiinni ympärivuotiseen teho(paino vakuutukseen...
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Walde kirjoitti:"Ilmaisesta talviseisonnasta"? Kyllä mä saan joka kuukausi maksaa IFille seisonta-ajalta palo ja varkausvakuutusta, vaikka pyörä nököttää omakotitalon autotallissa...
Jahas, sitä ollaan hiustenhalkomistuulella... Kyllä se talviseisonta on mielestäni ilmaista jos ei tarvitse liikennevakuutusta maksaa - toisin kuin uusissa tehopainosuhteisissa vakuutuksissa. Ja varmasti myös niissä joutuu liikenteen lisäksi maksamaan myös vapaaehtoiset ympäri vuoden.
tuuba

Viesti Kirjoittaja tuuba »

No ei toi ole kuin vähän toista kymppiä/kk
ellen nyt ihan väärin muista niin turvassa 13?/seisontakausi eli ifiä voisi luonnehtia melko kalliiksi
Pertti
Viesti:

palo

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Ajoneuvoa ei lueta irtaimistoon ja sillä pitää olla oma palovakuutus.
Pan58

Viesti Kirjoittaja Pan58 »

Ihan vaan tiedoksi if:istä .
Soittivat syksyllä ja kyselivät mahdollisesta kiinostuksesta vaihtaa vakuutukset heille . Pyysin hintatarjouksen ja ilmoitin eri ajoneuvojen rekisterinumerot sun muut tiedot tarjousta varten .

Kun tarjous sitten viikon päästä tuli , niin eipä ollut hd mukana .
Pari päivää tarjouksen saapumisen jälkeen kaveri soitti if:iltä ja kysyi , että miltä tarjous näytti . Kerroin sen olevan muuten ok , mutta tärkein eli hd ei ollut mukana . Siihen asiamies vastasi , että pyöräsi on sen verran rakennettu etteivät myönnä sille osakaskoa jonka muilta firmoilta olen tähän saakka saanut .

Arvatkaapa siirsinkö vakuutukset if:iin
Vastaa Viestiin