Kingin "taka-kaatumaraudasta" ?

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

IJHa
Viesti:

Re: Kingin "taka-kaatumaraudasta" ?

Viesti Kirjoittaja IJHa »

Vaihda tarakkaharakka pitempikoipiseen malliin, niin ei tarvii ätyröidä noiden rautojen kanssa. ;)
Kiitos ja anteeksi.
Mr. Biker vm 2005
norsunkorva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja norsunkorva »

IJHa kirjoitti:Vaihda tarakkaharakka pitempikoipiseen malliin, niin ei tarvii ätyröidä noiden rautojen kanssa. ;)
Kiitos ja anteeksi.
:D Kiitokset vaan neuvosta mutta.. :? yli 30 vuotta on saman peiton alla nukuttu..ja vaikkei jalat nyt niin älyttömän pitkät olekaan..on se vaan niin HYVÄ NAINEN etten mihinkään vaihtais :P !!
Kaikki muu on kaupan :mrgreen:
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Hommaa sille oma, riittävän matala mopo, ni voit vaihtaa takasitsin tarakkaan...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
ranze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ranze »

Mun kyytiläinen on melko tarkalleen puolitoistametrinen, eikä jalat kolise laukkurautoihin. Epäilen eroavaisuudeksi erilaista istuinta. Niitä on Kingeissä ainakin kolmea mallia. Toki ne laukkuraudatkin voivat olla erilaisia; sulla taisi olla pehmeälaukkuinen FLHRCI ja mulla on kovalaukkuinen FLHR. Jos tuntuu että voisin olla oikeassa, koeistukaa jossain liikkeessä sellainen King missä istuin näyttää erilaiselta.
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
norsunkorva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja norsunkorva »

ranze kirjoitti:Mun kyytiläinen on melko tarkalleen puolitoistametrinen, eikä jalat kolise laukkurautoihin. Epäilen eroavaisuudeksi erilaista istuinta. Niitä on Kingeissä ainakin kolmea mallia. Toki ne laukkuraudatkin voivat olla erilaisia; sulla taisi olla pehmeälaukkuinen FLHRCI ja mulla on kovalaukkuinen FLHR. Jos tuntuu että voisin olla oikeassa, koeistukaa jossain liikkeessä sellainen King missä istuin näyttää erilaiselta.
Liekkö siinä tosiaan eroa..kova -tai sit tän nahkalaukkuversion kanssa..takamatkustajan jalkatiloissa?
Satula on MUSTANGin ja peräpenkkikin hyvä ja leveä istua..mutta pitääpä kokeilla neuvoasi ja kokeilla istuksia
muunlaista penkkiä..jahka sattuu kohille? :wink:
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Vastaa Viestiin