Kiitos ja anteeksi.
Kingin "taka-kaatumaraudasta" ?
Re: Kingin "taka-kaatumaraudasta" ?
Vaihda tarakkaharakka pitempikoipiseen malliin, niin ei tarvii ätyröidä noiden rautojen kanssa. 
Kiitos ja anteeksi.
Kiitos ja anteeksi.
Mr. Biker vm 2005
- norsunkorva
- Viesti:
IJHa kirjoitti:Vaihda tarakkaharakka pitempikoipiseen malliin, niin ei tarvii ätyröidä noiden rautojen kanssa.
Kiitos ja anteeksi.
Kaikki muu on kaupan
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Hommaa sille oma, riittävän matala mopo, ni voit vaihtaa takasitsin tarakkaan...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Mun kyytiläinen on melko tarkalleen puolitoistametrinen, eikä jalat kolise laukkurautoihin. Epäilen eroavaisuudeksi erilaista istuinta. Niitä on Kingeissä ainakin kolmea mallia. Toki ne laukkuraudatkin voivat olla erilaisia; sulla taisi olla pehmeälaukkuinen FLHRCI ja mulla on kovalaukkuinen FLHR. Jos tuntuu että voisin olla oikeassa, koeistukaa jossain liikkeessä sellainen King missä istuin näyttää erilaiselta.
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
- norsunkorva
- Viesti:
Liekkö siinä tosiaan eroa..kova -tai sit tän nahkalaukkuversion kanssa..takamatkustajan jalkatiloissa?ranze kirjoitti:Mun kyytiläinen on melko tarkalleen puolitoistametrinen, eikä jalat kolise laukkurautoihin. Epäilen eroavaisuudeksi erilaista istuinta. Niitä on Kingeissä ainakin kolmea mallia. Toki ne laukkuraudatkin voivat olla erilaisia; sulla taisi olla pehmeälaukkuinen FLHRCI ja mulla on kovalaukkuinen FLHR. Jos tuntuu että voisin olla oikeassa, koeistukaa jossain liikkeessä sellainen King missä istuin näyttää erilaiselta.
Satula on MUSTANGin ja peräpenkkikin hyvä ja leveä istua..mutta pitääpä kokeilla neuvoasi ja kokeilla istuksia
muunlaista penkkiä..jahka sattuu kohille?
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63